Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Asa-i bine, domnu’ chiestor?

with 11 comments

Niscaiva salau tavalit prin faina si fulgi de porumb alaturi de cateva legume trase in unt. Biensur, cu multe mirodenii diverse, ciushki si verdeata proaspata… Ah, sa nu uit de rozeu’, cum ii zice la noi in cartier

Iar asta in conditiile in care astazi am fost plimbat toata ziua. PE JOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Am re-invatat sa merg, ce-i drept dar m-am si tocit 10 cm…

Această prezentare necesită JavaScript.

 

Written by Teiucul

Septembrie 7, 2012 la 20:00

Publicat în Hobby

11 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Doamne ce ma bucur ca si-a mai amintit cineva de mersu\’ pe jos. Asa m-am linistit cand mi-am dat seama ca mai stiu sa merg (si nici nu m-a durut!) pe distanta de vreo doi kilometri, acum doua saptamani. Slava Domnului, n-am mai repetat experienta aceasta de atunci

    Amia

    Septembrie 7, 2012 at 20:31

  2. Nu inteleg. Adica iei untul si-l intinzi pe jos, dupa aceea presari peste el mirodenii, legi legumele cu o sfoara si incepi sa le tragi prin unt? Si da-i in stinga si da-i in dreapta, si tot asa pina te-ai tocit 10 cm?
    Fotografiile sint minunate, imi lasa apa-n gura. Motocicleta aia este de vis!

    pletosu

    Septembrie 7, 2012 at 20:38

  3. Noi cred ca m mers, pe putin, fo’ 30 azi 😀
    Slava Domnului, sper sa nu o repetam prea repede 😆

    Teiucul

    Septembrie 7, 2012 at 20:39

  4. Imediat ce am scris 30, mi-a sarit in cap… cica n-am mers atat. Asa o fi, da’ mie asa mi se paru 😆

    Teiucul

    Septembrie 7, 2012 at 20:40

  5. Cardinale, nu radea. Zi-mi, mai bine, ce bunataturi ai facut matale!?! :mrgreen: Ai mai gatit sunculita din aia unica?

    Teiucul

    Septembrie 7, 2012 at 20:41

  6. Cred ca de fapt te refereai la metri, nu?

    Amia

    Septembrie 7, 2012 at 20:42

  7. =))))))))))))))

    Teiucul

    Septembrie 7, 2012 at 20:47

  8. Mare mastar-sef, sa stii ca ultima sunculita nu a prea iesit asa cum te-am obisnuit, dar trebuie sa ne vedem dupa 21 sept cind o sa ne intoarcem de la o scolarizare pe tema sunculitei. Sa speram ca profesorii din secuime vor fi la inaltime.

    pletosu

    Septembrie 7, 2012 at 20:56

  9. Doamne ajuta! Oricum ar fi, daca o mancam impreuna, tot super buna e 😉

    Teiucul

    Septembrie 7, 2012 at 21:10

  10. Ha, ati remarcat ce credinciosi suntem? E plin p-aici de ,,Slava Domnului” si ,,Doamne ajuta” (deci, Slava Domnului, suntem pe drumul cel bun :))) )

    amia

    Septembrie 8, 2012 at 19:34

  11. Asa sa ne ajute Dzeu! =)))))))))))))))))

    Teiucul

    Septembrie 10, 2012 at 09:13


Lasă un răspuns

