Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Secretele unei promotii. Azi despre Samsung Galaxy S II Black.

with 2 comments

In seara asta m-a luat capul cand am vazut ca, in cateva minute, o buna sama din prietenii mei virtuali si reali au inceput sa arunce cu like&share in stanga si-n dreapta… Da, da! Pentru o promotie, chipurile. De fapt, discutam de peste 5.000 de oameni care au facut acelasi lucru.

Sint unul din fanii declarati ai gandirii out of the box. Al viralelor. Al abordarilor neconventionale, pe scurt. Insa asta nu ma opreste sa judec. ORICE promotie trebuie sa aiba un regulament oficial care trebuie sa fie si PUBLIC. Acest regulament trebuie sa fie in conformitate cu legea si trebuie autentificat. Revenind: ma intreb!!! Si citesc textul:

Tot cu trebuie sa faci pt. a castiga telefonul este sa dai un LIKE + SHARE !!! Extragerea finala se face pe data de 20 Feb 2012 si va fii filmata in intregime .

Asa ca LIKE & SHARE !!!

Daca ajungem la 10.000 de Like-uri la pagina pana pe data de 20 februarie 2012 (Extragerea pt. Samsung Galaxy S II) 

Pe langa marele premiu, castigatorul va primi si un Samsung Galaxy Mini.

Mult noroc !

Ce inseamna fraza in rosu? La ce se refera? E o conditionare pentru tragerea la sorti? E o conditionare pentru premiul suplimentar? Cand va avea loc, am inteles. Cum si unde NU mi-e clar! De altfel, am adresat si o intrebare:

Burlacu Dan O intrebare pentru administratorul paginii: unde citesc regulamentul acestui concurs? Multumesc!”

Continui sa ma intreb cand voi avea un raspuns! Eu cred ca NU va exista unul. In fine, ceea ce vreau sa spun este relativ simplu. Cele mai sus descrise reprezinta doar o reteta extrem de ieftina de a face o notorietate colosala (peste 5.000 de oameni cu like&share) pentru o marca.

Mai precis, reteta ieftina inseamna ZERO cheltuieli.

Anunțuri

Written by Teiucul

Februarie 11, 2012 la 21:04

Publicat în Insemnari Elucubrante

2 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bineinteles ca nu castiga nimeni nimic dand like si share, pagina neavand date de contact, regulament pentru concurs, organizator etc. Nu pot sa cred ca inca mai exista persoane care se incred in pacalelile astea…
    Cel mai probabil scopul final este de a strange multe like-uri, urmand sa schimbe ulterior profilul paginii si sa distribuie in continuare link-urile pe care doreau de fapt sa le promoveze.
    Si asta pe peretele tuturor celor care au cazut in plasa castigurilor facile, fara a cerceta mai pe indelete lucrurile.
    Si inca ceva – adevaratii proprietari ai marcii nu o sa se promoveze niciodata folosindu-se de concursuri false pe facebook…

    bliss

    Februarie 15, 2012 at 19:48

  2. Servus bliss si bine ai venit!
    Ca sa fiu scurt: ai dreptate!

    Teiucul

    Februarie 16, 2012 at 13:10


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: