Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Motivatia

with 6 comments

[La Obor, un vecin]

  • – Buna ziua, vecine!
  • – Sa traiti! Ce faceti?
  • – Mai nimic, uite si eu p-aci pe la piata sa mai targuiesc cate ceva…
  • – Aha…
  • – Pai da, ca merg acasa sa gatesc ceva…

[La supermarket, alt vecin]

  • – Noroc!
  • – Va salut!
  • – Da’ ce faci tu p-aci?
  • – Uite, m-a trimis a mea sa cumpar cate ceva… Am o lista!
  • – Aha…
  • – Pe mine nu m-a trimis nimeni, am venit eu ca vreau sa gatesc ceva bun diseara
  • [te’n ma-ta!] Ihim… Spor, pa!

[Hypermarket, mai multi vecini]

  • – Ohoooo, ce mai faci vecine?!

Eu fie impingand la carucior, fie uitandu-ma ca vaca pe la vreo vitrina frigorifica. Nu nu caut nimic de obicei, ma uit la facing-uri, la FIFO, la ce marci noi au mai aparut, etc…

  • – Uite, imping si eu aerul p-aci…
  • – Aaaaa, nu cumperi nimic?
  • – Eu nu, eu sint cu caratul
  • – Hihihihi
  • [hihihihi e ma-ta!] De fapt, glumesc! Eu car si platesc la casa
  • – Bine, hai ca noi plecam ca trebuie sa ajungem repede acasa… gatim ceva bun si se usuca rata din cuptor
  • [sa mori tu!] Bine, la revedere!

[La telefon, de obicei la ore nepotrivite. Mai mereu, cand mi-e foame!]

  • – Alo, salut!
  • – Salutare!
  • – Ce faci?
  • – Is pe la birou, mi-e o foame de-mi crapa capul!
  • – Ti-am zis ce am gatit aseara?
  • – Nu, dar ai face bine sa taci malc ca nu ajung sa mananac decat in cateva ore…
  • – O super tocanita de berbecut fiert in feteasca neagra… La ceaun… Stii cum a fost?
  • – !@#$%^&*(*&^%$#$%^&*()(*&^%$#%^&*(
  • Da’ stii ce-i aia fiert doar in vin? Nici o lacrima de apa, doar feteasca neagra… Pana s-a desprins carnea frageda de pe oase…

Dialog urmat, evident, de lesin culinar…

[La mizeria de aprozar de langa casa, acelasi vecin]

  • – Traiti, dom’ vecin!
  • – Se aproba!
  • – Da catelu’ unde e? Ca nu l-am mai vazut de saptamana trecuta!?
  • – Uite e plecat la un curs. De gatit! [sari-v-ar baschetii din picioare!]
  • – Hehehehe, asta e tare! Si ce invata acolo sa gateasca?!
  • [coliva, ma! lua-v-ar foc bucatariile] Am glumit, desigur! De fapt, e la preselectia pentru masterchef canin! Hai pa!

Deci nu e zi lasata de Dumnezeu sa nu ma intalnesc ori sa ma aud cu vreunul care gateste! Toti mai nene, da chiar toti vecinii si pretenii mei gatesc. Si nu de ieri, de azi ci de ani de zile! Pai am zis ca asa nu se mai poate. Nu admit chiar sa fiu eu cel mai prost din curtea scolii. Pana si nepotul meu al mai mic am impresia ca a inceput sa gateasca si el cate ceva. Pai pana cand o viata amara, doar cu paine cu unt si ceai?!? Si aud ca nici pe ala nu-l nimeresc de fiecare data… E adevarat, cateodata ma concentrez doar pe momentul in care fierbe apa si uit ca mai e un pas de facut…

Asa ca, precum ziceam, in dimineata asta am inceput cu un mic inventar in bucatarie. Am inceput de la 6, ca nu mai aveam rabdare. Si mai am jumatate din ustensile de deslusit. Nu, nu am o bucatarie atat de mare… incerc doar sa inteleg utilitatea fiecarei piese. Acum sint blocat la ceva mare, alb, cu 4 cercuri, o usa mare in mijloc si care miroase a gaz…

Written by Teiucul

Ianuarie 14, 2013 la 11:47

Publicat în Hobby

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Să-ţi povestesc ce am gătit sâmbătă? Sau mai bine cu poze? 😀

    Elena Nitu

    Ianuarie 14, 2013 at 13:44

  2. Pozele-s ok, imaginatia mea n-are limite 😆

    In plus, ar vrea si soldatul sa stie

    Teiucul

    Ianuarie 14, 2013 at 14:16

  3. By the way: comentariul tau de mai sus poarta tricoul cu numarul 8.000 Deci, premiul e al tau! :mrgreen:

    Teiucul

    Ianuarie 14, 2013 at 14:17

  4. Premiu??? Un soldat cu imaginatie? :))))

    Elena Nitu

    Ianuarie 14, 2013 at 14:32

  5. „si care miroase a gaz…” Mai miroase, sau a explodat?
    PS: Si eu sunt expert in ceai, pe care-l fac aproape in fiecare dimineata.

    Dorin

    Ianuarie 23, 2013 at 23:21

  6. Omuleee,tu ai talentu’n buzunar,grav!!!Sau in izmene,mă rog:))Poi esti mai tare ca Julica a nostru’:))))

    Lori

    Ianuarie 26, 2013 at 16:42


Lasă un răspuns

