Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Oracol

with 40 comments

Cu mare drag urez celor maxim 1,2 cititori ramasi prin preajma – din care 1 este reprezentat de moi –  un MARE-MARE LMA pentru 2012! Si pentru ca m-am tot gandit unde sa scriu ce mi-am propus anul asta, am decis sa fie aci. Asadar, draga Oracolule, ete la ce ma gandesc:

  • Turist in Bucuresti – excursiile de week-end
  • Conacul de la Bucov – cu vie si cu vin. Prieteni & degustari
  • Plimbare cu balonul
  • Rezervatia de zimbri
  • Teatru
  • Opera
  • Concerte
  • Multe carti
  • Plimbare cu barca in Delta Neajlovului
  • Callatis
  • Sarmisegetuza & Cetatea Devei
  • Bisericile fortificate din Transilvania
  • Londra
  • Bracelona
  • Amsterdam
  • Venetia
  • Mexic
  • Muzee
  • Carbunarii
  • Delta – cu vaporul de la Jurilovca
  • Bucovina
  • Nessebar
  • FAMILE & FRIENDS!

Tu?

Written by Teiucul

Ianuarie 6, 2012 la 12:14

Publicat în Hobby

Tagged with , , , ,

40 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. La multi ani si tie fratiorul meu drag! tot binele din lume vi-l doresc… Nu crezi ca sunt un pic cam multe pe lista??? Sau ai pus si rezervele 😀 Pup cu mult drag

    Cristina B.

    Ianuarie 6, 2012 at 13:53

  2. Nu-s multe ca-i lung anul 🙂

    Teiucul

    Ianuarie 6, 2012 at 14:30

  3. Sa fim sanatosi si la sf de an sa le avem pe toate taiate de pe lista! Plus altele pe care le stiu eu :))))

    nicoteiu :)

    Ianuarie 6, 2012 at 14:35

  4. Hai La Multi Ani cu intarziere. Ma inscriu si eu la lista ta, mai putin Venetia. Nu vrei sa o inlocuim cu Muntenegru sau cu Maroc?

    chitzy

    Ianuarie 6, 2012 at 15:03

  5. Heheheheeee, sa traiesti si la multi ani! batrane lup de mare 🙂 Nu zici tu rau deloc cu Muntenegrul ala.
    Ce faci, cum esti? Ca te dai greu prins

    Teiucul

    Ianuarie 6, 2012 at 15:07

  6. Io am o problema, de ce nu-si trece nimeni pe lista Caracalul? Toata lumea vrea la Bracelona. Bracelona-n sus, Bracelona-n jos.
    La Deva neaparat trebuie sa mergi perpedes pe jos pina-n cetate.
    La Callatis e cai multi?
    La Nessebar e barul ala unde se da numai ness?
    Multe carti inseamna 52 de bucati?
    Un adevarat turist in Bucuresti merge tot timpul cu tranvaiul si cu netroul, chiar si la spre munca si-n timpul muncii. La Muncii ie peron pe dreapta.

    Asterix

    Ianuarie 6, 2012 at 18:35

  7. Invidiosule 😆
    Vezi ca avem treaba 😆

    Teiucul

    Ianuarie 6, 2012 at 19:38

  8. „Plimbare cu balonul” este atunci cind ma iei pe mine-n balon?

    Asterix

    Ianuarie 6, 2012 at 21:57

  9. =))))))))))))))))))))) Nu bre, sari-ti-ar basca!

    Teiucul

    Ianuarie 6, 2012 at 22:16

  10. Si apropos de ce ziceam mai sus, chiar mi-am pus in plan sa vad Muntenegru

    chitzy

    Ianuarie 6, 2012 at 23:20

  11. Si noi, zau! Anul trecut am fost la cativa km de Muntenegru insa ne grebeam spre Italia. Drept pentru care am ajuns aproape de Austria 😆

    Teiucul

    Ianuarie 6, 2012 at 23:22

  12. As vrea sa ajung anul asta, sau cel putin asa sper. Naspa este ca din cate am inteles nu sunt zboruri in parte aia iar eu cu Tico-ul parca nu m-as risca sa merg.

    chitzy

    Ianuarie 6, 2012 at 23:24

  13. Sint niste combinatii ok – avion si masina inchiriata. Ma interesez si revin cu info – am cativa preteni care au fost pe acolo in ultimii doi ani si stiu mai multe

    Teiucul

    Ianuarie 6, 2012 at 23:26

  14. Avion pana unde, ca din cate stiu nu sunt zboruri Romanica – Muntenegru. Am si eu un prieten care are o gasca ce merge de cativa ani acolo, au relatii pt cazare si tot ce trebuie, numai ca aia merg cu moatoarele.

    chitzy

    Ianuarie 6, 2012 at 23:28

  15. Asa as vrea sa revad si Croatia dar este aceeasi problema, transportul. Am jurat ca nu mai merg 25 de ore cu autocarul

    chitzy

    Ianuarie 6, 2012 at 23:29

  16. Bine, m-ai consvins! Conduc eu 😆

    Teiucul

    Ianuarie 6, 2012 at 23:30

  17. Nu este vb de condus ca si mie imi place sa conduc. Problema in cazul meu este ca daca ma gandesc doar la cat consuma Tico-ul si nu merita sa merg cu masina mea. De aceea pt mine cea mai avantajoasa varianta ar fi avionul. Dar daca nu exista zboruri……………..decat autocar mai bine NU.

    chitzy

    Ianuarie 6, 2012 at 23:32

  18. Bre, trebuie sa facem o sesiune cu pahare si sticle. Trebuie sa scot negativismul din tine 😆 Egzista solutii, crede-l pe batran

