Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Should I stay or should I go?

with 60 comments

Acest post este dedicat celor 3, maxim 5 cititori (cu tot cu mama) care mai deschid usa acestei casute. Am o dilema reala: stau sau plec. De ce? Daca veti fi atat de amabili sa ma invatati, imi voi exprima si eu o parere concisa la care inca mai lucrez. Multumesc!

Written by Teiucul

August 6, 2010 la 10:45

Publicat în Insemnari Elucubrante

60 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. he he he, eu deschid aceasta usa in fiecare zi. iar in ultima vreme chiar ma gandeam sa-ti dau un tel sa-ti amintesc sa mai si scrii cate ceva din cand in cand. Si sa nu te puna draqu sa pleci ca te spun lu’ mama 😀

    Chitzy

    August 6, 2010 at 11:46

  2. Alooo, dar unde te crezi? Unde sa pleci ?

    Marmotica

    August 6, 2010 at 11:51

  3. Aloo, dar unde te crezi ? De ce sa stai ? 😆

    Despre ce vorbim aici ? Blog, tara, sex ?

    Da, nu, da. :mrgreen:

    KingSnake

    August 6, 2010 at 12:24

  4. In concediu? DA! 🙂

    Julianne

    August 6, 2010 at 12:46

  5. Bai frate, de data asta nu mai merge. Ia pune dumneata o comple(c)tare si spune la ce te referi. Sa pleci unde? Cunoastem cu totii ca esti profesorul profesorilor la texte cu mai multe sensuri, ca sa nu ne referim si la surprize.
    Vrei sa pleci in concediu, du-te!
    Vrei sa pleci in excursie, du-te!
    Vrei sa pleci definitiv in alta tara, mai gindeste-te.
    Vrei sa pleci in Albania, nu te duce.
    Vrei sa pleci si sa faci piata? Ca sa nu te obosesti ma ofer sa ti-o fac eu.

    Si daca ne referim la usa acestei casute, mai intii ia sa vedem de cite ori ai deschis-o tu in ultimile 6 luni. Noi am tot ciocanit, dar erai cam rar pe acasa.

    Hai, lamureste-ne!

    Asterix

    August 6, 2010 at 13:04

  6. Sarut mana, doamna mama lui Teiucul. 🙂

    Asterix

    August 6, 2010 at 13:08

  7. 5 ! Astia au fost cititorii. Sarut mana, doamna mama lui Teiucu’ !

    KingSnake

    August 6, 2010 at 13:27

  8. Pardon, sunt deja 6 😉 si pun pariu ca se mai aduna 😉
    Bre teiucule, nu te mai juca .Depinde unde sau de unde vrei sa pleci. Daca te pune necuratul sa inchizi blogul, eu unu’ te reneg ca prieten.
    Sarut mana, doamna mama lui Teiucul.

    Alexu'

    August 6, 2010 at 13:34

  9. pt inceput saru’mana ,doamna mama lui teiucul!
    si mai pe urma,tie ti s-a urat cu binele???adica noi suntem degeaba???
    ia sufleca-ti manecile si poalele si fa ceea ce stii mai bine!
    pupici si de la iuli-keep doing the good work!

    aA

    August 6, 2010 at 13:41

  10. F5 F5 F5 F5 F5 F5, ca noi nu mai avem treaba, F5 F5 F5 F5

    Asterix

    August 6, 2010 at 13:43

  11. totusi ai putea fi un pic mai specific? sa nu supozitionam noi aiurea?

    aA

    August 6, 2010 at 13:44

  12. Sarut mana, doamna mama lui Teiucu’ !
    Cardinale tre sa convocam o intalnire la Brandusa sa-i bagam mintile in cap baiatului asta. :d

    Chitzy

    August 6, 2010 at 13:46

  13. Chitzy, de acord, dar fara el de fatza ca ne dovedeste pe toti.
    Propune o zi de luni incolo.

    Asterix

    August 6, 2010 at 13:47

  14. o zi de luni incolo este dificil ca m-am casatorit cu biroul si habar nu am la cat plec 😦 eu ma gandeam la o seara/zi in we asta

    Chitzy

    August 6, 2010 at 13:59

  15. Mda, am fost putin plecat 😆

    Bre, ma inclin in fata voastra si viu si cu detaliile: sa plec – initial pe o perioada determinata – din tara, pentru business & uneori leisure. Acu’ asta e chiar o dilema reala pentru mine caci ma gandesc mereu la teiuca si, de fapt, la un principiu.

    Ea spune ca e ok si ca mergem si la capatul lumii impreuna. Dar stau stramb si ma gandesc drept: oare chiar asa o fi? Oare cum se simte celalalt cand nu are un job? Daca nu te adaptezi? Daca celalalt nu se adapteaza? Merita sacrificul? Merita sa ramai? Prietenia e determinata de distanta sau de simtaminte? Mumbay si Chicago sint doar optiuni?

