Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

OGEUF

with 5 comments

Sa fi trecut deja atata vreme, incat sa nu-mi mai pot aminti? Atata apa sa fi curs pe Dunare, incat memoria sa-mi joace feste?!? Nu stiu, nu mai stiu, nu mai vreu sa stiu… Acum am reusit sa aflu.

De ce se pregatea de permis?

  • Ai permis, Fuego? Ai permis?
  • Da! dar numai lui…

El, doar el

 

Desi pozele ale mele nu-s, aflarea adevarului imi apartine doar mie – celui ce n-a crezut si a cercetat…

Written by Teiucul

Februarie 6, 2012 la 21:43

Publicat în Hobby

5 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Individul in asternuturi de fetite e….cand gasesc cuvantul te anunt…
    Chiar exista o legatura intre cele doua personaje????? Cah!!

    Cand am vazut titlul m-am dus imediat cu gandul la Uacab 🙂

    Monique

    Februarie 6, 2012 at 22:05

  2. Monique… Sa nu ne pripim si sa judecam 😆 😆 😆

    Teiucul

    Februarie 6, 2012 at 22:06

  3. Nu ma pripesc, bre…da’ totul e pe invers…pana si titlul 😀

    Monique

    Februarie 6, 2012 at 22:08

  4. =)))))))))))))))))))))))))
    Ai pus degetul pe qintesenta zicerii 😆

    Teiucul

    Februarie 6, 2012 at 22:08

  5. Bradut ala e Petrica. Petrica din Bolintin. Bolintin din Deal.
    Petrica da pe GSP, Petricaaa… da pe GSP.

    Asterix

    Februarie 7, 2012 at 10:25


Lasă un răspuns

