Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Trilogia, Capitolul II – Excursia

with 6 comments

C’asa-mi vine cateodata,

Raul sa-l mai vad o data,

Elan sa-mi iau cu o lopata

Azi sa mai trec pe la amanta

Tare ma-ncearca la prostata

  

Piciorul usor imi ingheta

Economatul aproape se zarea

Natura incet se cam albea

Tanara intr-una ma suna

Rau din cap imi cam venea

Ua’cab , dupa dealuri se itea

 

Am ajuns

 

Fata chiar se bucura

In peste tot se coafa… Ori epila?

 

Draga sburlea, ea a spus!

Ori tu esti usor cam dus?

Razand i-am oferit un ren cam adult

Ipohondru cum era, isi cam dorea un mic consult

Tare l-a mai bestelit si asa-i zicea: magia sarbatorilor dureaza mai mult!

Written by Teiucul

Decembrie 18, 2010 la 08:48

Publicat în Insemnari Ironice

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Asadar Rudolf ii zicea ? :))))

    KingSnake

    Decembrie 18, 2010 at 11:13

  2. :)))))))))))))))))))))))))

    teiucul

    Decembrie 18, 2010 at 16:24

  3. Pai cum Serpent, nu stii tu ce botic avea Rudolf? 😆

    teiucul

    Decembrie 18, 2010 at 16:54

  4. Eu stiu ca avea nasul rosu. 😆

    Felicitari pentru durata magiei, ca sa zic asa ! :))))

    KingSnake

    Decembrie 18, 2010 at 17:07

  5. Asta este din ciclul trece berzele in zare, eu ma uit ele dispare? 😀

    Chitzy

    Decembrie 20, 2010 at 10:07

  6. Chitzy, da! Alaturi de urmatorul catren:

    Intr-o balta neagra,
    Patru ochi luceste.
    Ce sa fie oare?
    Cred ca e doi peste

    😆

    teiucul

    Decembrie 21, 2010 at 13:00


Lasă un răspuns