    Bine, e posibil si sa fi tras mai tare pe nas azi dimineata cand am trecut pe langa un Amsterdam Shop 😆

    teiucul

    August 6, 2010 at 14:20

  16. Insuficiente detalii pentru o analiza completa 😀

    initial pentru o poerioada determinata – sa intelegem ca exista posibilitatea sa devina permanent? (sa-mi lasi adresa sa stiu unde-ti trimit ghebe de anul asta 😀 ) Daca este asa ma gandesc ca ar exista posibilitatea sa-si gaseasca si Teiuca un job dupa o perioada. Dar, asa cum spuneam la inceput, sunt mult mai multe de pus in balanta.

    Chitzy

    August 6, 2010 at 14:26

  17. Bre, sincer sa zic, am momente in care as pleca exact in Kodiak.

    teiucul

    August 6, 2010 at 14:29

  18. Pai cred ca cel mai important e ce spune teiuca despre asta si sa o asculti si de acum incolo ce are de spus. Daca unul dintre voi nu se adapteaza, atunci faceti pe dracu’ in patru si va intoarceti. Daca va adaptati amandoi, atunci case closed. Dupa cum zicea si Chitzy, poate isi gaseste si ea job.

    Dar tu esti convins ? Vrei ?

    KingSnake

    August 6, 2010 at 14:31

  19. Putem stii si despre ce tara e vorba sau inca este secret ?

    KingSnake

    August 6, 2010 at 14:34

  20. Ea spune ca e ok si ca mergem si la capatul lumii impreuna. Fata desteapta.
    Dar stau stramb si ma gandesc drept: oare chiar asa o fi? Asa-i.
    Oare cum se simte celalalt cand nu are un job? Foarte bine, are timp de vizitat.
    Daca nu te adaptezi? Te adaptezi.
    Daca celalalt nu se adapteaza? Se adapteaza.
    Merita sacrificul? Poate merita.
    Merita sa ramai? Poate merita doar o perioada. Voi stiti.
    Prietenia e determinata de distanta sau de simtaminte? Simtaminte
    Mumbay si Chicago sint doar optiuni? Caracalul nu este in optiuni?

    Bine, e posibil si sa fi tras mai tare pe nas azi dimineata cand am trecut pe langa un Amsterdam Shop. Merge o Brandusa azi, miine sau duminica? Insista Chitzy si nu stiu cum sa scap de el.

    Asterix

    August 6, 2010 at 14:36

  21. Era o vorba: Decat sa-mi para rau mai bine sa-mi fie rau

    Parerea mea este ca decat sa-ti para rau ca nu ai incercat mai bine sa-ti fie rau acolo si sa te intorci

    Cardinale nu scapati de mine decat dupa multe beri la Brandusa 😀

    Chitzy

    August 6, 2010 at 14:42

  22. Saru’ mana, Doamna mama lu’ Sburlea. Io ar trebui sa stiu cel mai bine, ha ? 😆
    Bine, n-a trecut atat de mult incat sa am o parere foarte clara, dar iti pot spune ce stiu de pe pielea mea si ce mai vad la altii :
    1.Cred ca e foarte important si de ajutor – ca sa zic asa – faptul ca Teiuca e o femeie educata si inteligenta, care si-ar gasi destul de repede ce sa faca. Eu, de ex., care ma consider tot educata si inteligenta :lol:, merg la cursul de germana zilnic, am teme pentru acasa, pictez, am 1/2 blog perfect rotund, merg cu camera foto prin oras, la muzee, la cumparaturi. Mi-am propus sa imi acord un an in care sa incerc sa fac ceva cu tablourile pe care le pictez ( si am si inspiratie de cand am ajuns aici ! 😀 ) si daca nu merge, abia dupa aceea – invatand si germana intre timp – sa imi caut de lucru. Sunt zile cand nu stiu cand a trecut timpul, dar si zile in care ma plictisesc. Dar si la serviciu ma plictiseam 😆 . Nitel mai nasol e cand nu ai cu cine schimba o vorba, dar cum sunt ocupata cu cursul de germana, asta se intampla mai rar.
    Cand am venit aici si am luat contact cu primii romani, la curs ( de fapt trei romance ), a inceput sa se planga : ca ce nasol e sa stai acasa, ca s-au ingrasat cat porcu’, ca iti vine sa te urci pe pereti. La inceput m-am speriat, dar dupa aia mi-am dat seama ca nu stiau absolut nici o limba straina, nu aveau vreun interes in afara de a face o oala de ciorba si nu stiau cu ce sa-si umple timpul dupa ce le plecau sotii la munca.
    2. Exista comunitati de expati mai peste tot in lume; se intalnesc, fac diverse chestii impreuna, cam ca un fel de gunoieri asa 😀
    3. Poate lucra de acasa ? Poate incerca o colaborare ?
    4. Daca face un curs de limba, asta ii ocupa juma’ de zi aproape.
    5. Daca veniti la Viena, 1 + 2 + 3 sunt rezolvate! 😆 Zi-i ca stiu eu unde se bea ceai negru cu lapte si gheata f bun ! 😆

