Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Grassroots

with 6 comments

Sau roots of grass. Pe romaneste, radacina ierbii. Sau, inapoi la firul ierbii. Sambata & duminica versus ultimele saptamani.

Nu mai avem timp, spunea un brand manager la o conferinta, zilele trecute. Nu mai avem timp, sintem mereu pe fuga, nu mancam, nu traim. Nici macar copilasii nostri nu mai au timp – merg la pian, sint ocupati cu gradinita, merg la lectii de inot… Sambata dimineata, fo’ cinci copilasi aveau foarte mult timp pe ulita satului. Se jucau intr-un morman de nisip, razand si murdarindu-se din cap, pana-n picioare…

As fi vrut sa dorm iarasi, de cum am oprit motorul masinii ce de-acum se odihnea cuminte sub mar. Ba chiar am si facut o tara de foc in soba si ma culcusisem nitel. Cu ochii pe jumatate deschisi, am zarit verdele copacilor ce se iteau la geamuri. Si asa mi-am dat seama ca am foarte mult timp, un week-end intreg. Am sarit ca ars, mi-am tras o pereche de nadragi si un tricou mai ponosit si m-am oprit direct in magazia cu scule. In orice alta zi din saptamana, sar ca ars dimineata gandindu-ma ca nu am timp sa fac ceva. Orice. Fals

Am luat o lopata si intorceam pamantul pentru gradina, pentru a cultiva ceva. Era moale si miroasea a proaspat… Pe cat de usor intra cazmaua in pamant, pe atat de lesne aruncam cu vorbe de ocara la adresa taranilor. Si ii dezapreciem, uitand cat de grea si de aspra e viata intr-o gospodarie. Sau, mai rau, habar neavand in fapt, ce-i aia o gospodarie ori truda campului…

Super investitie in comunicare, spoturi pe radio – magazinul Red, un nou concept Mega Image… Pus bine, in drumul spre casuta din week-end. Frumos, aranjat, preturi excelente comparandu-le cu Bucurestiul. Discounter, nah. Fara costuri de stocare, discount-uri mari pentru volume, operare mai pe gratis. Duminica dimineata, targul Calugarenilor. Oameni cinstiti, tarani sadea fugiti de prin gospodarii doar-doar sa mai vanda cate ceva de prin ograda pentru un pumn de maruntis. Si iaca asa: o salata verde costa 50 de bani, la Red – 6 lei, in piata 2,5 daca ai noroc. Sa mai spun cat costa un ou? Ori un litru de lapte? Sau un kilogram de branza? Ori un kilogram de peste? Ori un metru de scandura? Ori orice? Iar atmosfera de iarmaroc face toti banii, jur!

Ce mi s-a parut absolut senzational a fost numar INCREDIBIL de mare de cumparatori, precum si masinile acestora. Heheheeee, chiar cred tare in povestea asta cu back to the roots. O saptamana exceptionala sa avem!

Written by Teiucul

Aprilie 11, 2010 la 23:41

Publicat în Hobby

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bravo, taticule!
    Din pacate este doar „sambata & duminica versus ultimele saptamani”. Oare cind o sa vina si vremea lui simbata & duminica in oras versus ultimile saptamini la mosie?

    Asterix

    Aprilie 12, 2010 at 08:56

  2. Super 🙂
    Cand am cate un weekend din asta de reusesc sa ma rup de oras, lunea care vine parca nu mai gasesc nici butonul de start de la calculator, atat de bine imi face 🙂

    Joaninha

    Aprilie 12, 2010 at 10:10

  3. Da’ pe la mosia mea cand mai veniti? 😀

    Ada

    Aprilie 12, 2010 at 10:54

  4. Ada, dupa ce incalzesti apa 🙂

    Asterix

    Aprilie 12, 2010 at 11:34

  5. Grassroots e bine, grasshopers even better. 😆

    KingSnake

    Aprilie 13, 2010 at 13:58

  6. Asterixule, lucrez la asta! 😀 Cand va fi temperatura optima, dau o strigare.

    Ada

    Aprilie 15, 2010 at 08:19


Lasă un răspuns

