Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Etic? Nuu! Epic

with 30 comments

AS – IMPORTANT

S-au hotarat urmatoarele: in seara asta, adica vineri, adica 24 aprilie, orele 21:00 trecute fix, se va face adunarea lunara a “gunoierilor”! Unde? Exact unde ne-am intalnit si-n februarie, la BLABLA, str Caderea Bastiliei nr 30. Mai multe detalii, aici – la principala vinovata a intalnirii.

M-a lovit amocul. E un distins realizator. Pastoreste o emisiune. Aproape de miezul noptii. Emisiunea, la mare cautare, pare-se! Rating mare, reclame pe masura. Printre ele, una la nu stiu ce medicament – ceva cu „tu cat timp petreci la toaleta?” Omul, isi permite sa o clasifice drept idioata. Si stau si ma intreb: oare cat poti fi de prost incat sa dai atat de aiurea din gura? Pai bre realizatoare, tu de acolo iti iei salaru’. Eu as fi atat de descreierat incat sa-mi retrag reclama din acea emisiune, zau. Pe genul nu-ti place, nu mananci!

Am avut chef sa scriu ceva de hlizeala. Apoi, am vazut asta: „Noi nu încurajam folosirea acestor produse pentru consum uman. Sunt pentru studiu etnobotanic sau pentru colecţionari” – sursa e aici.  Pe scurt, e vorba de Magazine de droguri legale, deschise langa scoli. M-a iritat atat de tare incat nu am mai avut nervi sa caut mai multe informatii despre subiect. Asa ca o sa citez din memoria-mi aproximativa: Iasiul e orasul cu numarul cel mai mare de asemenea magazine, parca 11. Apoi, urmeaza o serie intreaga de alte orase, mare lor majoritate fiind in Moldova – Galatiul era pe locul 2, parca. Pe langa idiotenia fara de margini a legiuitorului, stau si ma intreb si altceva: cum mama naibii e posibil sa interzici alimentele nesanatoase in scoli si sa-i lasi pe niste unii sa deschida asa ceva, LANGA unitatile de invatamant?????????????????????

Asta e unul din motivele pentru care sint extrem de decis sa pun un umar zdravan la urmatoarea campanie, FACUTA CUM TREBUIE, antidrog! Ma doare in cot daca va fi sau nu sustinuta de ANA. Tot ce ma intereseaza e sa stiu ca informatia ajunge corect atat la copilasi cat si la parintii acestora!!!!!!

LATER EDIT – Info de la un super OM. Multam’!

Ieri Ministrul Sanatatii, domnul Bazac (ex Ferrari) a anuntat ca impreuna cu antidrogul se „baga” peste respectivele magazine. Si va da ceva ordonanta de urgenta pentru comercializarea plantelor de relaxare cu efect halucinogen, vezi salvie si altele.

 La Stirile PRO TV a aparut inca din 30 martie un material despre respectivele substante care se vand perfect legal si din cauza carora au ajuns deja cativa tineri prin spitalele din Iasi. Antena s-a trezit alaltaieri, cand a dat un amplu material si Jurnalul National.
Written by Teiucul

Aprilie 23, 2009 la 23:10

Publicat în Insemnari Elucubrante

30 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna dimineata.Sarumina Doamna.
    M-a lasat perplex faza cu magazinele.Nu ma mai mir demult, la ce tara avem.Sa vedem ce masuri o sa ia.
    O zi buna.

    Eu

    Aprilie 24, 2009 at 08:51

  2. Hai neatza !
    Din pacate e prea vineri pentru mine ca sa fiu in stare sa ma revolt. 😳

    Cat priveste reclama aia, inainte de a zice ceva, spune-mi daca ai vreo legatura cu ea. :mrgreen:

    KingSnake

    Aprilie 24, 2009 at 10:17

  3. Neataaa!
    Si daca ai vreo legatura cu ea Sburlitule, io tot spun : nu-mi placeeee! mi se pare seaca si stupida sincer ( reclama ma refer )
    Pai aseara am vazut la stiri cum ca au ajuns mai multi tineri la spital din cauza substantelor vandute perfect legal si ca de fapt ele nu sunt comercializate conform legii. Deci eu marmota mica si scumpa ce sa mai inteleg ? ha?
    O zi de vineri insorita sa aveti!

