Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Viata e un rau care curge… !?

with 2 comments

Zilele trecute, am realizat in ce mare minciuna am trait pana acum. M-am zbatut, m-am chinuit, am citit, m-am intrebat… Nimic! Abia in week-end am realizat ca pana si Osho traieste in minciuna. Ce sa mai zic de Namaste care pare un roman gen Aventurile lui Habarnam, in fata revelatiei avute… Dupa ani intregi de pribegie prin Tulcea, Dobrogea si Calarasi, un om enorm a spus atat: viata e un rau care curge! Si a murit! De ras, cred…

Si acum ma intreb inca… Am inteles oare corect? Viata e un rau. Care curge. Viata e. Un rau. Care curge. Viata e un. Rau care curge. Desi sint atat de batran incat atunci cand eram copil, Marea Moarta era doar bolnava, abia acum am atins absolutul. Iar aici nu ma refer la vodca. Abia acum sint fericit. Sint fericit? Acesta e adevarul. Acesta e oare adevarul? De aceea te intreb si pe tine, cetitorule (caci stiu ca esti numai unul, adica eu deci retoric) – viata e un rau care curge?

Intai de toate, viata e. Asta imi e foarte clar. Un rau? Rau e scris cu diactrice sau fara? Caci daca e fara, sensul s-ar schimba cu totul. Sa zicem ca e cu. Deci rau – eu nu am diacritice oricum. Pai cum vine asta, un rau care curge? Exista si rau care sta? Daca sta, nu e lac? Iar daca e lac, viata e un lac? De ce nu e un fluviu? De ce nu e un rau care alearga? De ce nu e un rau care se joaca? De ce nu e un rau care sopteste? De ce nu e un rau care susura?

Eu nu cred ca viata e un rau care curge. Eu cred ca viata e… altceva! Tu?

Written by Teiucul

Octombrie 9, 2012 la 18:40

Publicat în Insemnari Elucubrante

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eu am inteles doar atat pana acum, ca cur..ge 😀

    Elena Nitu

    Octombrie 9, 2012 at 18:50

  2. Mda… M-ai bulversat… E o noua viziune 😆 😆 😆

    Teiucul

    Octombrie 9, 2012 at 18:51


Lasă un răspuns

