Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

To begin with

with 16 comments

Pe genul hai sa ne facem planuri de viitor – de parca ai putea sa-ti faci planuri pentru trecut – ma gandesc sa astern aici niscaiva ganduri pentru anul ce va fi inceput deja. Stiu ca ne dorim cu totii sanatate – a noastra si a celor dragi noua, ceea ce e perfect normal. Dar eu as vrea sa fiu putin mai specific de atat. Asadar:

Numarul orelor petrecute alaturi de sburlita sa fie sensibil mai mare. Am decis, asa se va intampla!

Vizite frecvente la cei dragi – si nu numai cu ocazia sarbatorilor, ci pur si simplu.

Mai multe picturi pentru sburlita. Mai multe fotografii pentru mine.

Scrima eu. Dansuri noi.

Week-end-ul si fuga din oras.

Concerte. Teatru. Pe alocuri, opera.

Citit. No TV. Muzica. No TV

Intalnire cu CA. Precum am promis.

Un vernisaj – pictura & sculptura – minim in Bucuresti… Pentru doi oameni care ne sint extrem de dragi.

Muuuuuuuuuuuuuulte intalniri cu prietenii – avem datorii mari din 2009. In special fata de gunoieri.

Minim o reeditare a Insulei Gunoierilor.

Cort. Munte. Cort. Mare. Corbu. Portita.

Portugalia. Germania. Grecia. Bulgaria. Si poate Cuba.

Nasi de bebe. Unchi de nepotei. Botezuri.

Tenis cu sburlita. Cu T

Sa ne vedem cu o draga pretina ce ne-a promis niscaiva trandafiri de o frumusete rara.

Flori. Gard nou. O mana de lac pe foisor. Un panou de baschet in curte.

Leneveala in hamace.

Cu barca pe Neajlov.

Un serviciu la care sa mergi zambind si sa te intorci asemenea.

Cam atat, plus multe altele! Dvs.?

Written by Teiucul

Ianuarie 4, 2010 la 21:38

Publicat în Hobby

16 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Scrima eu 😆
    D’artagnian Sulet.

    Asterix

    Ianuarie 4, 2010 at 21:45

  2. 😆 😆 😆

    teiucul

    Ianuarie 4, 2010 at 21:50

  3. Si bre Cardinale, ia sa nu mai razi de Suletel si sa pui destu’n taste si sa scrii ici sa ce ti-ai propus

    teiucul

    Ianuarie 4, 2010 at 22:06

  4. Pina una alta da-mi voie sa rid in hohote la „Cu barca pe Neajlov.”
    Dupa plimbare dai cu floreta printre copaci?
    Robin Hoduletul nostru mic 😆

    Iete si faimoasa apa curgatoare. Sa-ti iei colac 😆
    http://www.postimage.org/image.php?v=aVVwBVJ

    Asterix

    Ianuarie 4, 2010 at 22:15

  5. Pe cuvint de onoare ca nu mi-am propus absolut nimic in afara de un http://www.digicamreview.com/images/canon_450d_focus3.jpg
    dar mi-am propus un termen cincinal 😆

    Asterix

    Ianuarie 4, 2010 at 22:20

  6. Neatza !
    1. Sa treaca prima jumatate a anului cat mai usor.
    2. Paris.
    3. Vacanta. Florenta. Venetia. si altele.
    4. Sa mai rezolv una-alta cu ratele in sensul diminuarii.
    5. Cateva chestii de cumparat. Sa ne schimbam telefoanele. Aparat foto fain (ceva care incepe cu N si se termina cu N).
    6. Sa ne pastram timpul liber macar la fel de frumos ca in anul ce a trecut. Excursii. Prin tara.

    Cam asta ar fi asa, la o prima gandire.

    Si mai e dorinta 0., care nu se divulga, fiind cea pusa in noaptea de Revelion la ora 2.00.

    KingSnake

    Ianuarie 5, 2010 at 10:40

  7. P.S. Am salvat lista asta … sunt vreo 3 puncte care ma privesc in mod direct, asa ca te monitorizez. 😛

    KingSnake

    Ianuarie 5, 2010 at 10:41

  8. Tenis, Teatru, Muzica, Citit.. si calatorit in cat mai multe tari..
    Ah sunt atat de multe lucruri, dar am o sa o iau usor sa le fac pas cu pas..
    Bafta cu lista, vezi ca suntem cu ochii pe tine in ceea ce priveste punctul 11 😀
    p.s. LMA!

    Marmotica

    Ianuarie 5, 2010 at 12:59

  9. Buna seara! 🙂

    Multumesc de deschidere. Cat despre urmarit, abia astept. De altfel, asta e unul din motivele pentru care am facut publica lista, sa fiu urmarit, sa-mi fie rusine sa ma fofilez :mrgreen:

    teiucul

    Ianuarie 5, 2010 at 20:08

  10. S40. Sau 207CC. Sau amindoua.

    Miorlaupufos

    Ianuarie 5, 2010 at 20:29

  11. Miorlaule, mai bine amandoua. Ca niciodata nu poti sti ce ai chef sa conduci in ziua respectiva 😉

    teiucul

    Ianuarie 5, 2010 at 20:31

  12. io in 2010 vreau sa vorbesc cu nashu mai des pentru casa…ca sa stiu de ce ma cearta 😦

    pisica turbata

    Ianuarie 5, 2010 at 21:03

  13. Pai am lasat vorba prin vecini :mrgreen:

    teiucul

    Ianuarie 5, 2010 at 21:06

  14. eu am facut listuta, dar in primul si primul rand, vreau sa am timp pentru mine si pentru toti prietenii mei! Sa am timp sa fac ceea ce imi doreste sufletul meu!

    crocoditza

    Ianuarie 6, 2010 at 10:18

  15. LMA! 🙂
    Deci… vreau un print calare, vreau un bebe, vreau oameni dragi alaturi, cat mai multe zambete si clipe frumoase, vreau la Machu Pichu sa vad peisajul de acolo de sus, o promovare la job, sa ma apuc de greaca si araba, sa-mi rezolv piticii tropaitori de pe creier in legatura cu felul in care arat, sa intre copilu’ la un liceu bun, sa citesc mai mult, sa-mi schimb telefonul, sa-mi repar sau sa-mi cumpar alt aparat foto, cel putin o petrecere de pomina cu gunoierii la mosie… si mai sunt…

    Ada

    Ianuarie 6, 2010 at 14:14

  16. S-a umflat Neajlovul, nu rata ocazia. 🙂

    Asterix

    Februarie 21, 2010 at 21:05


Lasă un răspuns

