Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Ua’ Cab

with 15 comments

Bune vremurile alea, tinerete curata nu alta. Plecasem in turneu cu gandul sa strang o oaste de fete frumoase, pentru promotii. Brasov, vant puternic – freza impecabila; Valcea, ploaie – parul valvoi; Iasi, soare necrutator – eu nebarbierit. O nebunie.

Pe atunci eram proaspat insuratel, cu responsabilitati majore atat on the job cat si off the job. Ma avansasera de la stadiul de click manager & head of pliznot la cel de cautator de talente. Heheheheeeeee. Revenind insa, nici un gand sexual nu plecase cu mine la drum. Nu-mi permitea nici religia si nici fisa postului. De sburlita nu mai pomenesc! In plus, nici nu mai stiu pe unde dracu’ mi-e cascheta. In fine, aveam o raspundere mare! Mai ales ca totul se intampla in plin scandal sexual de asexuati la o companie vecina de piata. Aveam sute de CV-uri pentru fiecare oras prin care aveam sa ajung, alaturi de tot atatea sute de fotografii – intr-o buna zi, am sa public cateva doar de fun. Tot deviez, nu stiu de ce! Deci, joaca era asa: la fiecare intalnire eram insotit de o persoana din agentie plus doi colegi din orasele in care urmau sa aiba loc interviurile / casting-urile.

Toate bune si frumoase! Drum, oras, sala, interviuri, concluzii, somn si tot asa. Usor – usor, am urcat spre plaiurile lui Stefan si ajunsei intr-un oras. Eram cam la finele unei saptamani extrem de incarcate, obositoare si epuizante. E drept ca si inaintasem in varsta. Incepe treaba, discutiile decurg normal si – la un moment dat – apare ea. Doar ea. Si nu era mama. Era o fata. Aparent, normala! Dupa vorba, dupa port, reusise sa ma scoata putin din letargia ce nu se instalase inca, insa era iminenta. Da’ ce spun eu ca ma scosese din stare, incepuse sa mi-o spulbere. Letargia!

– Pentru ce motiv are loc aceasta intalnire?

– E ceva in neregula cu anuntul, nu a fost clar?

– Oh, ba da!

– ……

– Dar am nevoie de mai multe detalii!

– Blablabla, e un job de inceput de cariera, intr-o companie care e lider de piata, extrem de serioasa, blablabla

– Si o sa ma urci pe mese?

– Ha? [in general nu am o problema cu pertu-ul insa fusese extrem de brusc]

– Pai da, o sa ma urci pe mese?

– Uitati, nu cred ca inteleg exact la ce va referiti… [toata atentia mea era indreptata asupra ei, incercam sa inteleg unde vrea sa ajunga, imi luasem privirea de om insurat si responsabil iar cei de langa mine nu mai rasuflau]

– Eh, pe naiba! O sa-mi pui pantalonasi scurti si o sa ma urci pe mese sa dansez in fata libidinosilor ce merg in cluburi, in fiecare seara?

– Activitatile curente nu presupun dans ci sampling insotit de un mic discurs! [incepusem sa mi-o si imaginez explicandu-i iubitului despre noul sau job]

– Aha, deci nu e ca la ceilalti!

– Nu stiu cum e la ceilalti, stiu doar cum e aici! Dar spuneti-mi va rog, sinteti logodita? Prietenul e gelos?

– De ce ma intrebi asta?

– Ca sa inteleg daca veti putea sa faceti acest job si seara, in locatiile de horeca sau sinteti mai potrivita pentru activitatile din timpul zilei!

– Ete na… La mine nu conteaza, depinde cand am chef….

– De ce?

– De orice!

– Nu intelg exact…

– Asculta! Eu am venit aici asa, de distractie…

– Aha [incepeam sa devin din ce in ce mai interesat, ma provoca in cap]

– Eu sint studenta la filozofie, nu traiesc in lumea asta atat de mercantila, abjecta si plina de dorinte evidente… Sint hedonista

– Ce filozofi preferati ai? [dupa ce pronuntase cuvantul hedonista, faceam tot felul de asocieri care si rimau. in plus, imi tot venea in minte o expresie porcoasa gen: give me a head… 😆 ]

– Auzi, da cat se plateste?

– Depinde de filozof…

Ma rog, discutia a continuat asa o buna bucata de vreme, timp in care fata a urcat si a coborat toate culmile fitoseniei posibile. Iar aici vorbesc de fite in stare pura. Uzantele cereau ca la finele intalnirii, fiecarui participant sa i se faca doua fotografii: chip & trup. Ajuns seara la hotel, daramat de discutia adanca pe care o avusesem, descarc fotografiile in laptop. Si vad asta:

Si m-am oprit din ras dupa o ora.

Written by Teiucul

August 9, 2010 la 02:44

Publicat în Insemnari Ironice

15 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. O adevarata hedonista, te-a facut sa rizi o ora intreaga. Si pe noi. 😆

    Asterix

    August 9, 2010 at 07:40

  2. n-ai inteles filosofia pozei…era vba despre sofism deschis argumentarii 😀

    Dragos

    August 9, 2010 at 11:22

  3. Pe ea n-o interesau chestiile astea materiale, cum ar fi un fermoar … 😆

    Joaninha

    August 9, 2010 at 13:18

  4. Dragos, imi dau seama ca traiam in minciuna. In plus, am observat ca purta rosu, sa nu se deoache 😆

    Joa, eu m-am bucurat oricum… Cum ar fi fost sa fi observat chilotii trasi peste pantaloni? 😆

    teiucul

    August 9, 2010 at 14:02

  5. Ah , Doamne bine ca am plecat de acolo 😆
    Buna ziua domnule Teiuc si doamna Teiuc!

    Marmotica

    August 9, 2010 at 15:27

  6. Buna sa-ti fie inima, Marmotico! Da’ de ce e asa de bine ca ai plecat de acolo, pusese fata ochii pe tine? 😆

    teiucul

    August 9, 2010 at 15:41

  7. Off topic
    Rsamane cum am stabilit, asta seara la 8 la Brandusa?

    Chitzy

    August 10, 2010 at 09:29

  8. Da, da, daaaaaaaaaaaa, da!
    Dar la tine a intervenit ceva, nu? 😆

    Asterix

    August 10, 2010 at 09:49

  9. Inca nu a intervenit nimic, dar mai este timp :d

    Chitzy

    August 10, 2010 at 10:45

  10. Daca punea fata ochii pe mine , cred ca ramaneam marcata pe viata 😆
    Chitzy , in caz ca nu ajung diseara ai grija cu tigaia aia picanta ( bere multa dupa 😛 )

    Marmotica

    August 10, 2010 at 14:20

  11. No, cum fu ? Mahmuri ?

    KingSnake

    August 11, 2010 at 09:37

  12. neah..dar se bau..;;)

    Dragos

    August 11, 2010 at 10:27

  13. Care ai un antinevralgic?
    Buna dimineata!

    Asterix

    August 11, 2010 at 12:47

  14. @KS: Fu taaaaare bine! 😆

    Ada

    August 11, 2010 at 15:02

  15. =))

    vulpele

    August 23, 2010 at 14:33


Lasă un răspuns