    Marmotica

    Aprilie 24, 2009 at 10:32

  4. Neata! 🙂
    dl. Teiucul, aveti un mail important pentru natiune!

    crocoditza

    Aprilie 24, 2009 at 10:48

  5. partea buna a acestor vanzari de substante langa scoli: nu se vor mai bate elevii intre ei sau cu profesorii…toti vor fi calmi, veseli…”duuudeee, why so much hate?”..

    revenind: cred ca in curand or sa se deschida si magazine de arme pe langa scoli. In fond, elevii tre sa’si apere drepturile, mandria si sa nu se lase notati cu 4 in catalog de profesori. Sex-shopuri sunt deja deschise pe langa, birturi is si ele…deci cand vedem o eleva zambind asa gales, duhnind a alcool, topaind pe scaunel in delir…ii oferim o ciuperca halucinogena si un pistol cu capse sa traga cand se apropie clipa cea mare…

    Sangerica

    Aprilie 24, 2009 at 11:10

  6. Buna dimineata!

    Le luam pe rand: nu am nici o legatura cu reclama respectiva – imi place totusi sa cred ca nu as putea fi atat de idiot. Dar, dupa cum spuneam, e o treaba de etica si de decenta profesionala!

    Cat despre subiectul celalalt, ma bucur ca s-a miscat ceva, macar la nivel declarativ. Acum ramane de vazut cat de lung e drumul pana la punerea in practica. Oricum ar fi, tot niste imbecili raman

    teiucul

    Aprilie 24, 2009 at 11:58

  7. […] dintre “Gunoieri”. Asta fiind a doua care se tine in BLABLA. Mai multe detalii aici si aici. Scris de monoloage Categorisit în blabla, imagini, promo, servicii Nu există comentarii […]

  8. Hai sa va traiasca noul blog! In rest, blablabla 😉

    teiucul

    Aprilie 24, 2009 at 12:29

  9. salutare,ma inspaimanta ideea! lumea asta s-a tampit de tot???
    se pare ca lista produselor de care trebuie sa-mi feresc copilul tot creste. sa ajung sa spun ca tutunul e inofensiv in comparatie cu restul ,mi se pare ca suna a infrangere!

    aA

    Aprilie 24, 2009 at 12:32

  10. Nenea Teiucu, astia la BlaBla fac importuri de la Iasi?

    Asterix

    Aprilie 24, 2009 at 12:33

  11. aA, salutare!

    Cred ca ai dreptate, pe undeva! Insa nici aia cu tutunul nu imi suna bine deloc. De fapt, dupa atata amar de vreme de lucrat in bransa, am ajuns la o singura concluzie certa: omul este a mai idioata din vietuitoarele pamantului, isi face rau in mod constient! In rest, instinctul de autoconservare e la mare pret. Uneori ma gandesc eu la cat de gresit e interpretata expresia: ce viata de caine… 😆

    teiucul

    Aprilie 24, 2009 at 12:33

  12. Nenea Cardinalul, io unul nu i-am mirosit, ca sa zic asa 😆

    teiucul

    Aprilie 24, 2009 at 12:37

  13. Am vazut pe undeva prin cartier ca ziceai ceva cu un cantonament si o banca de rezerve si ca poate nu participati la meciul de astazi, cum ie situatiunea?

    Asterix

    Aprilie 24, 2009 at 12:40

  14. E complicata rau, fratioare. Sint in discutii aprinse cu selectionerul sa facem cumva sa prindem lotul. Da’ cica trebuie sa asteptam raspunsul de la federatie, sa nu fie vreo sedinta de lucru mai pe seara. Io sper sa reusim cumva numa’ ca nu pot spune nimic clar, deocamdata

    teiucul

    Aprilie 24, 2009 at 12:43

  15. Neata!
    Exista si in Bucuresti magazine de-astea, din pacate. Sincer, nu inteleg farmecul chestiilor astora…
    Marturisire (nu aruncati cu rosii!): cand eram copil tampit, mai acu destui ani, am incercat sa fumez Maria Ioana. Nimic! Toti radeau ca prostii si io ma uitam gales-bovin la ei, ce au astia… ca la mine nada de nada, decat o senzatie de greata. Deci nu-i vad rostul, basca mi s-a facut rau!

    In afara de asta, intr-a 11-a aveam doi colegi care bagau heroina in vene si am vazut cam ce si cum, le-am vazut reactiile de la minutul imediat urmator dozei, pana la starile de sevraj, cand nu mai erau oameni… brrrrr!

    Ada

    Aprilie 24, 2009 at 12:56

  16. Ada, am scris cele de mai sus doar pentru a reusi sa atrag atentia, atat cat pot io, asupra unei chestiuni extrem extrem de grave. In fond, bravo tie ca ai ales sa nu o ai prietena pe Maria.

