Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Santa 4 big kids

with 2 comments

De fo’ cateva luni, testez cu succes o teorie: adultii carora nu le e teama sa se (mai) joace reusesc sa zambeasca mai mult. De aceea, de Craciun am decis sa fiu Santa pentru cei care, ei insisi, joaca rolul asta pentru cei din jurul lor…

Eram sigur ca pe la ei nu mai trecuse cam demult Mosul, asa ca m-am conformat si i-am asteptat cum se cuvine 😆 Si nu m-am inselat, caci am avut impresia ca s-au cam bucurat. Si s-au jucat. Si am ras. Si ne-am amintit ca nu e asa departe copilaria, trebuie doar eliberata din hainele de adult, ca prea ne luam in serios 365 de zile pe an.

Ca urmare, anul asta imi doresc din suflet sa nu spun nici macar o data ca nu am avut timp! Scuza mai penibila ca asta eu n-am gasit inca 😉

Această prezentare necesită JavaScript.

Written by Teiucul

Ianuarie 5, 2013 la 08:00

Publicat în Hobby

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. La multi ani, teiucilor! Sa aveti un an asa cum vi-l doriti!

    Monique

    Ianuarie 5, 2013 at 13:00

  2. Multumim frumos, Monique! Si tie asemenea, tot binele din lume!

    Teiucul

    Ianuarie 5, 2013 at 13:42


Lasă un răspuns

