Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Demagogie in forma pura

with 13 comments

  • #1 written by sburlea
    12 ianuarie 2010 – 9:47 PM

Your comment is awaiting moderation.

Test de cenzura!

Detaliile sint extrem de vizibile dar si lizibile. Motivul? Aseara, la articolul despre Prigoana Jr am lasat pe blog un alt comentariu care, cumintel foc, astepta moderarea. Il reproduc „foarte aproximativ”, n-am avut inspiratia de a-l copia si de a-l pastra:

„Salut!

Nu stiu a cata oara las un comentariu aici insa stiu cu siguranta ca acesta este ultimul. Imi este clar acum: te-ai nascut talent, vei sfarsi speranta. Din pacate.

Poate ca nu ar fi rau sa te dai un pas inapoi si sa purcezi la o introspectie serioasa. Esti cine crezi ca esti, imaginea pe care o vezi in oglinda sau esti proiectia din ochii celor din jur? Cred ca am mai pomenit de Moromete si am intrebat: pe ce te bazezi cand afisezi aerul / atitudinea de superioritate? In fond, cate roluri memorabile ai facut? Cat timp ai petrecut alaturi de dumnezei? Cati metri de scena ai sub picioare?”

Ma rog, cam asta era sensul celor scrise. In aceasta seara am avut neplacuta surpriza de a intra pe blog si de a observa ca acel comentariu (al meu) nu exista. Deci, nu a trecut de moderare. Lucru ce m-a facut sa-mi sar din opinci. Despre ce vorbim noi aici? Stimate Dle Bendeac, dvs sinteti mim? Sau actor? Sau doar un demagog in forma pura? Este oare posibil ca tocmai dvs, cel care clamati atat de vocal [pleonasmul este voit] libertatea de exprimare sa faceti asa ceva? Este vorba doar de o nevinovata neatentie la stergerea altor pareri? Va supara atat de tare critica?

Mai mult decat atat, citez din cel mai recent articol: „Incepand de azi, am sa sterg comentarii intr-o veselie. Sunt satul de tot felul de imbecili care posteaza care au adrese de mail “doru@doru.ro” sau “eu@eu.com”. Respect oamenii care-si asuma raspunderea. Am sa ma gandesc daca nu cumva introduc regula ca cei ce vor sa comenteze, sa aiba cont. Nu ma intereseaza sa ma citeasca zeci de mii de cocalari ci cateva mii de oameni. care pot fi sau nu de acord cu diferite lucruri, dar care au un nume, o identitate, o fizionomie.”

Este vorba de o sarada ieftina menita a masca problema de fond? Stimate Dle Bendeac, nu am nici o sfiiala sa afisez si aici adresa pe care am folosit-o in comentariu: ****gel@gmail.com. Gasiti vreo asemanare cu adresele de spam? Inainte de a scrie articolul, am verificat de 3 ori pentru a ma convinge ca nu am trecut de moderare. Ba chiar mi-am verificat si adresa de mail pentru a fi sigur ca nu am acolo vreo comunicare pe marginea subiectului.

Daca sint intr-atat de orb, mea culpa! Stimabile, daca vei adopta politica trucului simplu de a publica randurile dupa acest articol, atunci vorbim despre altceva. Hai sa fii sanatos!

Written by Teiucul

Ianuarie 12, 2010 la 22:15

Publicat în Insemnari Elucubrante

13 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nici nu-l duce capu’ pe fraieru’ asta cu ce mosneag destept se pune 😉 sa ma’ntrebe pe mine.
    Hai cu sara buna,mosneagule!Lasa nacazurile 🙂

    lory

    Ianuarie 12, 2010 at 23:31

  2. Buna Lory! Nu-i necaz, e o chestiune de principiu 😉

    teiucul

    Ianuarie 13, 2010 at 00:04

  3. Am verificat, i-am dat link cu postarea ta dar n-a aparut. Este doar un tinar de 26 de ani care-i pe val. Sa-l vedem peste citiva ani…

    Asterix

    Ianuarie 13, 2010 at 08:11

  4. interesant…..

    vulpele

    Ianuarie 13, 2010 at 09:59

  5. Eu ii intekeg logica, un comentariu contra poate aduce mai multe de acelasi fel, dar nu inteleg de ce te superi tu atata pentru un nene ? Se poarta demagogia si la actori. Asta e …

    Joaninha

    Ianuarie 13, 2010 at 10:28

  6. Tu n-ai cu cine sa te certi

    Miorlaupufos

    Ianuarie 13, 2010 at 12:04

  7. Miorlau, intreaba-l pe administratorul de la bloc daca Teiucul are cu cine sa se certe 😆

    Asterix

    Ianuarie 13, 2010 at 13:25

  8. De la textul ala de cenzura te-ai autocenzurat si tu?

    Asterix

    Ianuarie 18, 2010 at 20:34

  9. Nu mai vorbeste nici cu noi.

    KingSnake

    Ianuarie 19, 2010 at 22:23

  10. ‘naziua si sarumina Doamna.
    Nenea Teiucul, esteti bine? Cum zic si oamenii astia de mai sus, cu noi nu mai vorbiti?

    Alexu'

    Ianuarie 20, 2010 at 15:52

  11. Nea Teiucule, pe unii ii cam supara adevarul uneori si-ti inchid usa-n nas! Lasa-l in plata Domnului ca ai prieteni destui care te primesc cu placere in casa lor! O zi minunata!

    Nea Costache

    Ianuarie 21, 2010 at 08:31

  12. Buna seara. Nu mai scrie nimeni pe aici?

    just me

    Ianuarie 24, 2010 at 22:57

  13. Sper ca doar crosetatul mileului este cauza absentei.
    Sanatate, Teiucilor!

    Asterix

    Ianuarie 25, 2010 at 08:21


Lasă un răspuns

