Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Novum Motetum. Sau despre prieteni

with 7 comments

Cele ce urmeaza sint in directa legatura cu articolul anterior. Am a foarte multumi – dupa cum spune IPS – tutror celor care intrara abrupt in dialog. Super discutie, super argumente, super eleganta. Oameni, dom’le! Ma-nclin!

Chiar in seara asta am avut o revelatie – aceea a prieteniei. Sofocle a facut o trimitere la blogul lui. Acolo am cetit o poezie, Novum Motetum. O recomand cu mare, mare, mare drag. Se va citi MUSAI cu play in melodie. Pe mine m-a facut sa-mi redescoper un vechi prieten. Care mi-a cam lipsit! De care, din varii motive – puerile, mature, imature ori subiective – m-am cam indepartat in ultima vreme.

Poetesule, ca sa-ti spun pe romaneste, o sa copiez aci comentariul de la tine:  „Bre, esti genial! Mi-era cam dor de celulele tale cele cenusii Foarte tare! Jos palaria!”

Written by Teiucul

Decembrie 9, 2009 la 00:21

Publicat în Hobby

7 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Am cetit si eu…foarte adevarat ce zice Dragos, foarte adevarate si versurile melodiei.Dar, ce ne facem daca ne ridicam si nu ne observa nimeni intrucat suntem prea „mici” sau prea putini si insignifianti, adicatelea?

    Monique

    Decembrie 9, 2009 at 00:35

  2. Ma bucur pentru tine. De fapt pentru amandoi. E faina recuperarea. 😉

    KingSnake

    Decembrie 9, 2009 at 00:45

  3. Monique, nici vorba! Mici sint ei, nu noi 😉

    teiucul

    Decembrie 9, 2009 at 00:45

  4. sarna teiucule…pupa tata la el……
    copii..get up..stand up..for your rights…

    Dragos

    Decembrie 9, 2009 at 01:19

  5. uite si despre alti prieteni: http://blablalounge.wordpress.com/2009/12/09/germisaj/
    marul va asteapta…;)

    Dragos

    Decembrie 9, 2009 at 15:02

  6. Cum mai, voi doi nu v-ati mai intilnit in ultima vreme? Uite un exemplu de ce nu merge treaba pe nicaieri. E doi oameni entelegenti si unu se duce hais si unu cea in loc sa stea imbreuna si a faca trebi.

    Asterix

    Decembrie 9, 2009 at 23:16

  7. Da bre cardinale, asa-i! Viata e greu!

    teiucul

    Decembrie 10, 2009 at 02:51


Lasă un răspuns

