Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Despre oameni frumosi. De bine

with 3 comments

Am fost lenes si nedrept cu pasiunile mele, cu scrisul aci in mod special. Fara a mai pierde vremea, asta seara is nerabdator sa scriu despre oamenii frumosi pe care ii cunosc ori incep a-i cunoaste. Scrierea d’aci nu este o tentativa de a promova afaceri, interese, legaturi ci OAMENI. Atat! 

Stiu cetitorule! Desi ti-ai dori sa citesti despre fiecare in parte, nu ai vreme acum… Dar las’ ca maine o sa am vreme… Parca imi e un pic somn, citesc poimaine la cafea… Asa-i? 🙂 Poate m-oi mai fi auzit spunand vreodata ca „nu am timp” e doar cea mai rea scuza pe care omul a nascocit-o!

Pr. Mihai Andrei Aldea

Parohia Sfantul Daniile Sihastrul este construita de jos, din nimic, incurajat fiind ca nu se poate, ca nu va reusi si altele asemenea. Drumul spre Vozia este un basm romanesc absolut fantastic..

Despre autor, voi avea indrazneala de a cita un om aparte: dupa ce ma intalnesc cu Mihai si aud cate face, am senzatia ca nu fac nimic! Omul asta e cherosen!

Dan Capitanu

De vei vrea vreodata sa te indragostesti de albine, sa afli despre miere ori doar sa cunosti un om pasionat, Dan e acela.

Dincolo de fatade 

Povestile orasului care se ascund dincolo de fatade. Fotografie, nebunie, pasiune, durere, bucurie, oameni carora le pasa de orasul in care traiesc. Si nu accepta sa-l vada ucis!

Daniel Roxin

Spune asa: Cred în iubire, în adevăr şi în libertate şi sunt hotărât să susțin până la capăt aceste valori! Aşa să-mi ajute Dumnezeu! Ce face? Un click pe nume va dezvalui cateva indicii

Conacul de la Miclosoara

O comoara la doi pasi departare de Brasov. Pusa in opera de Contele Kalnoky sau omul care i-a stat aproape Printului Charles in renovarea proprietatii de la Viscri.

Carbunarii

„Cine face asta? Asa cum am spus, doi oameni. Care locuiesc la liziera padurii, 9 luni pe an. Intr-o rulota veche de cand vremea.”

Limonada lui Iulian Vacarean

Il vei vedea adesea langa Dna Oana Pelea. Se intampla sa mai fie si omul care face limonada pentru a strange bani pentru copiii bolnavi din sectia de oncologie de la Budimex

Pr. Tudor Georgian

Sau despre biserica Buna Vestire din Giurgiu. Un om preocupat zi de zi de tineri. De bunici. De cum sa reinnoade generatiile – „Pe noi ne intereseaza ce aveti de spus” e doar una din aceste intalniri.

Turist in Bucuresti

Sau despre Orasul de odinioara.

Guided Bucharest

Sau Carmen si Stefan, caci eu pe ei ii stiu mai bine. Daca vrei sa-i intalnesti, trebuie doar sa vrei. Ei te asteapta deja pentru o plimbare.

Alfred Binder

Imi place sa spun despre Alfred ca este unul din profesorii mei. Dar e prea putin, caci el e unul din cei ce m-au invatat sa ma indragostesc iremediabil si ireversibil de vin.

Loredana Ichim

Un om care gaseste frumusetea in unghere pe care altii nu le vad nici cu lanterna. Si oameni incredibili. Si povesti pe care nu te mai saturi ascultandu-le. Pe scurt, o bucovineanca neaosa.

Dan & Alecsandra

Sau despre oameni care lucreaza cu frumosul ori cu adrenalina in fiecare zi. Cu pasiune.

Atelierul cu de toate

E despre oameni care au ales sa nu ascunda copilul din ei ci sa-l lase sa zburde liber. Indrumandu-i pe cei mici.

Sergiu(l) Teodosiu

Un ardelean cu zvac, sa-l citez. De nu l-ai intalnit inca, las’ aci doar o marturie de la cineva care a facut-o deja: „as vrea sa dau un milion de like-uri pentru acest om minunat dar stim cu totii ca el valoreaza mult mai mult”

Radu Deftu

Sau despre un om care face pana si dintr-o felie de paine unsa cu unt, o poveste despre pasiunea in bucatarie. Iar despre vin, ce sa mai spun altceva decat ca e molipsitoare pasiunea-i?!

Viorel Grigore

„Ego Ludic” mi-a ajuns direct la suflet. Alaturi de modestia si de zambetul timid al lui Viorel, atunci cand si-a dezvaluit opera.

Breslasul

Sau despre jumatatea mea mai buna. Un om care imi da putere si care ma inspira in fiecare zi.

Deci? Ma ajuti sa facem aici o lista perpetua? Sunt atat de convins ca suntem multi… Cam cat o tara!

Written by Teiucul

Noiembrie 20, 2013 la 22:17

Publicat în Hobby

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Draga Dan, Vremea carbunarilor nostrii a apus. Imre si Pirosco au decis sa iasa la pensie. A fost un an greu pentru ei, au mai fost si ceva probleme de sanatate. Un singur regret am, ca nu am ajuns sa-i vizitam si anul asta si tare imi este ca le vom pierde urma… Pentru cei care nu au ajuns la ei – cateva imagini incredibil de frumoase, care surprind infernul transformat in rai de cei doi carbunari :
    http://blog.cameramm.ro/tag/carbunari/

    Loredana

    Noiembrie 21, 2013 at 00:13

  2. Iulian.. prima data cand l-am cunoscut oficial, i-am spus, A, tu esti baiatul cu limonada!
    Un om de o bunatate molipsitoare.
    Dragilor, zilele acestea se desfasoara targul de carte Gaudeamus (20-24.11.2013) la Romexpo. Baiatul cu limonada va fi acolo. Asa ca, daca te afli in Bucuresti, du-te la Romexpo cu o lamaie sau doneaza o limonada. Pasii catre viata se vor prelungi. Si asa cum ii place lui Iulian sa spuna: Ajuta Binele sa creasca!

    Loredana

    Noiembrie 21, 2013 at 00:24

  3. Draga Danutz
    Codexul nostru propriu a trecut de prima fila. Asa cum spuneam, astept cu fireasca nerabdare sa continuam in a mazgali intr-un mod descifrabil doar la nivel de cord celelalte pagini ramase. Nestiut de multe .Ia-ti haine mai groase si nu-ntarzia…

    Viorel GRIGORE

    Noiembrie 30, 2013 at 00:47


Lasă un răspuns

