Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Nu am timp sa nu am timp

leave a comment »

Cand am timp, imi alerg neuronii in cautarea unor raspunsuri pentru niscaiva intrebari nerostite. Raspunsurile se transforma in idei fixe. Ideile fixe devin obsesii. Iar obsesiile devin articole aci :mrgreen:

Spun in gura mare, de la bun inceput, ca expresia „nu am timp” mi se parea cea mai penibila/cretina/negandita scuza. Corect ar fi sa spui: nu am vrut asta… sau asta… sau asta… Cum adica:

  • Nu am avut timp sa citesc o carte?
  • Nu am avut timp sa merg in concediu?
  • Nu am avut timp sa mananc?
  • Nu am avut timp sa trec pe la ai mei?
  • Nu am avut timp sa ma vad cu prietenii?
  • Nu am avut timp sa ajung?
  • Nu am avut timp sa merg la un film?
  • Nu am avut timp sa ma tund?
  • Nu am avut timp sa ajung la serbare?
  • Nu am timp sa ma plimb prin parc?
  • Nu am timp sa gatesc?
  • Nu am timp sa ma joc?

Chiar nu ai timp sa traiesti? Chiar nu ai timp sa faci ce-ti place? Sau…? Da’ unde s-a dus timpul? Ce s-a intamplat cu el? Zic si io, nu dau cu parul! Nu de alta, dar intr-o zi s-ar putea sa ai parte de urmatorul dialog:

– De ce nu m-ai sunat, sa stiu de tine?

– N-am avut timp…

– Cum mama, n-ai avut un minut intr-o saptamana?

Cum ar fi sa-ti construiesti un top 3 al lucrurilor pentru care n-ai avut timp si sa le faci?

Written by Teiucul

Ianuarie 6, 2013 la 08:00

Publicat în Insemnari Elucubrante

Lasă un răspuns