    Daca imi mai amintesc, mai completez. Deci pe cand sa va asteptam ? :mrgreen:

    Joaninha

    August 6, 2010 at 14:58

  23. Am scris mult si cu greseli : * au inceput sa se planga

    Joaninha

    August 6, 2010 at 15:00

  24. trebuie incercat. orice alegere are riscuri. dar de ce sa stai peste ani si sa te gandesti”ce ar fi fost daca?” ce-i aici stii!
    pe noi stii unde ne gasesti,nu?

    aA

    August 6, 2010 at 15:06

  25. Saru’mana doamna mama lui Teiucul! Marturisesc din proprie experienta ca eu am schimbat de 3 ori orasul (nu tara..din pacate) pentru jumatatea mea. A fost greu in fiecare caz, de fiecare data am luat-o de la zero insa IMPREUNA am rezolvat toate problemele ivite. Da, sunt multe lucruri de luat in seama, de pus in balanta, de facut analiza insa trebuie incercat mai ales ca vi s-a ivit aceasta sansa…

    Julianne

    August 6, 2010 at 15:14

  26. Daca gasiti o solutie viabila, as merge si eu 🙂 Ah, da … si la Brandusa aia, dar de luni incolo. Apropo, cine e Brandusa? Arata bine? La toata lumea, asa?

    Marius

    August 6, 2010 at 15:25

  27. sarutmana Doamna mama lui Sburlea, Sburlitei, si salutari Teiucului!
    trebuie incercata experienta..mai ales ca ai suportul jumatatii mai bune
    personal, nu cred ca exista cineva care sa nu se poata adapta, cu atat mai putin voi; trebuie doar sa iti doresti suficient
    Sburlea, iti mai aduci aminte ce imi spuneai acum aproximativ un an?!

    Horea

    August 6, 2010 at 15:44

  28. La Brandusa cu nazbatii m-as baga si eu. Da’n week-endu’ asta e complicat. De luni incolo, in orice seara.

    In rest, am a va multumi pentru parerile exprimate – mi-e mult mai limpede acum. Mi-e clar ca lumina noptii 😆

    teiucul

    August 6, 2010 at 17:33

  29. Dincolo de gluma si de vaicarerile mele de don’soara de pansion, adevarul este ca – la cum e Teiuca – ma tem ca ea ar fi prima care si-ar gasi job. Spre deosebire de mine, ea chiar are o meserie din care iese ceva concret. 😆 Io-s cu blablaul corporatist, de mare angajament si leadership.

    Una peste alta, tot stand si fragezind-o aiurea, sint mai mult ca sigur ca nu voi ajunge la nicio concluzie de netagaduit – e una din acele framantari la care mereu gasesti cate un argument contra pentru fiecare „pro”. Sint din ce in ce mai sigur ca mi se pune o pata intr-o zi, facem bagajul si gata cu trilemele 🙂

    teiucul

    August 6, 2010 at 17:41

  30. Horea, da! Iti spuneam ca o sa iei spaga. Asa-i ca am avut dreptate? 😆 Lasa, mai greu e prima oara, pe urma nu mai simti nimic 😆

    teiucul

    August 6, 2010 at 17:45

  31. Uraaaaaaaa!!! Deci marti la 8 seara la Brandusa.
    Am zis!

    Asterix

    August 6, 2010 at 17:53

  32. Marti seara la 8? asa sa fie. asteptam confirmari :d

    Chitzy

    August 6, 2010 at 18:06

  33. Chitzy, nu astepta prea multe confirmari pentru ca joaca Dinamo cu 17 Nentori Tirana. 😀
    Sa te ocupi de rezervare.

    Asterix

    August 6, 2010 at 18:11

  34. Au pus aia la Brandusa un mare ecran pe care proiecteaza meciurile. Ideea este daca o sa fim mai multi sa stiu sa fac o rezervare

    Chitzy

    August 6, 2010 at 18:16

  35. Vin si eu s-o vaz pe Patrunjica aia. Pardon, Brandusa. Care ai un GPS sa ma indrume si pe mine?

    Marius

    August 6, 2010 at 18:56

  36. si eu deschid usa asta si ma bucur cand e cineva acasa 🙂

    Lilly

    August 6, 2010 at 18:59

  37. Incercam sa zic maı devreme ca vreau s-o vad si eu pe Patrunjica aia (pardon, Brandusa). Nu a aparut, deci nu ma injurati daca ma repet. Care ai un GPS sa ma ghideze marti la 8 trecute fix in zona aia?

