Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Politic. Social. Economic. O dam pe fata?

with 110 comments

Mi-a placut foarte mult discutia de aici si de aici. Mi s-a parut insa ca am ramas neterminati. De asemenea, am trait o senzatie stranie – anume ca fiecare si-a sustinut parerile fara insa a sustine cu tarie alegerea. De aceea, incep eu:

In primul tur, l-am votat pe Crin. In al doilea, pe TB. Am o ura viscerala fata de tot ce inseamna comunism. Mi se pare ca portocalii sint la juniori fata de seniorii de dincolo. Poate vine din copilarie, poate vine din prejudecati, poate din tampenie. E alegerea mea. Si mi-o voi sustine. Nu vreau sa incep discutia gasind argumente de genul: de fapt, nu l-am votat pe TB, am votat impotriva lui MG si a tot ceea ce reprezinta el prin grupurile de interese din spate. Pe de alta parte, premizele sint urmatoarele:

Curtea Constitutionala nu a validat inca rezultatul final

BEC a anuntat rezultate finale, provizorii

PNL se joaca pe la palat

SOV a jucat la doua capete

PSD a fost praf, au facut o greseala de copilasi de gradinita

MG is va plati tributul

AN va urca pe scena. Iar

Crin va fi inghitit de interesele partidului

PDL va incerca sa inventeze un om. Pentru peste 5 ani.

Cred ca vor incerca sa-l incalte pe Crin. Cumva, undeva. Altfel, omul devine mult prea puternic. Deja este

Acum, hai sa vedem. De data asta, va invit public la aceasta dezbatere! Hai s-o dam pe fata, cu eleganta!

Anunțuri

Written by Teiucul

Decembrie 7, 2009 la 20:46

Publicat în Insemnari Ironice

110 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. ‘neatza! Curios e ca tu ai postat la 20:46 :), iar la mine e abia 19:53 … D’ale pc-urilor.

    Politica. Nu ma pricep prea bine, nu stiu prea bine nici ce-i cu stanga, nici ce-i cu dreapta. Pentru mine, sunt toti o apa si-un pamant, atata vreme cat oamenii s-au tot plimbat prin partide.

    L-am votat pe Base. Acum 5 ani si la referendumul ala din 2007. Cand cu aia 322. Dar, m-am saturat de el. Nu, familia mea nu a trait bine datorita lui. A trait bine fiindca am muncit mult si eu si ceilalti care o alcatuim. (conteaza oare ca eu am fost plecat 3 ani, iar fratele e si acum plecat?). M-am saturat de atatea scandaluri reale sau generate doar de dragul de a deturna atentia oamenilor de la adevaratele probleme ale Romaniei si romanilor. M-am saturat sa aud de „succesurile” nemaipomenite ale odraslei de la Bruxelles si de castigurile nemaipomenite ale celeilalte. M-am saturat de Ridzi, de Udrea, de Videanu (or mai fi borduri de schimbat in Bucuresti?). M-am saturat … Or mai fi si alte argumente, nu-mi aduc aminte acum. Iar acum, am votat antiBase, nu neaparat pro MG.

    PS: Si eu am prins comunismul si inca realizez bine ce a insemnat!

    Marius

    Decembrie 7, 2009 at 21:00

  2. Marius, multam’ frumos! E o parere, ti-o respect. Eu am initiat discutia asta caci sint extrem de curios care au fost mecanismele care ne-au impins sa facem o alegere ori alta.

    Inca o data: consider ca sintem indeajuns de maturi incat sa putem trai cu propriile alegeri dar si sa ni le sustinem. In fond, dialogul este singura cale prin care putem progresa. Invatand unii de la altii 🙂

