Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Deci, ne organizam si noi putin?

with 7 comments

Cum – evident – iarna nu-i ca vara iar toamna facem socata pentru betia din primavara, ma gandesc eu sa ne adunam putin gandurile si sa ne punem pe treaba. Zisei de GUNOIEREALA, asa ca iaca’ma-s gata sa intocmesc calindarul. Da, da, stiu ca este obscen de devreme insa eu gandesc batraneste.

In primul rand, cred ca ar fi super ok sa incercam sa asternem aci conditionarile pe care le are fiecare din noi in privinta anului in curs. Spre exemplu: eu voi fi plecat din oras in fiecare prima saptamana a fiecarei luni, mi-ar placea ca la momentul intalnelii sa fie minim primavara in iarba, sa dormim minim doua nopti, sa ajungem intr-un loc de exceptie, sa avem ce vizita, sa avem ce bea si sa avem unde dormi iar asternuturile sa miroasa a izma.

Pe de alta parte, ma gandeam cum ar fi sa facem un mini guvern de distractie pentru anul asta. Adicatelea: unul din gasca sa dea info despre piesele de teatru, altul despre filme, altul despre concerte, etc. Ei, cum suna? Deci: avem posibili, potentiali si plenipotentiali candidati?

Written by Teiucul

Ianuarie 6, 2010 la 21:01

Publicat în Hobby

7 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Izma salbatica ? 😆

    Noi in principiu suntem plecati din lendafciois in ultima saptamana a lui mai si prima jumatate din august. Ar fi fain daca am face actiunea prin iunie, zic eu, cand primavara nu-i dusa de tot si nici vara nu-i venita definitiv. Cu conditia sa ne ajute vremea.

    Noi am putea sa mai povestim despre ce filme am vazut de ex., caci apucam sa vedem destule si despre ce concerte urmeaza suntem destul de pe faza. Asa ca da, sa aprindem lumina, zic !

    P.S. Nu facem o gunoiereala de ianuarie saptamana care vine ? Asa, de incalzire.

    KingSnake

    Ianuarie 6, 2010 at 21:23

  2. Marule, la astea lunare tineretul are primul cuvant si initiativa. Deci, sa vie Ada zic! Caci ba, noi nu spunem 🙂

    Cat despre iunie si mie imi suna bine. E si inainte de nebunia concediilor e si ok daca ne gandim la preturi

    teiucul

    Ianuarie 6, 2010 at 21:32

  3. eu, in principal, din mai sunt „plecata” in toate weekendurile 🙂 dar hotarati voi ce si cum… ca vad eu daca reusesc sa fac vreo ghidusie
    Si pentru ideea sunt mini-guvernul sunt PENTRU 🙂

    crocoditza

    Ianuarie 7, 2010 at 01:44

  4. Gata, a venit Ada! 😛
    A fost plecata doar un pic. Deci… Erminusa vrea sa vina in Bucuresti la gunoiereala si cred ca ne vom organiza in functie de ea. O sa vorbesc azi cu ea s-o intreb daca are o data fixa in care vine sau se poate adapta si ea.

    Cat despre restul, am putea incerca cel putin un film pe luna in gasca, un teatru sau un concert. 🙂

    Iar in iunie, sunt perfect de acord, mie mi-e drag sa petrec timp cu voi. 🙂

    Ada

    Ianuarie 7, 2010 at 10:34

  5. […] ca sa raspund partial si ideii pe care e enuntat-o Teiucul iata filmele care ne-au placut noua din ceea ce am vazut in ultimele […]

  6. Dragilor,din ce am parlamentat cu gasca nebuna(ai mai nemti dintre nemti,eu mai nemtoaica decat toti 😀 ) s-ar putea sa ne strangem fo 6 insi sa urnim rotile directia Romania,prin iulie.Pana atunci,va asteptam noi aici!

    Anachen

    Ianuarie 7, 2010 at 22:33

  7. […] urma solicitarii Teiucului de a ne organiza si a sugestiei Marului de-a face adunarea in acelasi loc unde-am facut data […]


Lasă un răspuns

