Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Iarba din cultura

with 2 comments

Cer decat respect! – guess who!?

Sa facem sa fie bine, sa nu fie rau! – the king

Sunt modest, dar va spun eu sunt bun – Marius Sumudica

Nu-s eu campion, dar cativa ospatari tot am pus – Adrian Mutu

Am un P mare pe spate si nu e de la Porumboiu, ci de la Prost – Adrian Porumboiu

Pentru moment, Mutu si Tamas sunt exclusi definitiv – Victor Piturca

Il stiam pe Benzema. De la FIFA 2010 – Vlad Chiriches

Piturca s-a suit odata pe laptop, a crezut ca este cantar! – Meme Stoica

In cazul Timisoarei nu am avut nicio opinie, dupa cum se stie. Eu am avut o opinie, altii o opinie, deci ce opinie am avut eu? Ce, nu mai avem voie sa avem opinii in tara asta? – Dumitru Dragomir

Mititelu nu a pierdut in urma excluderii. Din contra, a castigat ca a scapat de cheltuielile cu Divizia B – Dumitru Dragomir

Gerlem are pe creier un virus C de la Corona – Viorel Hizo

Oprita merita si penalty, dar si „galben” pentru simulare – Ion Craciunescu

Multumesc tuturor celor care au avut incredere in mine, adica mie – Daniel Pancu

In prima repriza, jucatorii romani trebuiau sa-si puna vata in urechi ca sa nu raceasca atunci cand treceau belgienii pe langa ei – Cornel Dinu

Cum sa vina Florin Costea la Dinamo? Poate Borcea il vrea ospatar la Miami – Cornel Dinu

Adrian Cristea se misca pe teren mai putin decat Bianca pe scaunul de la emisiunea lui Capatos – Cornel Dinu

Danke Shanke – Cristi Tanase

De ce tin cu Barcelona? De mic – Mihai Costea

O sa vina maxim doi jucatori: Chiriches, Chipciu si inca unul – Gigi Becali

Maseuza am fredonat-o si eu, pentru ca imi place foarte tare – Gigi Becali

Written by Teiucul

Februarie 19, 2012 la 12:40

Publicat în Insemnari Ironice

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna de dimineata! Ca tot e vorba de fotbal: ai uitat replici care au „zguduit: lumea cum ar fi: ” M-am certat si cu Mitica Dragomir dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta dar nu ne-am insultat’ (Gigi Becali) sau „Cred intr-Unul Dumnezeu, Tatal Atotstivuitorul”(Borcea, Cristi Borcea) Pentru conformitate recomand link-ul urmator :http://www.prosport.ro/fotbal-intern/diverse/trebuie-sa-le-citesti-a-fost-spectacol-total-in-liga-i-cele-mai-tari-perle-din-2011-replica-anului-ii-apartine-lui-nila-costea-9082970 Un sfarsit de saptamana primavaratic si plin de surprize.Placute!

    Julianne

    Februarie 24, 2012 at 13:59

  2. Julianne: long time no see, vorba lu’ Baudlaire 🙂 Ms de urari, la fel si tie!

    Teiucul

    Februarie 25, 2012 at 14:33


Lasă un răspuns

