Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Nomofobia – teama de a-ti pierde telefonul

with 5 comments

De o vreme incoace, mai bine jumatate din populatie are o noua boala. NOMOPHOBIA. Cum nu stiu sa se fi inventat inca vreun vaccin, am sa aleg varianta soc.

De saptamana viitoare imi voi inchide telefonul si-l voi abandona in sertarul – muzeu cu telefoane vechi. Ma voi chinui, nu-mi voi gasi sensul dar sint decis sa scap de aceasta noua epidemie, caci si eu o am. Va fi groaznic… Pesemne va trebui sa intru in oficiile postale. Va trebui sa caut  cartele… Voi fi nevoit sa caut cabinele ce – in vremuri imemoriale – gazduiau telefoanele publice… Sigur am sanse mai mari sa gasesc un dinozaur decat un telefon public, insa ma voi dedica. Cel mai grav mi se pare gandul ca voi incepe sa folosesc iar telefonul fix…

Deci, incep de luni! Te bagi? :mrgreen:

Written by Teiucul

Februarie 25, 2012 la 11:26

Publicat în Insemnari Elucubrante

5 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eu prefer mereu telefonul fix /din ala cu cablu, nici macar wireless,ca e mai sanatos :D- n-as renunta la el si mi-e frica intr-o zi sa nu dispara, nici nu stiu daca mai exista telefoane cu cablu :D.Se aude mai bine, nu creeaza probleme de sanatate eventuale,sau oi fi eu conservatoare.Mobil am, da’ uit de el si sta neincarcat cu zilele,il folosesc doar in caz de necesitate.Insa cabine telefonice,hm… mai exista? lumea moderna e impotriva ta :D.

    Silving

    Martie 4, 2012 at 00:46

  2. nu pot sa pierd conexiunea cu realitatea ;( nu ma bag!

    Lilly

    Martie 4, 2012 at 08:52

  3. hmm, pare dificil.
    am mai incercat o data, si am esuat.

    Mopo

    Martie 5, 2012 at 14:38

  4. Pe jumatate pot spune ca m-am bagat, am uitat sa-l platesc, asa ca nu pot decat primi apeluri.

    Asa ca lamureste-ne cum e fara telefon absolut. Sau ai taiat si conexiunea la net? 😀

    Roxana

    Martie 5, 2012 at 19:39

  5. Bine ati venit!

    Roxana, e complicat… vorba relatiilor de pe FB 😆 Dar nu-i rau!

    Teiucul

    Martie 5, 2012 at 21:12


Lasă un răspuns

