Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Cultura api

leave a comment »

Dupa cum mi-am autopromis mie insumi sau insami, in functie de personalitate, mi-am dedicat mare parte din timp in compania multor oameni pe care nu i-am mai vazut demult. Bine, pe unii abia ce i-am cunoscut insa ne sint asa de dragi incat avem impresia ca ne stim inca de la cresa.

Si uite asa, dintr-o casa in alta, dintr-o carciuma in alta, am ajuns de-am povestit vrute si nevrute. Mai ieri, am stat la un pahar cu un om de mare senzatie, Costi. Rar mi-a fost dat in ultima vreme, sa intalnesc atata pasiune in discursul cuiva. Cum vorbea el de albinute, de matca, de nectar, de stupine, de calatorii, de cum nu-si permite sa-l lege nimic de loc, de mierea de mana, mierea cea neagra si atat de rara, de trompele albinelor, de nectar, de fagure… Am ramas mut. La propriu. Ceea ce mi se intampla extrem de rar. Spre deloc. M-a fascinat pur si simplu. Cu atat mai mult cu_cat mie mi-e o teama de mor atunci cand vine vorba de insectele alea atat de harnice. Iar din viata unui stup inteleg fix nimic. E musai, trebuie sa ma intorc la timbre. Culmea culmilor: omul ne e si ruda. De unde si concluzia scurta si la obiect: sa punem mana si sa ne desenam ginecologicul, cine stie pe unde mai ajungem. Ultima oara am aflat ca ma trag din Genghis Khan, jur.

In alta (dez)ordine de idei, am avut o gramada de timp pentru a sta impreuna cu al nostru nepotel care e mare fan Puia. Pe langa expresiile strepezitoare de dinti prin complexitatea lor, ne-a daramat pe toti cand ne-a spus ca el se pregateste pentru a participa la Dansez pentru tine. Intrebat fiind de ce, raspunsul a fost naucitor:

– Pentru mama o sa dansez ca sa-si cumpere si ea o fusta. Pentru bunici, ca sa participe la emisiunea frumusete pe muchie de cutit…

Deci acum imi e si mai clar: trebuie sa-l lasam mai putin in fata televizorului si sa-l ducem mai des la Tandarica. Sau la Ion Creanga. Sau oriunde. Mai bine il duc direct la un concert cu Parazitii si am inchis cazul.

Written by Teiucul

Ianuarie 11, 2010 la 22:10

Publicat în Hobby

Lasă un răspuns

