Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Fructul zeilor

with 8 comments

E mai abitir decat fructul pasiunii. Iar cei ce ma cunosc de-o vreme, stiu cat de mult imi place acesta dar si cat tanjesc dupa mirosul de fan proaspat cosit… Dar nu despre asta voi scrie acum, ci despre prietenie.

Asadar acum fo’ doua seri, trecu’ o prietena pe la noi – sa-i dea Dumnezeu sanatate si gandul cel bun! E drept ca ea traieste in Olanda de vreo 5 ani insa nu am banuit-o de nimic pana acum cateva ore… Fiind sfanta perioada a Craciunului si a atat de nemaiauzitei melodii de jungle bielz, s-a gandit mititica sa ne aduca niste cadouri. Si ce ar putea fi mai potrivit intr-o asa perioada plina de porcarii, daca nu niste fructe?!?

Ei bine, nu orice fel de fructe ca nu se cade, ci doar fructul zeilor. KAKI! Superb, absolut superb. Mai ales ca pana atunci, kaki era doar o culoare in mintea mea. In viata mea nu vazusem asa ceva, asa ca le-am dosit cat am putut de bine. Dar cum Dumnezeu dragutul nu da cu parul ci cu fructul, am ajuns si in dimineata zilei de azi… Facuram noi ce facuram, am construit un mic dejun si ne-am asezat sa ne indestulam.

De unde, de ne-unde, o vad pe a mea ca apare cu un desert ciudat. O feliuta de ceva:

– Ia o feliuta si pune-ti o dorinta!

– Da’ ce-i asta? Eu nu vreau!

– Mucles si mananca, e foarte bun…

Eu o dorinta mi-am pus, ca doar era pentru prima oara cand mancam (culoarea) kaki… Numai ca a fost dorinta gresita, corect ar fi fost sa-mi doresc sa nu ma scap pe mine… Dar voi reveni.

Usor-usor, trecura orele ca nebunele pana ce minutele ma surprinsera prin bucatarie, admirand plantele si tragand dintr-o tigareta. Ca prin vis, aparent fara nici un motiv intemeiat, picioarele mi-o luara incet catre baie… Teoretic, nu stiam sa am vreo treaba pe acolo. Ajuns la destinatie, ma tot intrebam ce caut eu intr-un asa loc intim… Si daca tot ajunsesem, am aprins lumina iar de acum imi admiram moaca ciufulita in oglinda, in speranta ca-mi voi aminti motivul.

Absolut si total independent de vreo vointa de a mea, genunchii mi s-au flexat iar mainile cautau frenetice betelia panatalonilor pentru a-i trage la glezne. Nu intelegeam nimic, nici o alta traire nu justifica panica membrelor care se miscau haotic si isteric. Imi parea ca jucam intr-un film mut, m-ar fi busit rasul dar era ceva ce inca ma oprea… O forta nevazuta a actionat precum o mana uriasa ce mi s-a sprijint in piept si m-a aruncat pe… din fericire, pe locul potrivit… Sa intru mai mult in detalii, mi-ar crapa obrazul in fata cinstitelor dvs fete…

Ar fi insa cateva lucruri certe:

  • Am implinit deja 3 ore de cand imi fac de lucru pe holisorul din fata baii
  • Acum 1/2h mi-am instalat si o mica masuta pe care mi-am asezat laptop-ul, pe acelasi holisor
  • E important ca pozitia mea sa fie la maxim 1 m de locul in care si zeii (cu tot cu toate fructele lor) merg singuri. Altfel CHIAR nu o sa am timp
  • Sint in stadiul in care cred cu tarie ca NU EXISTA un laxativ mai puternic in nici o fabrica de medicamente
  • Netrebnicii care vand aceste minunatii ale naturii isi mascheaza intentiile cacacioase: lipesc pe fruct o eticheta pe care scrie Carmen… nu mi-e clar motivul
  • Pe aceeasi netrebnici vanzatori ii banui ca au inceput o campanie puternica de co-marketing cu producatorii de  hartie igienica

Si ar mai fi cateva dar simt ca trebuie sa ma opresc din scris. Culmea, in timpul acestor zbateri incredibile, a mea dormea ca un prunc… Acum cateva minute a aparut brusc si mi-a pus doar 2 intrebari:

– Ce faci aici? Mai vrei o feliuta?

Nu pot sa inchei fara sa ma gandesc la cateva cunostinte ceva mai constipate… As vrea sa le invit la o masa si sa le ofer kaki – da’ chiar nimic nu e intamplator pe lumea asta, nici macar numele 😆 Daca nu li se intampla nimic dupa un festin cu kaki, nimic nu-i va mai vindeca…

PS – va rog sa nu ma cautati, teelefonul e dincolo…

Written by Teiucul

Ianuarie 6, 2013 la 16:32

Publicat în Insemnari Ironice

8 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kaki nu se consuma cu lapte, trebuia sa incerci cu bere 😀

    chitzy

    Ianuarie 6, 2013 at 17:08

  2. Spuneai ceva cum caaaa caaaaam evit sa ne intilnim. Intr-o juma de ora iti sunam la usa 😀

    Oameni buni, stati pe aproape ca va transmit eu de la locul faptei =))))))))

    Asterix

    Ianuarie 6, 2013 at 17:19

  3. =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Teiucul

    Ianuarie 6, 2013 at 17:24

  4. Chitzy, nu mai pomeni de asa ceva ca ma ia numai cand ma gandesc 😆

    Teiucul

    Ianuarie 6, 2013 at 17:24

  5. Esti criminal…am ras cu lacrimi, jur :)))))))
    Sanatate maxima!

    Monique

    Ianuarie 13, 2013 at 21:07

  6. Doamne ajuta!
    😆 😆 😆

    Teiucul

    Ianuarie 13, 2013 at 21:09

  7. Am ris sa mooooor! Mai tare ca cea cu porumbu’, neica!:)))

    Lori

    Ianuarie 14, 2013 at 20:50

  8. Inca nu ti-a trecut, de nu raspunzi nici acum la telefon?
    Noroc ca am mai intrat pe-aici, ca de mult nu am mai ras asa, chit ca-s cam deprimat.

    Dorin

    Ianuarie 23, 2013 at 23:28


Lasă un răspuns

