Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Am trait in minciuna

with one comment

Direct de pe FB, via Miorlaul cel Pufos – spicuiesc pentru eternitate:

Facebook m-a ajutat sa cunosc foarte multe fete, care in mod normal nu as fi avut sansa sa le cunosc.

Facebook este ACUM cel mai tare loc de agatat! […]

Citeste cateva marturii pe care oamenii mi le-au trimis pentru a-si exprima recunostinta!

WOW tati!! E buna rau cartea asta a ta. Nu pot sa cred cate greseli faceam inainte:(. Cu profilul,cu pozele…sa nu mai zic ce mesaje aiurea trimiteam. Acum fac totul ca la carte si lucrurile au inceput sa mearga mai bine decat ma asteptam 😛

Cristea Adrian , Iasi

Raspunsul meu,

In mod normal greselile pe care le face un tip la o intalnire duc la a nu reusi sa agate tipa respectiva, daca ar stii doar ce greseli trebuie sa evite, fara sa faca nimic special/tehnici/etc ar avea sanse de 60-70% sa plece cu fata direct acasa.

Tomescu Eduard

Am cumparat cartea ta acum 2 luni si am inceput sa aplic ceea ce scria acolo…dupa ce mi-am pus profilul si pozele in ordine… fetele au inceput deja sa-mi raspunda la mesaje. In nici o saptamana puteam alege cu care fata am chef sa ies azi, erau minim 8-9 fete care imi trimiteau mesaje.

Imi aduc aminte ca intr-o seara am trimis un mesaj unei fete si nu mi-a raspuns imediat… si in mintea mea mi se parea asa ciudat… na, cat de al naibii este asta?! :)) cand inainte mi se parea foarte normal cand o fata nu-mi raspundea la mesaj, ba chiar ma miram daca imi raspundea vreuna :)) MA SIMT ATAAT DE BINE !!!! Nistor Andrei , Bucuresti

Raspunsul meu,

DA :)), cunosc sentimentul. Ti-ai recapatat INCREDEREA in tine si sa stii ca asta e obligatoriu in a agata oricare fata. BRAVO , sunt mandru de tine!

Tomescu Eduard

Cartea ‘Cum sa agati fete pe Facebook’ iti va lua apromimativ 45 de minute ca s-o citesti. Iti garantez ca din acel moment vei avea succes cu femeile fara nici un fel de disconfort!

Scriu aici niste GRESELI pe care barbatii le fac pe FACEBOOK:

  • Nu scrie la ea pe perete!
  • Nu folosii poze in care prietenii te-au prins rupt de beat sau in care te faci de ras!
  • Nu-i cere acces la webcam, ca o fata sa dea acces la webcam-ul ei unui tip pe care nu-l cunoaste este foarte neplacut!
  • Nu trimite mesaje ca toata lumea, de exemplu: „Ce mai faci?” !
  • Nu fa nimic cu tenta sexuala, nici macar sa nu aduci vorba de sex prea repede!
  • N-o intreba unde locuiesti, decat dupa ce o s-o cunosti ceva mai bine.
  • Nu trimite foarte multe mesaje (afla din aceasta carte cate mesaje poti sa trimiti si cand) !

Iata doar cateva dintre minunatele beneficii pe care le vei castiga folosit acest ghid:

  • Introducere Facebook – Nu exista soarta online, decat strategie…(Pag 4)
  • Cum sa-ti aranjezi PROFILUL ca sa-ti maresti sansele la agatat online. (Pag 5)
  • POZELE – Pozele sunt profilul tau( poza principala, cum sa aranjezi pozele, modificari, etc…) (Pag 9)
  • Un set de Tehnici/ Replici pe care le vei putea folosi , copy/paste daca vrei , cu care te asigur ca nici o femeie nu te va mai refuza niciodata! (Pag 11-34)
  • SECRETUL – acest lucru este obligatoriu. (Pag 11)
  • PRIMUL MESAJ + urmatoarele mesaje, modele care daca vrei le poti lua copy/paste direct in mesajul tau catre fata pe care vrei s-o agati(Pag 13)
  • PRIMUL TELEFON – ce trebuie sa zici si ce trebuie sa eviti (Pag 24)
  • Cum sa inviti o fata la o intalnire ca sa fii sigur ca ea va accepta 100% (Pag 28)
  • Prima INTALINIRE (Pag 34)

[sursa aici]

Jur ca mai am putin si ard placa de baza din pricina lacrimilor ce-mi siroiesc pe tastatura. Asa ceva, mai rar! Am decis sa scriu urmatoarea serie:

  • Cum sa colinzi pe FB – inspiratie Hrusca
  • Cum sa muti pe FB
  • FB & Lupa – anagrame
  • Cum sa te angajezi pe FB
  • Cum sa te desparti pe FB
  • Cum sa gatesti si sa te gatesti pe FB
  • Cum sa mergi la cumparaturi, impreuna, pe FB

Hai, noi sa fim sanatosi ca facem si promotie de preturi!

Written by Teiucul

Ianuarie 6, 2011 la 20:27

Publicat în Insemnari Elucubrante

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] leapsa mai departe leapsa Teiucilor si Marmotzicii. By Joaninha, on 9 ianuarie 2011 at 20:50, under amintiri, leapsa. […]


Lasă un răspuns

