Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Natural born griller

with 11 comments

Anu’ asta, gata! Ce-o fi, o fi… io-s hotarat. Ma apuc sa gatesc rau de tot, ca prea ma bantuie preocuparea asta de o buna vreme. Si cum stiu ca am preteni priceputi, rog oleaca de amabilitate:

  • Care sa fie primul fel?
  • De unde sa incep?
  • De unde sa-mi iau ingredientele?
  • Tu cum ai inceput?
  • Ti-a trebuit o asigurare speciala de incendiu?
  • Sa-mi iau tigai din alea supermegacalifragilistice?
  • Masina de cusut imi trebuie?
  • Are rost sa port adidasi speciali in timp ce gatesc?
  • Imi trebuie cutite care taie lemnul? Ma vor ajuta cumva?
  • Imi ajunge o bucatarie normala sau trebuie o extensie?

Rog seriozitate!

Written by Teiucul

Ianuarie 13, 2013 la 21:05

Publicat în Hobby

11 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pai sa le luam pe rand:
    – Primul fel ar trebui sa fie cel de dinainte de al doi-lea
    – incepe cu asigurarea de mai jos
    – ingredientele in functie de „cu ce incepi”
    – eu am inceput cu primul fel
    – nu te ajuta cu nimic tigaile alea daca nu ai si capace asortate
    – neaparat masina de cusut in cazul in care taie bine cutitele
    – merge mai bine in tenisi chinezesti
    – daca gatesti urechi de lemn obligatoriu iti trebuiesc cutite care sa taie lemnul
    – te poti extinde la nevoie pe hol/sufragerie

    chitzy

    Ianuarie 13, 2013 at 21:13

  2. Pt mai multa siguranta fa rost de un costum d`ala ca al genistilor….just in case 🙂

    Monique

    Ianuarie 13, 2013 at 21:17

  3. Chitzy – ce program ai maine? Vad ca in bucatarie sintem suflete pereche… =)))))))))))))))
    Monique, lucrez la o armura de-un an…

    Teiucul

    Ianuarie 13, 2013 at 21:28

  4. Teiucule maine……………liber la cuptor, asta ……la program 😀
    Eu am exersat ieri si azi la bucatarie, tocanita de cartofi cu afumatura si cartofi gratinati

    chitzy

    Ianuarie 13, 2013 at 21:30

  5. Eu am vazut ceva la stiri da’ mi-a fost teama sa sun… In Busteni, parca…
    =))))))))))))

    Teiucul

    Ianuarie 13, 2013 at 21:31

  6. Stire gresita, in Bucuresti:P
    Si apropos, tocanita aia a mers de minune cu niste ghebe la otet

    chitzy

    Ianuarie 13, 2013 at 21:33

  7. !@#$%^&*()_+_))(\
    stii tu ce inseamna!
    stiu ca tii mult la ghebele alea… d-asta le si tii (numai) la tine, cred… pacat, aveam si eu niste super gogonele de dat…

    Teiucul

    Ianuarie 13, 2013 at 21:35

  8. Am si eu gogonele, dar un borcan de ghebe pentru tine se gaseste oricand cu placere

    chitzy

    Ianuarie 13, 2013 at 21:37

  9. Uite asa gasim motiv sa ne mai vedem si noi. Ghebele sau schimb de retete……….ca fetele 😀

    chitzy

    Ianuarie 13, 2013 at 21:39

  10. 🙂 multamesc! revin asap :mrgreen:

    Teiucul

    Ianuarie 13, 2013 at 21:39

  11. Sara buna! Alege din preparatele care-ti plac tie mai mult,cel mai mult,ce vrei sa gatesti.Presupun o ciorbita,un fel principal si un desert.Bun.Vezi daca sunt in casa,daca nu iei picioarele n spinare si fugi la colț la alimentara:)).La ingrediente ma refer….Si cauti pe gugal!!!Nu e greu deloc. Daca n ai încredere in dinsu’,iti scriem noi aici retetele,pas cu pas.Io mi s priceputa foc,ca do’r nu m o tine bărbatu n casa de frumusata,ci sa fac de ale gurii:))…si s au cam dus anii,am adunat pricepere….Te descurci ,,bini di tat”,lasa vorba aici,sa te ajutam…..numa’ sa ai grija sa nu te apuce fo pintecaraie(diaree)….ca pirlesti bucatele:))))….hai spor!

    Lori

    Ianuarie 14, 2013 at 20:47


Lasă un răspuns

