Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Acasa

with 11 comments

– E clar, trebuie sa traiesc! E foarte greu sa mori…

Astea sint primele cuvinte rostite de bunica, in seara aceasta. Pe cand se urca in masina sburlitei si pleca spre casa. Vesela si zglobie. Inca o data: doamne ajuta-ne tuturor sa avem atata putere si limpezime in neuroni! In rest, era contrariata de faptul ca fusese vizitata de extrem de multi doctori si rezidenti. Care se minunau de sanatatea inimii si, in general, a unui om de varsta sa. I-a povestit cu seninatate sburlitei ca s-a si enervat. Pentru ca era supusa unui tir de intrebari despre ce a mancat, cum a trait, samd, a rabufnit si le-a spus asa:

– Va rog sa va fie foarte clar! Eu nu am facut excese!

In fata unor asemenea replici si atitudini, eu raman MUT! Efectiv mi se blocheaza toate sinapsele…

Written by Teiucul

Decembrie 16, 2009 la 01:11

Publicat în Insemnari Elucubrante

11 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. multa sanatate bunicii si s’o tina Domnu’ cat mai mult langa voi 🙂

    Sangerica

    Decembrie 16, 2009 at 11:24

  2. Multa sanatate! Strasnica femeie! 🙂

    Ada

    Decembrie 16, 2009 at 16:19

  3. Sa traiasca buna lui Sburlea!
    peseu:breh ai gene sanatoase nu gluma,te invidiez 😛

    Anachen

    Decembrie 16, 2009 at 20:35

  4. eu mai am o vorba.. n-am timp nici sa mor 🙂

    crocoditza

    Decembrie 16, 2009 at 21:09

  5. Sal,tei!Imi este dor de povestile tale 🙂

    Nu cumva bunicuta ta e de fapt mam’mare-a mea??

    lory

    Decembrie 16, 2009 at 21:15

  6. strabunica mea de 91 de ani..and counting..a facut exces de un singur lucru si ma mir ca nu a avut decat un copil.

    eu, afland secretul longevitatii sale, mi-am permis pe langa el si excesul de tutun, ca daca fac o medie, tot apuc sa fiu macar bunica :))))

    pisica turbata

    Decembrie 17, 2009 at 13:39

  7. excesele..fac viata lunga…dixit..;;)

    Dragos

    Decembrie 17, 2009 at 17:39

  8. Sa traiasca bunicuta si sa va bucurati de ea multa vreme!

    Nea Costache

    Decembrie 17, 2009 at 20:48

  9. Sa iti traiasca si sa fie sanatoasa ! 🙂

    Joaninha

    Decembrie 21, 2009 at 10:17

  10. nasule, noi estem bine – toate animalele.
    pisici, motani, vulpi, mustele-animal.

    mai nou se prevede un zoo de vis de revelion unde ne vor insoti scorpiutza-ada si crocoditza. cat pe ce sa ne bucure si marmota cu prezenta, dar s-a modificat schimbarea si ne-om revedea la gunoiareala de ianuarie.

    ca sa ne simtitm ca-n madagascar, in ianuarie ne mai trebuie animale:
    -in loc de zebra Marty poate vine Semafor
    -in loc de giraful ipohondru Melman, poate vine Dono 😛

    ne mai trebuie hipopotama blanda Gloria, leul Alex, fo 3 pinguini (pentru Private il propun pe Alexu’), Mort, Maurice (pe King Julien nu-l pun ca o sa-l vrea Motanu chiar daca el e deja un animal :)))

    pisica turbata

    Decembrie 21, 2009 at 14:26

  11. cel mai zoo revelion 😀

    crocoditza

    Decembrie 21, 2009 at 19:38


Lasă un răspuns

