Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

(Pe) Scurt

with 21 comments

Cand era mic, un presedinte cocotat pe o scena, urla in gura mare in Piata Universitatii:

– De acum inainte, ne vom intalni din 3 in 3 luni. Aici. Impreuna!

Intrebat de curand de ce nu si-a tinut promisiunea, a raspuns senin:

– Dar nu e adevarat, eu am trecut pe acolo! Dar nu era nimeni!

Un alt om, si mai mic, se plangea zilele astea de greaua mostenire a guvernului de dinainte. Primul ministru. Aflat la al 4-lea executiv. Tot sub comanda lui.

Acum niste ani, era in 22. Decembrie.

Written by Teiucul

Decembrie 22, 2009 la 01:28

Publicat în Insemnari Elucubrante

21 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Acum niste ani … eram un popor.
    Si atunci ca si acum frica e cea mai buna cale de control si condus … hotul striga hotii … securistul striga securistii … comunistul striga comunistii !

    Dar la fiecare 21-22 decembrie imi zic ca … „poate la anul”.

    Neata si s-avem o primavara-vara interesanta !

    KingSnake

    Decembrie 22, 2009 at 08:31

  2. Am vazut aseara iar imagini de la revolutie. Mi-am adus aminte de bucuria aia si disperarea aia ce unea oamenii …

    De douazeci de ani cate cineva isi bate joc de entuziasmul oamenilor … fie revolutie, Piata Universitatii sau alegeri …

    KingSnake

    Decembrie 22, 2009 at 08:40

  3. Neata Serpent! Eh, eram. Da’ ne-am facut mari si noi, acu’. Vine el si randul nostru

    teiucul

    Decembrie 22, 2009 at 08:43

  4. Atunci ne unea disperarea. Acum ne desparte frica. Ne aduna groaza. Macar pe cativa, asa. Fo’ juma’ de tara!

    teiucul

    Decembrie 22, 2009 at 08:45

  5. Cindva, o Elena spunea „niste viermi”, aceiasi perceptie o au si astazi. Sanatosi sa fim ca de explodat mamaliga nu mai are cine sa monteze si sa detoneze trotilul.
    Sanatate tuturor!

    Asterix

    Decembrie 22, 2009 at 09:05

  6. Aseara, cand KS se uita la tv la imaginile de la revolutie, eu imi tot faceam de treaba prin casa si chiar am glumit cu el : nu te mai uita la filmul asta, iti zic eu ca se termina prost!
    Insa, dupa asta, o scena mi-a captat atentia si m-a facut sa-mi dea lacrimile: era 22, Ceausescu fugise si un om alerga fericit pe o strada, parca baleta, iti dadea impresia ca poate zbura, asa miscari avea si atat de fericit era. Scena s-a incheiat cand persoana asta s-a dus la un soldat si l-a imbratisat.
    Frumos.
    Pacat pentru tot potentialul pe care il aveam atunci si toata energia poporului asta peste care s-a pus prea repede alt capac.

    Joaninha

    Decembrie 22, 2009 at 11:57

  7. acum daca stau sa …ami pare un serial regizat de sergiu nicolaescu

    greg

    Decembrie 22, 2009 at 15:28

  8. […] Care comunism ? Poate doar Iliescu sa fie unul care a crezut cu adevarat in principiile comuniste. Desi si aici am dubii, dupa cat de bine s-a adaptat la “idealurile democratiei” mai ales in al doilea mandat. In rest … oportunisti si sclavi, nu comunisti. Chiar si ceea ce s-a intamplat in ultimii 10 ani sub Ceausescu a avut aceeasi legatura cu comunismul precum are ceea ce se intampla acum cu Basescu cu democratia. […]

  9. si-asa-mi vine cateodata…….

    dragos

    Decembrie 23, 2009 at 02:19

  10. Am trecut doar cat sa va spun Sarbatori Fericite, multa sanatate, belsug si impliniri!

    Restul nu mai conteaza, nu anul asta cel putin… 😉

    Rhiannon

    Decembrie 23, 2009 at 23:08

  11. Buna dimineata in Ajun de Craciun!
    Alese urari din partea mea!Fericire,inima buna,un prunc nazdravan!Toate bune familiei tale,prietenilor tai,Dane!
    Craciun Fericit!

    lory

    Decembrie 24, 2009 at 00:36

  12. Eu zic sa-i uitam pe cei de care ai adus vorbire si sa ne simtim bine in sinul familiei.

    Craciun Fericit Teiucilor!

    Asterix

    Decembrie 24, 2009 at 20:40

  13. Teiucilor, ofticosul asta vorbeste doar la singular. 🙂
    Craciun Fericit!

    Amia

    Decembrie 24, 2009 at 20:43

  14. Craciun fericit, Teiucilor ! LMA ! 🙂

    KingSnake

    Decembrie 24, 2009 at 20:56

  15. saru’mana nasule! si Craciun Fericit! 🙂

    schnitzel

    Decembrie 24, 2009 at 22:55

  16. Un Craciun cat mai frumos! Mosu’ sa vina cu desaga plina si cu Sarbatori minunate!

    Julianne

    Decembrie 24, 2009 at 23:26

  17. craciun fericit si multe bucuri !

    greg

    Decembrie 25, 2009 at 01:35

  18. Cräciun fericit, dragilor!

    LavyCald

    Decembrie 25, 2009 at 07:42

  19. Multumim foarte mult pentru urari! Inmiit si voua!

    teiucul

    Decembrie 25, 2009 at 10:10

  20. Multa sanatate si la anu` sa va aduca Mosu` un sburlit mic!

    Monique

    Decembrie 25, 2009 at 13:53

  21. Doamne ajuta, Monique! Si multumim asemenea 🙂

    teiucul

    Decembrie 25, 2009 at 13:56


Lasă un răspuns

