Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Iobagi stand

with 9 comments

Cu ochii mijiti, usor timid, imi scotocesc aiurea prin minte si ma apropriu de taste. Ma simt oarecum nefiresc si nici nu-s sigur ca aci mai e la mine acasa. Pasescu intrunauntru casei si dau peste lucruri ce-mi par cunoscute. Asa ca ma asez pe taste si incep a debita gogomanii din strafundu’ gandirii berci.

Bre, eu inteleg ca fomeile nu au orientari de stanga ori dreapta, dar ma-ntreb: oare cat de dezorientata sa fii astfel incat atunci cand iesi de pe o straduta laterala facand dreapta, tu sa te uiti tot in dreapta sa te asiguri ca nu vine nimic??? Iar apoi sa zambesti larg ca e drumul liber ori ca unii merg cu spatele si sa te bagi cu avant pionieresc, cu autobuzul… Dar sa nu fiu inteles gresit: doamnele este doamne si la volan, ele nu trebuie inoportunate decat daca sevesti o saorma la volanul unui TIR.

Romania imi pare ca un tablou al epocii de aur renascentiste. Daca ar fi sa asez un nume in josul acestei picturi, acesta ar fi „IOBAGI STAND”. Iar in fundal, toti cei care inca au ales sa stea. Si acu’, sta fiecare cum l-a prins iobagu’: ba in mers, ba in patru labe cautandu-si pasaportul, ba in cur, cu picioarele in V, ba sugand un deget… Na, care cum a putut. Cu P. Tot e bine ca imaginea nu poarta numele de IOBAGI PE-NTUNERIC! Sau IOBAGI IN GUVERN!

Si ca sa-nchei – ca altfel ma ia raul de la cat scrisei – zic si eu o povata: daca veti observa mici stalpisori ce marcheaza marginile trotuarelor impotriva masinilor, va rog sa nu treceti luandu-i intre picioare. Ai dreaq nenorociti sint mult mai inalti decat par. Habar n-am avut, abia ce am aflat si eu!

Written by Teiucul

iulie 15, 2010 la 20:22

Publicat în Insemnari Ironice

9 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bine revenesi bre.Ne-a fost dor de tine.
    Incheierea face toti banii. 😆 Tabloul asta ar trebui sa se cheme „IOBAGI cautind leafa”

    Alexu'

    iulie 15, 2010 at 20:28

  2. Bine ca v-am mai gasit, Alexule! 😆

    teiucul

    iulie 15, 2010 at 20:29

  3. Pai nu mai pleca bre 😆
    Sau macar zi cuiva cind pleci, sa venim cu tine sa te aducem inapoi.

    Alexu'

    iulie 15, 2010 at 20:32

  4. Heheheeeeeeee, stilpisorii aia… O adevarata aventura. 🙂

    Asterix

    iulie 15, 2010 at 20:38

  5. Sa-nteleg ca vorbesti mai subtire? Nu de alt, dar nu cred ca-ti sta bine la cat de mare te stiu eu!

    Marius

    iulie 15, 2010 at 20:56

  6. Deh, ce sa faci, nu toate lucrurile sunt facute dupa chipul si asemanarea domnului prim-ministru. Unele sunt mai mari si chiar isi fac treaba, ca sa zic asa 😆

    KingSnake

    iulie 15, 2010 at 21:37

  7. Bine te-ai intors (sper ca sanatos dupa ce-ai facut cunostinta cu stalpisorii). Si bine c-au dat si cainii doua boabe prin balti (mai bine asa, decat cu bata). Cat despre peisajul de prin partea locului, parca ar merge si „Iobagi la tine-n curte”.

    dorin

    iulie 15, 2010 at 23:50

  8. Savuros, ca intotdeauna! 😆
    Daca ai avea timp/chef/determinare sa scrii mai des ne-ai face fericiti! 😀

    Ada

    iulie 16, 2010 at 10:32

  9. bine ai venit cu iobagi haipachiti! 😀

    Dragos

    iulie 16, 2010 at 12:31


Lasă un comentariu