Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Allan Pease

with 8 comments

Imi imaginez ca nu-s foarte multe de scris despre acest om. Eu unul il urmaresc de o vreme buna si am cam citit ce a scris de-a lungul anilor. Pana una alta insa, cele de mai jos mi s-au parut extrem de interesante… Diferentele dintre barbati si femei… 

Written by Teiucul

Octombrie 19, 2010 la 22:58

Publicat în Insemnari Ironice

8 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Deci creierul barbatului e un mecanism foarte simplu.. da’ e bun si ala la ceva 🙂
    Interesant materialul. Macar acum stiu ca nu tre’ sa vorbesc cu al meu cand se uita la tv 😛

    BlueAngel

    Octombrie 20, 2010 at 00:19

  2. Aaaa.. si Buna dimineataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! (uitasem)

    BlueAngel

    Octombrie 20, 2010 at 00:19

  3. Neata, Ingerica! – ce-i drept, uitasem si io 🙂

    teiucul

    Octombrie 20, 2010 at 00:48

  4. Sint un fericit,lucrez numai intre femei. Ne intelegem perfect, stau mai mult pe afara.

    Asterix

    Octombrie 20, 2010 at 07:14

  5. Hmmm, cum era bancul ala cu cirnatul, tot porcul, plasa si gaura?

    Miorlaupufos

    Octombrie 20, 2010 at 12:32

  6. Miorlaule, m-ai prins… Nu stiu despre ce spui tu acolo 🙂

    teiucul

    Octombrie 20, 2010 at 14:33

  7. deci seara se uita la foc. de stiam mai din timp…:P

    redsky2010

    Octombrie 22, 2010 at 14:21

  8. eu ti-am zis sa nu alegi albastru….acus..te-ai julit..la antebrat.. :))

    dragos

    Octombrie 24, 2010 at 22:05


Lasă un răspuns