    Marius

    August 6, 2010 at 19:05

  38. cine e Brandusa si unde sta? ca vin peste voi 😆

    crocoditza

    August 6, 2010 at 19:06

  39. Croco, te bagi la o bere rece?

    Marius

    August 6, 2010 at 19:15

  40. @Marius este simplu. In zona mall Vitan intersectia strazilr Zizin cu Branduselor. Este un restaurant cu o terasa super, se numeste Brandusa.
    Sa fac o rezervare pentru Gunoieri sau pentru Teiucioeri? 😀

    Chitzy

    August 6, 2010 at 19:44

  41. Cu sau fara rezervare, daca ramane batuta in cuie, eu vin.

    Marius

    August 6, 2010 at 19:45

  42. O batem in cuie, ce vorba este asta. Doar gazda, care sta cu usa incuiata :D, vad ca tace malc:P

    Chitzy

    August 6, 2010 at 19:48

  43. eu zic sa pleci

    juliacastorp

    August 6, 2010 at 20:02

  44. Marius, uite aici: http://www.restaurant-casabrandusa.ro/

    Chitzy, poa’ sa ninga si tot sosim, noteaza 2 persoane.

    Asterix

    August 6, 2010 at 20:40

  45. Buna seara doamnelor,inclusiv lui Sburlea! 😆
    Nasule,parerea mea despre Romania si plecat o stii.Ori eu pot sa-ti spun spun un singur lucru,invatat in 3 ani de zile:NICAIERI nu-s caini cu covrigi in coada!Vrei sa muncesti,iti gasesti,nu,e ok!
    Stii cat mi-a luat sa ma decid sa plec?Fix 5 minute!Si nu regret!

    Anachen

    August 6, 2010 at 21:07

  46. Gazda nu tace, are niste convulsii de mare exceptie cu masina de spalat care – incastrata fiind in mobila de bucatarie – s-a gandit sa se puna contra si nu mai vrea sa scuipe. Apa 😆

    Si gazda zice DA! Marti seara, ora 20. Brandusa.

    Lilly, multumesc 🙂

    Joa, sint batran si senil: teiuca zice multumescu-ti de aprecieri. Reciproca 🙂

    Croco, pe unde umbli?

    teiucul

    August 6, 2010 at 21:10

  47. Fino, deci te-ai activat! Ma bucur sa vad ca sinteti alive & kikin’ 🙂 Stiu, stiu parerea ta – Germania the best. Bine, in general, ca la campionatul mondial =)))))))))))))))))))))))

    teiucul

    August 6, 2010 at 21:13

  48. Julia, bine ai venit 🙂

    teiucul

    August 6, 2010 at 21:30

  49. Nasule la campionat numai Paul a fost de vina. 😀 Vedea-l-as gatit!

    anachen

    August 6, 2010 at 21:35

  50. Oleeeeeeeeee :))

    Asterix

    August 6, 2010 at 21:42

  51. Buna sa-ti fie inima si tie,cardinale! 😛

    anachen

    August 6, 2010 at 21:43

  52. @Asterix Notat! Daca nu a luat foc biroul cat timp am fost in concediu sunt si eu prezent marti!

    Marius

    August 6, 2010 at 23:05

  53. Neatza,
    Pana acum suntem 6 pentru marti. Lista este deschisa inca
    Vreti masa cu vedere la meci? :d

    Chitzy

    August 7, 2010 at 09:14

  54. Ds, da Chitzy – multumim frumos!

    teiucul

    August 7, 2010 at 09:22

  55. @sb stii parerea mea…daca ai gasit ceva..go…eu…deja mi-am stabilit …pana la sf anului nimic..pe 3 ianuarie…plec…

    Dragos

    August 7, 2010 at 14:06

  56. Marius, e ultima fitza sa te bagi in bere rece? Daca stiam… macar scap de cheltuiala cu apa calda 😆

    teiucule, pe drumurile patriei, zici ca-s nomad

    P.S. Marti la 8 ziceti? sa trec in agendutza!

    crocoditza

    August 7, 2010 at 17:58

  57. Croco, se prinde bronzul mai bine dupa o baie in bere. Vorbeste lumea, nu ca as sti eu de pe undeva …

    Marius

    August 7, 2010 at 19:14

  58. Vin si eu! Nu pot sa ratez ocazia! Abia astept sa va vad! 🙂

    Ada

    August 9, 2010 at 14:58

  59. Abia astept sa ne vedem

    teiucul

    August 9, 2010 at 21:24

  60. Sper ca v-ati vazut! Eu am avut treaba, dupa nastere (nu a mea), cu un botez, apoi un concediu mare-munte, si abia acum ma (va) regasesc.

    dorin

    Septembrie 4, 2010 at 01:16


Lasă un răspuns

