Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Ete d-aia!

with 28 comments

In casa miroase a cozonaci. In cuptor, e salata de boeuf cu ceafa de pui. Carnatii stau atarnati pe umerasele cuminti. In masina de spalat, bolboroseste linistit o fiertura de icre de el dorada. Pastravul e pus la afumat in cada cu bulbuci. Dincolo de toate acestea, pe geam se vede o primavara superba! E din cauza unui actipild. Hai ca e bine acasa. Am auzit ca chiar si IPS e mai bine acu’. De Nasa nici nu mai pomenesc, ne-am auzit si la talifon. Mi-e dor de domnia sa. Anachen? Pai cum, nu stii? E bine, e in tara aia in care s-a inventat cuvantul corect si i-e dor de un ciolan afumat cu o fasolica romaneasca.

Dono? Dono e burghez. A fost pana in tara aia mai mica decat numele ei doar ca sa-si ia un carucior de bebe. Asta smecherie! Bine, si io am fost o data pana la Sinaia, am baut o apa plata si m-am intors in Bucuresti – ma sunase mama ca n-avea cheie. Doi Mar? E ghini si ei. Putin tracasati cu o alergie dar acum mai veseli, daca tot a venit Craciunul. Ada? E bine si ea, cu organizarile. Tot asa de calma cum o stim cu totii. Abia asteapta sa mai dea cate un mail la care lumea sa raspunda greu si sa nu se hotarasca unde va fi intalnirea. Croco? Despre ea nu stiu sa zic prea multe, nu prea inteleg ce face. Da’ io cred ca s-a maritat in abscons. Am vazut io ca mai nou scrie si mascari. Sper sa fie bine, sa nu se fi inhaitat cu niste oameni rai cum ar fi Alex Eu, Sangerica, Horea sau – doamne fereste – Chitzy 😆

Hai ca-i bine si acasa! A fost frumos la mare, m-am plimbat pe plaja. Am fost pana la Vama. Superb. M-au luat cu tarnacopul. Doar ochii mi se mai invart in cap. Bine, de la shushu s-a mai topit gheata putin si pe la brau, asa. Hai bine ca am nemerit si inapoi! Ca inainte oricum era mai bine. 

PS – Nu-i asa ca-i frumoasa primavara? Ma intreb de ce oare, exact de ziua fomeilor, incepu asa un viscol si o gheata?!? :mrgreen:

PPS – Se pare ca din cauza absentei indelungate, am devenit un soi de asexuat. Sau feminin. Sau feminist, ca nu mai stiu naibilui cum se zice. De exemplu, unii care imi scrie mie uneori ma trateaza ca pe o doamna. Da’ nu ma las, le raspund obraznic. Ete:

Buna seara!

Ma intreb de care este rostul semnaturii atata vreme cat „Dan Burlacu” este tratat cu stimata doamna!!!!!!! De altfel, numele unui emitent al unui email poate fi dedus si din adresa – doar un mic pont. Asadar, stimate anonim angajat al societatii de leasing ce trimite mesaje folosind o adresa generica fara a se semna, va rog sa faceti bine sa cautati prin propriul sistem de inregistrare a platilor.

In plus, daca aveati dovada acelei plati, de ce pe site – in situatie cont client – acea suma aparea ca fiind restanta?!?!?

DAN BURLACU – gen masculin

______________

Buna ,

Aceste plati figureaza in evidentele noastre stimata doamna, va rog sa imi trimiteti dovada platii pentru factura xxx.

Multumesc!

Written by Teiucul

Martie 9, 2010 la 01:17

Publicat în Insemnari Ironice

28 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sar’mina don’soara!
    Parca ar merge un ci-co cu toata gasca enumerata mai sus. Propun o vedere la Caracal ca sa ne dam si noi burgheji. Sau la Slobozia. Tandarei merge?

    Asterix

    Martie 9, 2010 at 08:30

  2. Sarumina Doamna Dan.
    Alex Eu raporteaza: sunt relativ bine, dar ocupat de nici nu mai stiu ce zi e . Din cauza asta nu prea am mai apucat sa intru pe onoratele bloguri ce cu onor le poseda onoratii gunoieri.Din cite am inteles toata trupa e bine si asta ma bucura.
    Am sa incerc si eu sa ajung luna asta la intilnire si astept marea intilnire din vara 😀 .
    Numai bine tuturor.
    PS: Crocoditza nu s-a maritat cu mine, dar daca vorbeste mascari nici nu mai vreau.Pai se poate? Ntzntzntz.
    PS2: ca sa ne dam rotunzi eu propun Poplaca.

    Alexu'

    Martie 9, 2010 at 08:59

  3. salutare,bine ai revenit,eu oricum nu ti-am dus dorul
    te-am vazut pe aici

    vulpele

    Martie 9, 2010 at 10:25

  4. Stimata doamna, permiteti sa raportez: pe Croco si eu o suspectez de oaresce lucruri necurate, ca prea isi face de cap anul asta prin cluburi si alte alea de fitze. O fi castigat la loto si nu mai trebe sa munceasca. Da’ macar sa ne fi spus si noua. De maritat nu cred ca s-a insurat, ca ar fi stat mai mult pe acasa.
    In rest, ti-am simtit lipsa, nu ca altii si sa-mi fie iertat ca ieri nu ti-am lasat un la multi ani in casuta, asa cum am facut cu celelalte doamne/domnisoare. Bine-ai revenit!

    dorin

    Martie 9, 2010 at 11:21

  5. Buna ziua!
    Permiteti sa raportez, doamna! 😛
    Ada e bine, a anuntat demult ideea de adunare pentru luna lui Marte, no feedback, as usual, asa ca nu se mai agita. In rest munca, farmville, caldura si linistea caminului, LOST si viata linistita. 😛
    Si mi-e dor de voi, bre!

    Ada

    Martie 9, 2010 at 11:29

  6. Sar’mina tanti,

    Io nu recunosc nimic. Decat poate ca nu mai am timp nici sa dau coltu’ (ierbii).
    Cat despre intalneala eu propun, daca tot este primavara si cald, o terasa unde sa savuram niste beri si varza murata:D Au aia in Valea Dorului, la cabana, o terasa misto.

    Chitzy

    Martie 9, 2010 at 12:22

  7. Chitzy, bere si varza murata merge perfect cu niste porumb fiert. Sigur o sa fie aglomeratie la intilneala 😆

    Asterix

    Martie 9, 2010 at 12:53

  8. Asterix, unde o sa fie aglomeratie? Acolo unde si regele merge singur?

    Alexu'

    Martie 9, 2010 at 12:54

  9. […] prin a spune ca n-am apucat sa bifez tot ce-am scris ca vreau sa fac, mereu intervin alte chestii. Teiucul zice bine, sunt la fel de calma ca […]

  10. Bună ziua!
    L-am domnişorit şi eu pe unul odată, de fapt l-am făcut doamnă, domnişoară poate suna mai frumos; dar din greşeală, norocul meu că nu mi-a reproşat nimic.
    O fi văzut el că eşti măritat şi de-acolo ţi se trage buba 😉

    Jasmin

    Martie 9, 2010 at 14:34

  11. E frumoasa rau primavara, dar unde e ?
    Ce se mai aude cu organizarea noastra de „hai sa facem ceva, nu numai sa ne plangem”?

    Joaninha

    Martie 9, 2010 at 14:55

  12. buna sa iti fie inima, musiu Teiucu’! 🙂

    doi chestii:
    1. nu inteleg de ce esti suparat pe anonimu’ scriitor…doar iti zise „stimata”. 😆
    2. ce facturi primesti tu cu XXX? io primesc doar d’alea cu XX0 sau XX1X…o data mi’a venit prin posta una XXX, da’ era pt vecinu’ macho de la 5… 😀

    altele, io stiu de ce ieri, 8 martie, fu asa o vreme cainoasa. da’ din respect pt minunatele fiinte (de la vremea) nu o sa zic nimic.

    Sangerica

    Martie 9, 2010 at 15:00

  13. Teiucule am o veste buna pentru tine:Andy a fost luat de radar cu 59 de Km in oras.Boierie,nu tu puncte,numa 15€ amenda,asta pana a vazut ce i-au trecut la sex: FEMEIE! 😆 Si ma intreaba pe mine daca in poza arata el a femeie si eu sincera din fire i-am zis: ca o FEMEIE nebarbierita!
    Deci nu esti singurul.Asa ca va urez amandurora La multi ani pentru ieri,de ziua Femeii! 😆
    Iar lui Nico un singur lucru: sa i se indeplineasca tot ce isi doreste!

    Anachen

    Martie 9, 2010 at 15:10

  14. Hai buna dimineata !

    Eu te-am banuit de mult ca esti o lesbiana bine camuflata. 😆

    Dar e bine ca esti demna de toata stima.

    Craciun fericit tuturor !

    KingSnake

    Martie 9, 2010 at 15:42

  15. Nu stiu cum sa va zic… doamna sau domnisoara? 😀
    Croco nu s-a maritat 😛 sunt pe drumuri intre Grecia si Capitala Greciei, are grija buni (Pisica) de mine, profit si de ultima mea luna de program lejer 🙂
    sunt bine, voinica, cu mici urme de raceala, cu burta in sus de la cati mucenici am papat
    Mi-e doooooooooooooooooor de tine, fata! Si de soata ta! De Asterix si Bulgaroaica, nu mai zic… nu i-am mai vazut tot de un secol. Mi-e dor de toti! Sa fim o gramada de oameni galagiosi si zambareti!
    Croco fuge la somn, ca a sarbatorit pana la 6 dimineata 😛

    crocoditza

    Martie 9, 2010 at 15:49

  16. Hai buna dimineata! Serpent, da! Recunosc public! Sint lesbian, imi plac femeile. 😆

    teiucul

    Martie 9, 2010 at 22:12

  17. v-ati cumparat brad? ca eu nu mai gasesc dar impodobesc unul artificial in cel mai rau caz, zapada astept de la voi cei din capitala 🙂 (nu fiti zgarciti)
    😦 si pe mine astazi m-a facut un domn „stimate doamna Liliana” cred ca se poarta 😉
    din Ardeal, di la Cluj va salut pe toti 🙂

    Lilly

    Martie 9, 2010 at 22:38

  18. Lilly, salutari inzecite si in sens invers 🙂 Cat despre brad, se rezolva! La un modest pret de 38289598744563782352678 de Euro am rezolvat-o! 😆

    teiucul

    Martie 9, 2010 at 22:40

  19. Hai cu buna seara! Asta imi aduce aminte de un coleg de al meu care a personalizat 10.000 de scrisori cu Stimate Doamna…cine crezi ca a stat pana a 2-a zi dimineata la serviuciu sa faca copii xerox? Eu si el 😆

    Ele

    Martie 9, 2010 at 23:05

  20. 😆 😆 😆

    teiucul

    Martie 9, 2010 at 23:10

  21. Stimata doamna, stiti cum e: ca sa pleci ai doar nevoie de un motiv. Daca o juma’ de apa plata e un motiv bun, un carucior pentru bebeu de ce ar fi nebun?!

    Si ca sa nu-ti zic nici Domn nici Doamna, o sa-ti zic stimate Doamne 🙂

    dono

    Martie 10, 2010 at 07:23

  22. scump stimata scump!!!! dincolo era mai eftin 🙂
    am primit toate salutarile,multu 🙂
    10.000 de scrisori? :)))))))))harnici baieti!

    Lilly

    Martie 10, 2010 at 19:02

  23. Stimabile Dono, vaz ca ati suferit un rebranding masiv, inclusiv in privinta adresei de mail, drept pentru care va aflati la Portile Moderarii 🙂

    teiucul

    Martie 10, 2010 at 22:04

  24. […] Sarea si Posta n-ajung la Vantu). Partea buna este ca o sa vedem oameni dansand tango pe strada. Stimata doamna, remember, remember the 5th of november ? ( or 2nd of April) Imbracati in pinguini, […]

  25. Ete d-aia nu mai ninge!

    Asterix

    Martie 11, 2010 at 11:48

  26. eu zic sa fortam un pic incalzirea globala ca nu mai merge asa. macar pentru stranepotii nostri…

    pisica turbata

    Martie 11, 2010 at 13:34

  27. bine ca pe mine nu m-ai pomenit acolo sus!
    te tin eu minte,stimata doamna 😀

    aA

    Martie 11, 2010 at 16:47

  28. apare dispare apare dispare
    ni no ni no
    Lasa postarea parcata!

    Asterix

    Martie 16, 2010 at 23:29


Lasă un răspuns

