Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Che Guevara. De apartament

with 10 comments

In fapt, de mol. Ia te uita cum aseara – in timpul singurului derby cu adevarat important din Europa – m-am nemerit sa-l caut pe Mos Niculaie printr-un mol. Fericit si sprintar, ma taram agale prin vastele galerii luminate de chipurile la fel de vesele ale semenilor mei – necuvantatorii. Si cum mai mult imi muscam decat miscam cele trei litere pe acolo, totul s-a schimbat…

Am simtit cum se deschide cupola marelui muzeu si o firava raza de soare imi mangaie sufletul… Zarisem asta:

A fost superb, am simtit ca incep sa traiesc iar. Ma simteam precum in sufrageria mea, numai ca mult mai mare si cu multi, multi semeni de-a dreapta si de-a stanga mea. Aveam toti aceleasi fete de cretini spasiti, stand in pozitia ghiocel, cu palmele transpirate pe genunchi, tragand cu coada ochiului dupa adevaratii stapani ai caselor noastre. Si totusi, fericiti in nemernicia noastra. Eram toti o apa si-un pamant. TOTI. 😆 E incredibila emanciparea asta a femeilor, au reusit.

Treaba de senzatie era ca fiecare din naparstoci – si eram destui in fata TV-ului – incerca sa se dea cocos:

– Da mami, du-te linistita! Sigur, sigur… te sun eu…

Aham, pe dracu! Stateam toti cu telefoanele in maini, date pe vibratii si cu ochii beliti la ecran. Si cum suna cate unul, hop! Taras ca MIG-ul pe langa canapele si apoi se auzea in soapta:

– Hai ca nu mai stateam mult! Mai erau 2 minute si se termina repriza…

!@$%^&*&^%$%^&*()@(*&^%$#%

– Sigur, ia-ti! Sigur iti vine bine, uite cardul aici… Hai du-te si te astept aici…

Che Guevara in stare pura. Asa eram toti. In interior, biensur. Iar finalul a fost apoteotic si a apartinut unui cuplu senior – ea, cu o voce in soapta:

– Si, e bine?

– Ce?

– 1-1… Esti fericit? E bine?

– Hmmmmm…. Nu!

– Aolio, de ce?!?!?!?!?!?!

– E periculos…

Si pentru dinamovisti, a fost! Hai Unirea!

Written by Teiucul

Decembrie 6, 2011 la 13:00

Publicat în Insemnari Ironice

10 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Am stat atit de linistit in privinta meciului incit la pauza dormeam dus. Cred ca taiam si lemne. 😀

    Asterix

    Decembrie 6, 2011 at 14:32

  2. Asterix, nu-ti renega acum credinta sportiva 😆

    Teiucul

    Decembrie 6, 2011 at 14:56

  3. Mai bine de mine ca Stiinta s-a sacrificat pe altarul anticoruptiei din fotbal. 😆

    Dar sambata viitoare … sper sa terminat cumparaturile si plimbarile pana la ora derbiului … Real.

    KingSnake

    Decembrie 6, 2011 at 14:58

  4. *sa terminam ( sindromul Raducioiu :mrgreen:)

    KingSnake

    Decembrie 6, 2011 at 15:04

  5. Serpent, fiecare cu lumea lui 😆 Dar, ma tem ca Barca va renaste 😉 Guardiola se pregateste intens in vestiare

    Teiucul

    Decembrie 6, 2011 at 15:13

  6. Serpent: 😆 😆 😆 Eu mai am, uneori, sindromul Iliescu – tutitutututu. Sau doua ceaiuri la 222 😆

    Teiucul

    Decembrie 6, 2011 at 15:13

  7. Toata noaptea m-am gindit… Sburlea zice, zice bine. Sburlea face, o face bine. Sburlea scrie, scrie bine. Sburlea aia, aia-i bine. Sburlea ailalta, ailalta-i bine. Numai bine? Toate-s bune? Ma omoara Sburlea asta!
    Hopa, Sburlea a gresit-o, are si el o greseala-n viata, Sburlea tine cu Dinamo! =)) .

    Asterix

    Decembrie 7, 2011 at 08:01

  8. =))))))))) Bre Cardinale, am io multe greseli, nu-ti face griji! Asta cu Dinamo e doar asa, un rasfat 😆

    Teiucul

    Decembrie 7, 2011 at 09:51

  9. Aia cu mersul clatinat si bilbiiala nu se pune. Mare lucru de 2-3 ori pe saptamina. La asa ceva nu are cine sa ridice piatra si sa dea primul cu ea.

    Asterix

    Decembrie 7, 2011 at 12:58

  10. Eheeee,ce mai faci,sburliteeee?Tot cu bolmoaje,neica?Voinic,sanatos?

    lory

    Decembrie 9, 2011 at 01:06


Lasă un răspuns

