Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Ziua zet

with 16 comments

Pregatiri, freamat, vizita la piata, citit si ras-citit mercurialul, negociat la sange cu pietarii… Totul ca la carte. Bine, dupa ce am negociat, am luat mai scump ca i-am enervat pe oameni… Deh, asta e!

Bucuria de a incepe sa gatesc, nepretuita. Ba chiar in drum spre casa, am oprit sareta si la o bacanie cu mirodenii ca sa iau niscaiva treb’soare d’astea de nici nu stiu cum se pronunta: canepa, ienupar, ienibahar, piper alb & negru (asta nu e o formatie?), capere, tarhon, dafin, maghiran, curcuma, menta, samd. Eh, nu am luat mult, asa cat sa prinzi intre trei degete… Am ajuns acasa bucuros nevoie mare, am spalat borcanelele, le-am uscat cu feonul, le-am etichetat si am desertat margaritarele.

Apoi, la fel de cuminte, am citit instructiunile aragazului. Primul soc: nu aveam chibrit in casa dar am rezolvat-o cu o bricheta. Mai ales ca dihania se aprinde de la curent, face un soi de scanteie. Usor-usor, am descoperit cu bucuria unui copil oalele, cratitele, tigaile, bolurile, faina, uleiul, pesmetul, tavile din cuptor, sertarul cu tacamuri, sortul… Si am inceput sa gatesc. Dar nu vreau sa plictisesc stimatul cetitor (ca nu e mai mult de 1 pe aci) asa ca ajung la concluzie.

Am gatit. Paine cu ou – friganele, in limbaj de specialitate. Doua felii…

PS – Radule, hai cu reteta aia!

VA URMA

Written by Teiucul

August 23, 2012 la 12:45

Publicat în Hobby

16 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Apeleaza cu incredere la astia: http://www.mezze.ro/

    pletosu

    August 23, 2012 at 12:54

  2. Eu te rog important sa nu razi de asa o incercare importanta :mrgreen: Ce te dai mare, tu ce ai gatit?

    Teiucul

    August 23, 2012 at 12:56

  3. Pai… paaaaaaiiiiiiii… LIDL la sticlute de juma! 😀

    pletosu

    August 23, 2012 at 13:05

  4. 😆 Pai nu asa, dom’le! Zi-mi d’astea cu oale, cratiti…

    Teiucul

    August 23, 2012 at 13:16

  5. he he , parca ma vad pe mine in camera aia in care, de obicei iasa fum … 🙂

    GREG 2010

    August 23, 2012 at 13:28

  6. Greeeeeg, sa traiesti!

    pletosu

    August 23, 2012 at 13:33

  7. Sa traiesti, Greg! Ma bucur sa te revad in bucatarie 😆

    Teiucul

    August 23, 2012 at 13:39

  8. Hai, ca parca vad ca refacem gasca chiar daca ne-am mutat din sufragerie, in bucatarie

    Teiucul

    August 23, 2012 at 13:40

  9. Cam miroase a ceapa arsa. Deschide geamul si lasa netul cind gatesti.

    pletosu

    August 23, 2012 at 13:52

  10. ma bucur sa va citesc din nou !

    GREG 2010

    August 23, 2012 at 14:43

  11. Pletosule 🙂 , mai bine a ceapa decat politica …

    GREG 2010

    August 23, 2012 at 14:45

  12. Cand am inceput sa citesc imi spuneam in minte: „taci ca face cartofi prajiti si oua ochiuri”! Dar reteta ta a fost si mai complicata. Data viitoare incearca o tocanita din buze de rata :d

    chitzy

    August 23, 2012 at 15:34

  13. Ce va mai place sa radeti de oameni in etate… Da’ o ceafa de pui nu merge? 😆

    Teiucul

    August 23, 2012 at 15:59

  14. Cred ca ps-ul ala se citeste asa: Radule, hai de-mi gateste reteta aia.
    Si Radu mamii nu mai vine…

    pletosu

    August 23, 2012 at 18:47

  15. Ba sunt pe acilea si eu
    Si iaca ca nu va las eu la greu in aventura asta, da vreo doua saptamani ma duc sa invat sa fac baclavale si saraili 🙂
    Dupe care…
    …SA TRECEM LA TREABA ! :))))

    Radu Deftu

    August 24, 2012 at 07:59


Lasă un răspuns

