Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Ce feisbucu meu

with 9 comments

Bre, io nu inteleg si pace. Tot am auzit ca-i cul, ba ca-i Dumnezeu pe net, ba ca nu existi daca nu esti acolo, ba ca esti anacronic daca nu ai cont… Asa ca-mi facui si io. Un cont. Pa (exact pa) feisbuc. L-am tinut activ exact 24 de ore, timp in care mi-a fost totul clar ca lumina noptii. N-am inteles nimic, imi pare pur si simplu banal.

Jur ca nu fac fite insa nu reusesc sa inteleg care e marea smecherie cu site-ul asta, sau ce dracu’ o fi el. Cea mai mare, cea mai tare, cea mai supercalifragilistica retea de socializare. Ete haha! Ce face el, feisbucu? Iti plateste intretinerea? Se duce la munca in locul tau? Iti varsa miliarde de pretini in casa ta, in patul conjugal? Daca ai fani, iti creste cineva salariul? Iti traieste feisbucu viata? Gandeste pentru tine, sau ce?

Mai mult decat atat, am citit azi o stire. Si mai mult, revazui un vechi pretin comentand acolo, semn ca subiectul ii de interes. Cum adica bre, buton de panica? Da’ camere video are marea dumnezeiala online? Sau or fi bagat si senzori de perimetru… E clar, ma duc dracului si imbatranesc definitiv. Plec sa joc o frunza!

Written by Teiucul

Aprilie 13, 2010 la 13:43

Publicat în Insemnari Elucubrante

9 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Da’ tu ce-ai cautat sa citesti stirea aia, ha ? 😆

    Feisbucu’ e bun la doua chestii: sa-ti gasesti colegii de scoala/liceu cu care tu, in goana dupa viata, n-ai mai tinut legatura (si asta a functionat si pentru Joa – mai ales, dar si pentru mine) si sa te joci jocuri tampitele, dar distractive. 😀

    KingSnake

    Aprilie 13, 2010 at 13:54

  2. KS, au jocuri timpitele? Asta-i pentru mine. Ne citim miine, sper sa reusesc pina de dimineata sa-mi fac cont.

    Asterix

    Aprilie 13, 2010 at 19:34

  3. Mi-am gasit mai multi fosti colegi pe facebook, de care altfel n-as mai fi stiut nimic. Ma joc in FarmVille ( unul din jocurile timpitele ), cresc vaci cultiv trandafiri si gidil pisici in talpi. In rest foarte foarte mult bla bla, cugetari din putzul gindirii alora din lista, filosofie de circiuma, multe reclame, poze de aiurea cu NBC ( nunti, botezuri, cumetrii ). Rar gasesti ceva interesant. Ma rog…e o moda.

    Azi a reusit unul sa-mi strice ziua cu un catel salvat dintr-un adapost si care-si cauta stapin. Dupa telefoane in toate directiile am reusit sa-i gasesc o curticica. Intre timp au aparut si alti doritori pentru el. Fie si numai pentru asta sint buni si feisbucii la ceva ( io daca vad animale batute, chinuite, necajite ma apuca dalidumbele, fac urit si reactionez in consecinta ).

    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000252450420&ref=mf

    Lucky si povestea ei e la Wall Photos, sper sa fie lucky si in privinta noilor stapini pina la capat.

    Miorlaupufos

    Aprilie 14, 2010 at 16:13

  4. Recunosc, sunt vinovata! Am feisbuc si, la fel ca ceilalti, mi-am gasit colegi plecati prin strainezia cu care pierdusem legatura, dar ma joc si jocuri tampitele.
    Inchipuie-ti cum reactioneaza mama cand ii spun ca trebuie sa intru la o anumita ora sa-mi hranesc catelul, ca altfel fuge de la ferma. 😆

    Ada

    Aprilie 15, 2010 at 08:22

  5. Mi-am facut cont, mi-am facut cooooont.
    M-am emotionat total cind o tipa misto de tot m-a acceptat ca prieten si am fugit. Pensionar timid 🙂

    Asterix

    Aprilie 15, 2010 at 09:07

  6. Adaaaa, esti in FarmVille…Nici eu nu stiu ce sa fac cu ciinele ca trebuie sa plec niste zile si habar n-am in grija cui sa-l las

    Miorlaupufos

    Aprilie 15, 2010 at 10:14

  7. Miorlau, singura varianta este sa lasi cuiva id-ul si parola de feisbuc sa ti-l hraneasca, altfel iti fuge si platesti cu Fv cash sa-l rascumperi.
    Ma poti adauga ca vecina daca vrei. Cauta-ma dupa nume: Adelina Grigorovici. 🙂

    Ada

    Aprilie 15, 2010 at 12:05

  8. Ada, gata, asa fac. Asterix, cin’ te-a speriat, pisoi?

    Miorlaupufos

    Aprilie 15, 2010 at 12:19

  9. miorlaupufos,dece ai la cont de la netlog puiupis sa Tone Mirela

    catalin

    Septembrie 23, 2010 at 09:55


Lasă un răspuns

