Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Valentine, Valentine mai faci mult misto de mine?

with 10 comments

Am facut enorma greseala sa ma uit in calindarul ortodox pe care frumos il am asternut pe un perete, sub o carpeta si prins in pineze. Si vazui apropierea de apocalipsa din luna lui Faurar – 14. Aolio muica, mai sint doar 4 zile si ne ia dracu’ pe toti. Pe toti astia maritati, zic.

Pai bine bre, eu care sint un tigru acasa, ar trebui sa ies cumintel in oras si sa caut cadou?!?! Cum adica ce inseamna ca sint un tigru acasa? Merg in patru labe, fara sa scot nici un sunet… Dar mai bine sa revin. Sa ies in oras? Mandru ca bradu, cu mucii pe piept? Si sa caut io cado pentru 14? Bine, caut! Ce sa fac acu’?! Trebuie. De fapt, nu trebuie… Imi place. De fapt, sint un idiot. Iubesc sa caut cadou. Pe 14. In aglomeratie. Intre toate porcariile posibile…

Da unde sa merg? Stiu, stiu… Merg la sala Dalles, acolo sint sigur ca gasesc ceva frumos. Poate gasesc INCHIS, ar fi cel mai frumos. Ba nu! Mai bine merg la mol, la benzinarie. Am auzit eu la tranzistor, ca actorul ocupat Bucur gaseste mereu ceva special acolo. Pentru una, Dana. Da’ io ce fac? Ca pe a mea nu o cheama Dana. Inseamna ca nu gasesc la mol. Sau sa merg la carfur? Precis au ceva oferte speciale: unu plus unu mai scump ca unu singur. Da’ mie nu-mi place la carfur. Cica fac preturile KO. Adica le ridica asa de mult, ca ametesc saracele.

Ma rog, vad eu unde ajung. Dar ce sa cumpar? Pentru casa nu pot, nu se face. E 14. Cadoul trebuie sa fie personal. Adica ce? Haine? Bijuterii? Parfum? Creme? Cosmetice? Incaltari? Lenjerie? O masina???? Nu se poate, dom’le! Astea sint prea personale. O femeie alege diferit, in functie de starea in care se afla. Nu poate sti un insensibil de barbat ce-i place ei, cu adevarat… Dar o excursie? Pai, nu prea. Ca aia o sa fie in octombrie, ca o iau si eu mai eftin. Ea vrea cadou acum.

Dar de buget nu zice nimeni, nimic? Hai ca sint bou. Pai cum poate sa fie vorba de bani, pe 14? Ce dracu’, asa de anacronic sa fiu? In asa o lume moderna, mai conteaza niste amarate de zerouri dupa primele 3-4 cifre? Deci am decis. Cadoul trebuie sa fie nepretuit. Sa nu uit sa trec pe la fo’ banca pentru un credit de nevoi personale… Chiar asa, daca as fi bancher as face un super produs: credit 14. Iar USP-ul ar fi: portofelul ti-e pe masura iubirii ce i-o porti? Daca nu, te asteptam la noi in celula. Pardon, birou! DAE 1402%

Stiu! Valentine, te bag in ma-ta! Eu o duc pe a mea in Pta Universitatii. Sa o vada lumea. Sa ne vada iubirea. Si fac si doua tricouri din astea

TU?

Written by Teiucul

Februarie 10, 2012 la 20:53

Publicat în Insemnari Ironice

10 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. mrrrr…tigrule!!!! :))))
    Mie-mi place Valentin… 😛

    Monique

    Februarie 10, 2012 at 20:59

  2. 😆 Nici nu banuiam apropierea de Valentin 😆

    Teiucul

    Februarie 10, 2012 at 21:01

  3. Hai mai ca e frumos…un cadou, o atentie.Mie imi place orice zi care implica un cadou 😀

    Monique

    Februarie 10, 2012 at 21:07

  4. Adica fiecare zi, zic 😆 Da’ cum iti place? De cadou, zic :mrgreen: Sa faci sau sa primesti?

    Teiucul

    Februarie 10, 2012 at 21:12

  5. tz tz tz…
    Sa primesc dar si sa dau.Cadou, zic 🙂

    Monique

    Februarie 10, 2012 at 21:18

  6. M-am uitat pe calendar. La mine scrie duminica 12 si sare la luni 20. Daca asa scrie inseamna ca asa este.

    Asterix

    Februarie 10, 2012 at 21:24

  7. Cardinale,io zic sa faci niste copii dupa calendarul ala al tau ca s-ar putea sa faci bani frumosi cu el 🙂

    Monique

    Februarie 10, 2012 at 21:28

  8. @Asterix Dragul meu te-ai uitat tot pe un calendar gresit, mai avem unul in casa din care lipseste si data de 24 Februarie! 😀

    Amia

    Februarie 11, 2012 at 09:04

  9. Eu tocmai ce-am citit pe feisbuc ca anul asta se anuleaza Valentinu’. Ca cica 14-02-12 = 0

    Joaninha

    Februarie 11, 2012 at 13:52

  10. Cardinale, te-ai scos 😆 Ca vad ca nu mai zici nici pis :mrgreen:

    Joa: asa sa-i ramaie numele 😆

    Teiucul

    Februarie 11, 2012 at 17:28


Lasă un răspuns

