Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Am invins

with 10 comments

Această prezentare necesită JavaScript.

Dupa ce-mi revin din lesin, ma intorc pentru a descrie aceasta experienta unica… Fiindca nu stiu daca ma mai prinde cineva prin bucatarie

LE

Intai de toate, rog a fi tratat cu rabdare pentru ca scriu extrem de greu. Trei din degete imi sint pansate, intalnirea cu cutitele fiind una neasteptat de dificila. Am inceput dis de dimineata cu pregatirile. De atata emotie, ne-am trezit la 7.30 iar pe la 8 si un pic am plecat de acasa. Cum spuneam, de emotie. Am avut nevoie de oleaca de inspiratie pentru marele moment. Nu ne-am plimbat mult, pe la 11.30 eram inapoi.

Dupa un mic dejun copios, am dormit putin sa-mi recapat puterile. Mi-au fost suficiente 4 ore de somn, ce-i drept la limita cumva. Am tras aer in chiept si am plecat hotarat spre bucuatarie. Cand sa virez la dreapta spre locul cu pricina, ia uite ca suna interfonul. Era mama care – in mijlocul parjolului – se decisese sa ne faca o vizita inopinata. Doar nu era sa lasam femeia fara sa socializeze asa ca am stat la un pahar de vorba, cat sa mai treaca vremea. Apoi doara nu era sa o las sa se intoarca de unde venise pe jos, am fost un domn si am dus-o eu…

Am revenit acasa, sperand sa se mai petreaca ceva doar – doar… Nimic! Telefonul nu suna, interfonul era mut, n-aveam incotro. Venise timpul… Acu’ ce sa zic? Nu fu’ greu. Fu’ tare greu, sa fiu onest. S-a lasat cu degete taiate, cu fript pe limba de la pesmet (ca doar nu era sa-l ascult pe Radu), cu dat cu mana la ochi dupa ce mesterisem la niste ardei iuti, cu niste jumatati de burice lasate pe rozatoare… Singura alinare a fost ca totul s-a intamplat avandu-l pe Fuego in surdina…

Acum, dupa ce am si consumat ce am facut, mi-e rau… Deci trebuie sa fi gatit bine daca nici cainele nu mai misca de cateva ore. Bine, mi-e rau ca am mancat cu pofta nu ca nu ar fi fost reusita reteta. Nici vorba de asa ceva, carcotasilor!

Si totusi stau sa ma intreb: o fi oare cazul sa continui? Sau si la bucatarie e ca la olimpiada – e important sa participi?!?! Zic si eu…

Written by Teiucul

August 26, 2012 la 17:43

Publicat în Hobby

10 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sa va fie de bine in caz ca ati si mincat, nu apare fotografia cu produsul finit.

    ps. restul comentariilor le pastrez pentru urmatorul post 😀

    pletosu

    August 26, 2012 at 18:55

  2. Pai cine a mai avut puterea sa faca fotopoza si la produsul finit? 😆

    Teiucul

    August 26, 2012 at 18:58

  3. Sa va fie de bine! Ca mie imi e….doar POFTA!!!!

    Anachen

    August 26, 2012 at 18:58

  4. Fino, ca sa-ti fie pofta cu adevarat, trebuie sa citesti toata epopeea. Pe undeva pe acolo e mentionata si reteta,. ca eu nu imi mai amintesc nimic 😆

    Teiucul

    August 26, 2012 at 19:00

  5. Ah prajesti in ulei de masline,atunci nu e bun! M-am linistit! 😀

    Anachen

    August 26, 2012 at 19:02

  6. Nu-ti face iluzii, finuto. Eu sint cel mai mare dusman in viata al uleiului de masline… De fapt, eram pana azi. Intr-adevar nu e bun. E foarte bun. Toate aromele alea reusesc sa se combine super bine si dispare gustul ala neplacut al uleiului de masline…

    Teiucul

    August 26, 2012 at 19:15

  7. Phiii, ia uite ce dubios… Am facut ei eu o salata si ma dau deja priceput 😆 😆 😆

    Teiucul

    August 26, 2012 at 19:17

  8. Nu mai rezist mult, hai cu povestireaaaaaa!!!

    pletosu

    August 26, 2012 at 19:29

  9. Adormi? 😆

    Teiucul

    August 26, 2012 at 19:34

  10. Gata, am tiparit!

    Teiucul

    August 26, 2012 at 19:57


Lasă un răspuns

