Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Deci 2011

leave a comment »

AS – Un an de mare exceptie va doresc!

Zice-se ca asa cum incepi de lunea, asa o tii toata saptamana! Si cum e prima luni din an, ma automotivez inspre activitati specifice scribilor, daca tot am tras chiulul in ultima vreme.

Asadar si prin urmare, m-am gandit sa imbogatesc acest caiet cu inca o fila – APROAPE ARTA & VIN. Imi place sa-mi spun ca va fi o pagina ultrapopulata cu picturi, fotografii ori povesti despre vinuri. De ce picturi ori fotografii, nu as vrea sa ma repet ca risc sa plictisesc. Dar de ce despre vinuri? E cat se poate de simplu: mi-am descoperit o noua pasiune! Si daca tot am imbatranit tipand ca ori faci lucrurile cu pasiune, ori nu le faci deloc, acum imi si castig traiul din ea. Din pasiunea, adicatelea.

Si cum pasiunea e o stare de fapt ce trebuie cultivata, va prezint unul din oamenii de la care invat zi de zi – Alfred Binder. Mai multe, aici.

Written by Teiucul

Ianuarie 3, 2011 la 22:36

Publicat în Hobby

Lasă un răspuns

