Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Vineri. Seara

with 16 comments

Nu as indrazni sa incep a scrie fara a-i multumi Adei pentru organizare. Si lui Dragos & Silvanei de gazduire.

Cuvinte extrem de frumoase despre intalnire, se pot citi la Ada, Croco, Armindeni sau pe blogul de la BlaBla unde Dragos s-a jucat nitel. Fu’ a patra intalneala deja. Indraznesc sa spun ca datorita perseverentei de care da dovada cineva care se tot preocupa de organizare. Ma gandeam ca au fost cativa gunoieri carora, personal, le-am simtit lipsa: Erminusa, Marlo, Nenea (pe care nici de data asta nu am apucat sa-l cunosc), Monique, Marmotica si Marul. De cei prezenti, fizic sau telefonic, nu ma feresc sa le spun direct in monitor ca ne-am simtit extrem de bine. Ce vreau, de fapt? Pai cam asta:

Exista tot soiul de teorii conform carora, comunitatile nascute in spatiul virtual, au zero sanse de a-si pastra valorile, integritatea sau zambetele si in viata obisnuita. Pana acum ceva vreme, judecam oarecum similar celor de mai sus. Din extrem de multe motive in care inca mai cred. Insa, de la inceputul anului astuia, am ocazia sa constat si sa traiesc reversul medaliei. A inceput cu o joaca si a continuat cu zambete. Sau cu hohote. Sau cu un salut! Sau cu o piesa de teatru. Sau cu un borcan cu ciuperci murate. Sau cu un tricou. Si, nu in ultimul rand, cu PRIETENIE. Indraznesc sa nu ma feresc de cuvantul asta. Caci vad ce se petrece. Si ce vad, e frumos. Chiar daca si prietenia e la fel de sensibila ca si dragostea. De multe ori, din superstitie sau de teama, ti-e teama sa spui lucrurilor pe nume. Pe de alta parte, exista un singur judecator suprem al afirmatiilor de aici: timpul! Risc insa a-mi sustine ideea.

Argumente pentru care am inceput sa cred ca e vorba de ceva aparte, is multe. Spun numai cateva: o mana de oameni, aleg sa-si petreaca fie si o ora, impreuna. Si le face placere. Le pasa de ceilalti. Se ajuta sau se incurajeaza. Si ma opresc, deocamdata! Sa traiesti, Dono!

Written by Teiucul

aprilie 27, 2009 la 00:01

Publicat în Insemnari Elucubrante

16 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna dimineata!Saptamana usoara si frumoasa!

    Cat despre matale,nea omule….ti-ai cam facut de cap p’acolo.Da’ ca un prieten adevarat,Dragos te-a scos.Te-a pus la patru ace si te-a cocotat pe net 😆 sa nu banuim nimic.

    Lori

    aprilie 27, 2009 at 07:58

  2. Buna de dimineata!
    Ma inclin maestre la ce ai scris tu mai sus 😛
    Am vazut pozele, am vazut impresiile celor care au fost si nu pot spune decat ca e minunat ce se intampla.MA bucur ca am trecut peste timiditate si am postat la Dono, asa am ajuns sa va cunosc.
    O saptamana usoara! Si pupici Sburlitei si Hebei 😀

    Marmotica

    aprilie 27, 2009 at 08:49

  3. Neata!
    Nu o sa spun decat ca mi-s tare happy ca v-am cunoscut/intalnit.Niste oameni veseli,frumosi care mi-au aratat ca notiunea de prietenie inca mai exista.

    Monique

    aprilie 27, 2009 at 10:09

  4. Buna dimineata !
    Am vazut pozele si am vazut ca iar v-ati distrat frumos. Bravos 🙂 si ne vedem data viitoare 😉

    Joaninha

    aprilie 27, 2009 at 11:06

  5. Buna dimineata, maestre!
    Incep si eu ca Marmo: „vrei sa plang?”
    Hai ca m-am zbarlit nitzel, si asta o mai patesc doar la Mar 🙂

    crocoditza

    aprilie 27, 2009 at 11:19

  6. Buna dimineata.Sarumina Doamna. Ham ham Hebe 😉
    Sa stii ca si eu ma gindeam la fel: o comunitate virtuala nu prea ajunge sa fie la fel si in realitate.Totusi lucrul asta tine si de calitatea oamenilor.Cind oamenii sunt frumosi, nu se poate sa nu iasa ceva frumos.
    Eu unu’ sunt fericit si onorat ca v-am cunoscut.

    Eu

    aprilie 27, 2009 at 11:21

  7. Buna dimineata si eu! 😀
    Nu pot decat sa ma bucur ca ne-a reusit intalneala si a patra oara, ambitia va merge mai departe… Pe langa asta, sa stii ca si eu eram foarte sceptica si gandeam la fel ca tine… nici nu stii ce emotii am avut la prima adunare…
    Dar, cand ma gandesc la voi, nu pot decat sa zambesc si sa-mi fie draga gasca „gunoierilor”… asa ca, multumim Dono! 😉
    Zi frumoasa!

    Ada

    aprilie 27, 2009 at 11:31

  8. Foarte frumos scris. Dar mai ales se cunoaste ca e scris din suflet.

    Ma bucur ca am intrat in aceasta comunitate si chiar daca nu reusesc sa ma intalnesc fata in fata cu voi de-abia astept postarile ulterioare acestor intalniri, unde vad poze si impresii, iar atunci ma simt ca si cum as fi fost alaturi de voi.

    O saptamana frumoasa iti doresc! 😉

    jasmin

    aprilie 27, 2009 at 12:27

  9. […] atat, deocamdata, dragilor. Daca vreti mai multe detalii si poze gasiti si aici si aici. Scris de monoloage Categorisit în blabla, descrieri, imagini, party, personaje […]

    FridayTrashParty « blabla

    aprilie 27, 2009 at 12:42

  10. Buna dimineata !
    Tot ce am eu de zis este: foarte fain scris si frumosi oameni ! 😉

    KingSnake

    aprilie 27, 2009 at 13:22

  11. …frumos, foarte frumos scris. Pacat ca sursa noastra de cunoastere nu s-a prezentat niciodata la intalniri.

    Anestisia

    aprilie 27, 2009 at 14:15

  12. Insa… Nu s-a prezentat, inca 😉

    Si multam’ de apreciere!

    teiucul

    aprilie 27, 2009 at 14:16

  13. […] frumoasa pe blog la BlaBla, Dragos a fost un povestitor si un fotograf inspirat. Impresii si la Sburlea. .gallery { margin: auto; } .gallery-item { float: left; margin-top: 10px; text-align: center; […]

  14. Buna ziuaaaaaaaaaa! Abia acu am descoperit si eu netu 😛
    Mai, mai ce de aprecieri si impresii. Ma bucur ca lumea s-a simtit atat de bine si mai ales ca am putut sa fiu si eu alaturi de voi! 🙂

    Armindeni

    aprilie 27, 2009 at 16:20

  15. declar, cu rusine in taste, ca inca sunt adepta teoriilor amintite de tine la inceputul articolului. si totusi atunci cand vad ce frumos vorbiti de intalnirile voastre, cand vad pozele cu oamenii din spatele comentariilor pe care le citesc zilnic si vad relaxarea si buna dispozitie de pe fetele lor, incep sa cred ca voi sunteti exceptia care confirma regula! Frumos.

    Buratina1

    iunie 26, 2009 at 23:54

  16. Seara buna, Buratina! Si bine ai venit! Scuze de intarziere, abia ce ne-am intors de la o noua intalnire 🙂

    teiucul

    iunie 28, 2009 at 22:28


Lasă un comentariu