Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Despre casatorie

leave a comment »

Vad multi oameni in fiecare an, intre ei aflandu-se si suficienti barbati, care mai tineri, care mai ne-tineri 🙂 Si pentru ca am adunat oleaca de experienta, zic sa las aci niste ganduri care i-ar putea salva pe unii din diversele halucinatii, de altfel normale varstei. Asadar:

Orice barbat are in fata sa doar doua drumuri: sa vrea sa aiba dreptate sau sa vrea sa fie fericit. Eu am ales sa fiu fericit!

Dupa o vreme, orice barbat casatorit devine bisexual. Adica face sex de doua ori pe an. Pentru integritatea sa fizica, ar fi bine sa fie si acasa cand face asta.

Casatoria e si ea un soi de pedeapsa cu executare, pentru orice barbat. Te insori devreme, pedeapsa se dilueaza pe o perioada mai lunga. Te insori mai tarziu, se comprima. Tot pedeapsa e!

In concluzie, lucrurile stau cam asa: eu si sotia mea am fost fericiti timp de 20 de ani. Pe urma ne-am casatorit.

Written by Teiucul

noiembrie 16, 2017 la 13:04

Publicat în Insemnari Ironice

Lasă un comentariu