    In alta ordine de idei, pe unde citesc cate o discutie de gen, aud tot felul de pareri pro Ioana. Pai statistica zice, nu io, ca 80% din consumatorii de droguri grele si ilegale, au inceput cu fata. So, cand vad cate o opinie din aia ca nu face rau, ca e cool, ridic puternic din sprancene

    teiucul

    Aprilie 24, 2009 at 13:22

  17. Neata!
    La fel ca si Ada,in tineretile mele zbuciumate,am incercat o tentativa de relatie cu aia de-i zice Maria.Prima data mi-a fost rau,a doua m-am ametit,iar a treia(si ultima) incepuse sa-mi cam placa…atunci am zis ca ar fi bine sa ma opresc pana nu e prea tarziu.Vazusem la altii ce urmeaza si am zis ca nu-i cazul sa ne imprietenim prea tare.
    (Sper ca fiu-miu sa nu citeasca vreodata asta 😀 )

    Monique

    Aprilie 24, 2009 at 13:33

  18. Monique, nu o sa citeasca, garantez! Pun parola la blog si atunci sa te tii, nenica 😆

    teiucul

    Aprilie 24, 2009 at 13:40

  19. Zi placuta,seara faina de tot!
    Da.Sper sa nu avem surprize cu ai nostrii juniori.
    Fata are aproape 16 ani,e cumintica foc,are preocupari
    in liceu:muzica,teatru,poezie…e foarte bine.
    Baiatul,10 ani,e plin de ‘personalitate’,neastamparat
    receptiv la cate si mai cate,discutam des cu garda sus.Cine mai stie ce m-asteapta…

    Lori

    Aprilie 24, 2009 at 14:25

  20. Lori, sa-ti traiasca! Da’ zic doar sa fii vigilenta, sa infiintezi Cooperativa Ochiu’ si Timpanu’ ca e cel mai bine asa. Pe genul trust is good, control is better

    teiucul

    Aprilie 24, 2009 at 14:29

  21. Da,e-n curs de infiintare deja.
    Miercuri mi-a adus o veste ca are o colega insarcinata
    in luna a sasea.Colega foarte incantata de situatie,bucuroasa ca o sa vina cu cel mic la ore,la liceu.(nici nu stiu ce emoticon merge aici).
    Inchipuie-ti,fetele vesele,se intreceau in cuvinte….cine va fi nasa micutului.
    Doamne fereste!

    Lori

    Aprilie 24, 2009 at 14:41

  22. Lori, ma sperii!
    Doamne fereste!

    Ada

    Aprilie 24, 2009 at 15:03

  23. Ce fete harnice pe la voi p`acolo, Lori….of,mama,oare ce urmeaza?Ce ne asteapta?

    Monique

    Aprilie 24, 2009 at 15:12

  24. bebelusii se vor naste cu vodca intr’o mana, tigarea in alta si prezervativul pus deja…

    Sangerica

    Aprilie 24, 2009 at 15:55

  25. Pe cap

    teiucul

    Aprilie 24, 2009 at 15:59

  26. bineinteles…ca nu mai au maini libere pt el… 😆

    Sangerica

    Aprilie 24, 2009 at 16:00

  27. O doamne Lori .. pai astia mici stiu mai multe decat stiam noi pe atunci.
    Acolo clar undeva e si parintele de vina, scuzati pentru cei care sunt parinti , dar cat de tembel esti incat sa nu iti dai seama ca copilul ( da exact asa ramane cacofonia ) e in luna a sasea si se gandeste la ce frumos va fi cand se va duce la scoala cu bebelul.
    Asa hai sa le dam direct sticla de votca in mana sa se duca mahmuri la scoala sa treaca orele mai repede ca au un copil de crescut acasa …

    Marmotica

    Aprilie 24, 2009 at 16:05

  28. @Marmo,adolescenta nu are mama(decedata),locuieste la prietenul ei,a ramas gravida,a stiut din primele saptamani,isi doresc un copil.Cam atat stiu de la fata mea.Cu diriga ma intalnesc miercuri…atunci detalii,masuri.

    Lori

    Aprilie 24, 2009 at 17:06

  29. […] 25, 2009 Ca un preambul la ce s-a intamplat vineri seara in BlaBla, la intalnirea grupului de Gunoieri, va prezint mai jos, unul dintre mandrii membri […]

    De BlaBla Galico « blabla

    Aprilie 25, 2009 at 13:43

  30. […] 25, 2009 Tot din categoria preambulului la ceea s-a intamplat vineri seara in BlaBla, la intalnirea grupului de Gunoieri, va prezint inca un personaj celebru ce ne-a […]


Lasă un răspuns

