Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Alo, care esti pionier?

with 4 comments

Mda… Vazui si eu in cutia cu imagini niscaiva fufe cu centura neagra la mu… zica, imbracate in pioniere. In curul gol. La propriu. Si ma gandeam asa, ca omul batran si senil ce mascari mai sint pe la televiziunile astea, in ziua de azi. Apoi, am zarit niste imagini cu copilandrii ce dadeau flori tovarasilor. Si i-am spus teiucai:

– Ete, ala cu basca is eu!

– Ete, cucu!

Si brusc, mi-am amintit cam cate zile molfaiam la o ciunga wrigley luata de la Comturist. Sau adusa din Iraq/Iran/Siria/Liban. Si am inceput sa radem ca tampitii amintindu-ne pe unde ne lasam comoara pana dimineata. Ba dupa ureche, ba pe noptiera… Sburlita a fost de geniu si mi-a spus:

– Io imi lasam ciunga in cel mai curat loc din casa…

– Unde? am intrebat cu ochii holbati de ciuda

– Pe clanta 😆  😆  😆

Se pare ca, periodic, ma tot intalnesc cu aceasta nemernica de clanta, in varii ipostaze. Ma rog, trecand peste acest mic detaliu, trebuie sa spun cam am fost stegar. Si ca am fost facut pionier la Turnul Chindiei, langa un lac plin cu nuferi. Ciudat totusi modul in care imi revin amintirile in timp ce scriu… Parca ar fi fost ieri… Tot ca ieri imi tot vine in creier cosmarul copilariei mele zbuciumate: visam ca goneam ca nebunu’ – cam cu 30 la ora – cu o Dacie Stiuca (sport pentru neinitiati) si lonjam in lac, de pe podul de la Polivalenta. In fata tovarasilor, ca un fel de act de deplina credinta!

Pe scurt, ca imi era rusine sa intreb direct: mai are cineva suprize cu Pembo? Ca am si eu cateva Turbo si as fi vrut sa fac un schimb…

Written by Teiucul

Mai 3, 2010 la 22:34

Publicat în Insemnari Elucubrante

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eu am fost facut pionier in salina la Slanic Prahova. Si pe drum am vizitat si Doftana, aceasta Verona a lui Ceausescu si Dej … ai dracu’ CaPuleti !

    KingSnake

    Mai 3, 2010 at 23:15

  2. Am ratat la mustata pionieratul, eram clasa I la revolutie. Da’ surprize cu Turbo aveam, cele mai tari masini, toti baietii ma invidiau. Deh, Turbo de la turci! 😆

    Ada

    Mai 4, 2010 at 08:58

  3. am fost facuta pionier la Oituz,la monumentul eroilor,a fost o excursie frumoasa,am racnit cantece tot drumul,de nu si-a revenit mama o saptamana 😀
    suprize n-am decat cu barbie,de pitipoanca ce sunt!

    aA

    Mai 5, 2010 at 09:15

  4. Io-s mai vechisoara,bine nu-mi amintesc,insa in comuna am fost facuta pionier,da.Aveam codite si niste funde cit niste plase de rafie 😀
    Guma o lipeam de piciorul mesei sau mai in graba de coltul musamalei,cand veneam fuguta la mancare.
    Si iaca surprize nu mai am ca mi le-o zvarlit mamica,suparata nevoie mare ca n-am si io preocupari mai serioase….sa torc,sa cos,sa impletesc….ca deh,eram de-acu vlajganca 😀

    lory

    Mai 7, 2010 at 11:37


Lasă un răspuns

