Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

ZEN

with 13 comments

O calatorie de o mie de mile incepe cu primul pas – zice un vechi proverb. Asadar, astazi incep calatoria – deocamdata imaginara – spre granita. In principiu, spre vest.

Am facut primul pas cand am aflat ce s-a intamplat la Maternitatea Giulesti. Pe cel de-al doilea l-am facut ieri, cand linistit am observat ca mi s-a ridicat masina din Sectorul 1. Cel mai ieftin: ~ 868 RON + 240 RON. Pentru nefericiti, garajul e in Aleea Matelotilor. E frumos, pe malul lacului, intre pomisori. Superb! Oricare alte 24 de ore dupa primele 24 de ore de gratie, vor costa 375 RON. Tare parcarea asta, vreau si eu una.

In rest, am a adauga doar consideratii generale cum ar fi ca tara asta e o tara a farmaciilor, a cazinourilor, a bancilor si a shaormeriilor. Si, deloc in ultimul rand, e tara paznicilor. Da-i unuia sa pazeasca o usa si e Dumnezeu. Nu as vrea totusi sa inchei fara a adresa doua provocari:

  • Exista 3 motive rationale pentru care sa continui sa traiesti aici?
  • Exista viata dupa munca?

Calatoria continua!

PS – Sa traiesti, Cardinale!

Written by Teiucul

August 26, 2010 la 11:51

Publicat în Insemnari Ironice

13 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. 1. O slujba f bine platita sau o afacere din care sa castigi f bine
    2. Parinti care sa aiba nevoie de ajutorul tau(nu financiar)
    3. Nu cred ca mai exista alt motiv 🙂

    Da, exista viata dupa munca. Depinde doar de tine, cat de bine iti gestionezi timpul.Cel putin asa cred eu…

    Monique

    August 26, 2010 at 12:09

  2. Monique, tu esti? 🙂

    teiucul

    August 26, 2010 at 12:37

  3. Cred ca da…Stai sa ma mai uit o data in bolentin 😀

    Monique

    August 26, 2010 at 12:54

  4. Noah, masini se ridica peste tot.

    1. Delta Neajlovului.
    2. Prietenii.
    3. Adrenalina.

    Dar astea nu-s rationale, de fapt. Si oricum nu intotdeauna compenseaza toate celelalte argumente contra.

    Exista viata dupa munca, numa’ sa fii lasat sa te bucuri de ea.

    KingSnake

    August 26, 2010 at 17:16

  5. Bre, voi ma pacaliti. D-astea emotionale stiu si io. De alea rationale e vorba 🙂

    teiucul

    August 26, 2010 at 17:41

  6. Cat despre viata dupa munca, io nu pun in discutie exceptiile facute de oamenii inteligenti precum cetitorii acestui mic caiet dictando.

    Eu sustin ca nu exista viata dupa munca, in general. Pentru ca oamenii aleg sa petreaca mult mai mult de 8 ore la locul faptei. In general vorbind.

    teiucul

    August 26, 2010 at 17:47

  7. N-am plecat ca am fost prost. Acum m-am desteptat si tot nu plec.
    Va spun eu ca este viata dupa munca. Ultima oara am muncit pe 28 feb.

    Sa traiesti!

    Asterix

    August 26, 2010 at 17:57

  8. Nasule,sa-l intrebam pe Alex zic,iarasi are concediu medical(mananca numai chifle de o saptamana) si pe Andy(ca sta in medical de o saptamana-are scarba de sef,cred)!

    Anachen

    August 26, 2010 at 21:27

  9. Incep cu sfarsitul 😀
    1.DA, exista viata dupa munca. Ma desteptai si eu acum ceva timp, dupa ce mi-a zis sefu ca nu ne mai intelegem si ca nu suntem pe aceeasi lungime de unda 🙂 Asa o fi ..

    2. Ma tot chinui sa gasesc 3 motive rationale pentru care ar merita sa mai traim aici, dar …
    a.parintii
    b.posibilitatea de a-mi face ferma :)))
    c.faptul ca suntem in za carpatian garden , ar trebui sa fie un motiv destul de bun, nu ?

    Sa aveti o saptamana usoara!

    Marmotica

    August 30, 2010 at 10:12

  10. Iata mai mult 3 motive rationale:
    1. Ai o boala terminala ( desi asta e doar 50% rational )
    2. Esti Traian Basescu si nu poti lasa „afacerile” oricum
    3. Esti dependent de sarmale si ai auzit ca nu peste tot exista varza murata.
    4. Esti blonda lu’ Bote si daca Bote e aici doar asa ai si tu sens.
    5. Ai interdictie legala de pasarire a tarii. Da … si asta e tot 50% rational.

    Lasand gluma, daca esti sanatos si in putere, doar daca ai avea niste parinti batrani sau neajutorati care au nevoie de tine fizic ai avea un motiv rezonabil sa ramai, atata timp cat ti-au pus problema de plecat.
    Sa aveti o saptamana frumoasa !

    Joaninha

    August 30, 2010 at 11:05

  11. *ti-ai pus

    Joaninha

    August 30, 2010 at 11:05

  12. Buna seara tuturor.
    Ca sa fiu scurt si direct:
    1. Teiucule, tu vrei imposibilul: daca vrei sa ramai, e o decizie care se ia cu sufletul.Orice rationament logic iti spune sa fugi cit te tin picioarele.
    2. Depinde ce intelegi tu prin viata.
    O zi buna.

    Alexu'

    August 31, 2010 at 07:45

  13. Buna ziua!
    Nu stiu daca pot gasi motive rationale, dar de-alea irationale, de corason, am o caruta! Avand in vedere ca am avut tentative si m-am simtit ca naiba, nu stiam cum sa vin mai repede in tara, as pleca poate pe perioada determinata.
    Si da, exista viata dupa munca, trebuie sa stii cum sa-ti dresezi sefii. Am noroc si aici, cand e de treaba stam si muncim, cand e lejer, pot sa plec mai devreme… chiar sunt respectata pentru principiul meu „viata personala si sanatatea sunt mai importante decat orice job”… au cam inceput sa-l aplice. 🙂

    Ada

    Septembrie 1, 2010 at 10:11


Lasă un răspuns