    Teiucul

    Ianuarie 6, 2012 at 23:34

  19. Cred ca ai dreptate cu sesiunea aia, dar asa cum iti spuneam dincolo, pt mine lichidul din paharele alea sa nu contina alcool. Cand vrei si ai timp ne putem vedea cu cea mai mare placere la un pahar de vorba.

    chitzy

    Ianuarie 6, 2012 at 23:36

  20. Te-ai pocait? Sau? Ne vedem si bem ce vrem noi 😉 Te sun sapt viitoare

    Teiucul

    Ianuarie 6, 2012 at 23:39

  21. Chiar de multe ori m-am gandit sa va scot din casa intr-o miercuri seara in clubul unde merg eu la seara de folk, dar de fiecare data m-am gandit ca voi joia mergeti la job si nu o sa puteti merge. Nu ca mine care mi-am educat seful si stie ca eu joia vin la job tarziu si uneori mahmur 😀

    chitzy

    Ianuarie 6, 2012 at 23:39

  22. Nu m-am pocait, doar ca eu din cand in cand, cand mi se pune pata, iau o pauza de la ceea ce inseamna alcool. Ultima oara m-a tinut un an si am inceput sa beau iar in Croatia.

    chitzy

    Ianuarie 6, 2012 at 23:41

  23. Bre, io am treaba doar cu cluburile de canasta si de piramidon. De unde naiba ti-o fi venit ideea cu joia seara de club? 😆 Deci, zi-i pe nume: unde ne vedem miercuri seara?

    Teiucul

    Ianuarie 6, 2012 at 23:41

  24. Pai daca vrei miercuri te scot in clubul unde merg la folk. Daca esti de acord te duc sa asculti niste baieti care canta f misto.

    chitzy

    Ianuarie 6, 2012 at 23:44

  25. S-a facut!

    Teiucul

    Ianuarie 6, 2012 at 23:50

  26. Perfect, doar sa vorbim dinainte sa stim cati suntem ca sa aranjez de masa. Ne auzim duminica la un tel si stabilim detaliile?

    chitzy

    Ianuarie 6, 2012 at 23:53

  27. Sau daca ai timp putem sa ne auzim duminica la un pahar de vorba si sa stabilim.

    chitzy

    Ianuarie 6, 2012 at 23:55

  28. Ne auzim duminica si vedem cum facem, inca nu stiu exact ce program executam

    Teiucul

    Ianuarie 7, 2012 at 00:00

  29. Ok, perfect ramane sa ne auzim la un telefon duminica. Ma retrag si eu acum. O seara frumoasa sa aveti.

    chitzy

    Ianuarie 7, 2012 at 00:02

  30. La fel, sa traiesti!

    Teiucul

    Ianuarie 7, 2012 at 00:04

  31. Bine mai, bravo, intilniti-va voi duminica. Lasa ca eu ma intilnesc cu mine simbata.

    Asterix

    Ianuarie 7, 2012 at 16:06

  32. Nu ne intalnim duminica, ci miercuri 🙂 Duminica doar vorbim 😉

    Teiucul

    Ianuarie 8, 2012 at 02:45

  33. Si da, trai-ti-ar Bulgaroaia!

    Teiucul

    Ianuarie 8, 2012 at 02:46

  34. Orice-ar fi pe mine ma iei in Delta.
    Ochelari, aparat de respirat sub apa, undite si alte alea ma descurc.
    De fapt tu sti ! Eu stau cu capu’ sub apa si o sa-numar pestii ! Pe cei pentru pranz, pe cei pentru cina, etc…

    radu

    Ianuarie 9, 2012 at 22:57

  35. Plus ca mi-ai ramas dator cu paharelele.
    Cand ati onorat „sabiuta” cu prezenta dvs, ati fost setat pe cola !

    radu

    Ianuarie 9, 2012 at 23:00

  36. Corect, Radu! S-a notat, se rezolva 🙂

    Teiucul

    Ianuarie 9, 2012 at 23:03

  37. La multi ani fericiti si cu liste complet bifate! 😀 Am si eu o mare lista. 😀

    Dar Teiucule, ce-ai zice un pic de niste amintiri din liceu sub forma de leapsa? http://thoughtsbyada.wordpress.com/2012/01/09/leapsa-liceanla/

    Ada

    Ianuarie 10, 2012 at 00:00

  38. La multi ani Teiucule ! Sa aveti un an minunat si sa apucati sa faceti tot ce e pe lista aia. Sa nu uiti de MIre , e prin Cuba 😛
    Am si eu pe lista multe carti de citit, plimbari prin tara , avem un traseu facut de anul trecut si imi place tare mult aia cu Delta ( merita ).

    Marmoticaa

    Ianuarie 10, 2012 at 21:06

  39. Buna Ada, buna Marmo! E o onoare sa va regasesc in prafuitul living 🙂 Multumesc de urari, asemenea!

    Teiucul

    Ianuarie 10, 2012 at 22:06

  40. LMA la toata lumea!
    Lunga lista…dar bine structurata.Da-mi si mie un ghiont cand mergeti la teatru/opera ca io nu prea am pe cine sa corup.
    Venetia e si pe lista mea…plecam de Pasti.Barcelona o tot aman de doi ani…sa vedem daca iese in vara asta. Daca nu, astept poze de la voi si ponturi. Sa-ti ajute D-zeu sa le bifezi pe toate!
    Va foarte pupez pe toti!

    Monique

    Ianuarie 15, 2012 at 10:08


Lasă un răspuns