    teiucul

    Decembrie 7, 2009 at 21:04

  3. Buna seara! Basescu a fost si alegerea mea; in primul tur de scrutin am vrut sa aleg „schimbarea” insa nu m-a convins ca ea, schimbarea va veni odata cu Crin..duminica l-am votat din nou pentru ca, asa cum sustine si Marius, am prins destul de mult din perioada comunista si o reinstalare a lor nu ar fi fost de bun augur..nici noul mandat pentru Basescu nu va inflori crinii si nici nu va sadi mai multi trandafiri..sau..poate..? cine stie? cert este ca Geoana e total nerealist! de unde locuri de munca si cate 25000 de euro pentru fiecare repatriat? (in conditiile in care fostii mei colegi disponibilizati si-au primit somajul dupa 2 luni?!) iar gafele sale si in campanie si in confruntare si mai ales circul de aseara m-au facut sa cred ca l-am ales pe unul care incearca sa le gandeasca…sa le potriveasca…are si Basescu partile sale negative dar l-am sustinut si in 2004 si in 2007 si imi doresc ca noul mandat sa il duca la capat cu lectiile facute deja din anii anteriori si sa aiba oameni capabili langa el(oarecum legat de acest subiect: in 1996 cand erau alegerile ma aflam in Barlad, in vacanta de dupa sesiune…am votat acolo tot pentru „schimbare”, cu Emil Constantinescu; la sectia unde am votat era si mama colegei mele unde eram in vizita si ne-a povestit cum un barladean, suparat foc ca nu iesise din nou Iliescu presedinte, s-a aruncat de pe bloc…)

    Julianne

    Decembrie 7, 2009 at 21:38

  4. In primul rind precizez ca sint un spectator afon la un meci al politicienilor amatori. Ce sa mai zic de profesionisti. Deci sint aproape paralel cu sportul asta numit politica. Dupa aceasta precizare te intreb pe tine, Teiucule unde vezi tu comunismul ala? De unde pina unde comunism si urmasii de azi ai comunistilor? Cu ce-i mai breaz TB fata de MG? Ca a condamnat comunismul? Cacat! O vrajeala ieftina fara nici o relevanta. Cu ce-i mai breaz TB cind a fost reprezentantul statului in strainataturi pe vremurile alea? Sa ne gindim si cum de-a ajuns comandant de nava, lasind deoparte calitatile profesionale. Care-i activitatea politica a lui TB din decembrie 89 pina-n 96? Parca pe atunci erau comunistii aia noi. Hai sa facem o paralela cu activitatea politica a comunistului MG in aceeasi perioada. Comunistii noi? Nu-i nici un comunist pe acolo, prin partide. Nu-i decit o gasca de profitori care se ridica unul pe altul, mai ceva decit masonii. Se sustin si acopera unii pe altii indiferent de partide. O gasca multicolora. Asta-i parerea mea, pe scurt, despre comunistii care l-au sustinut pe MG.
    Fara nici o legatura cu ceea ce-am scris mai sus precizez ca ieri l-am votat pe MG. De ce? Speram si sper in sinea mea ca poate aparea un nou lider de alt tip si o alta politica de alt fel. Seara, inainte de culcare imi imaginam cum MG se intilnea la un pahar de vorba cu CA si cu KH si-si spuneau ca tara asta merita si altceva decit gasca multicolora. Cu aceeasi speranta l-am votat pe CA in primul tur. Idealist…
    Am stat si m-am gindit, repet, ca un amator, cind CA a spus ca merge cu MG de ce n-a sarit nici un galben, nici macar unu, sa spuna ca nu-i bine asa ceva si se opune. De ce n-a sarit nici un minoritar? De ce nu a luat atitudine nici un politician al marii coalitii sa spuna ca MG este doar o papusa trasa de sfori? De ce n-a zis nimic Tariceanu atunci si azi spune ca se gindeste sa o ia pe calea portocaliilor? Chiar toti oamenii astia sa fie sub sforile lui SUV si al altora sau cumva si oamenii astia sa stie cite ceva?
    Si-ar mai fi…

    Asterix

    Decembrie 7, 2009 at 21:51

  5. Asterixu, Julianne am luat act de argumentele voastre, ca sa raspund intr-o maniera extrem de politicoasa si neutra.

    Asterix, comunistii de care fac vorbire sint aia care nu se vad dar rezida in maruntaiele rosiilor – iliescu, liderii de sindicat, marii pensionari ai micii tari, fosti securisti ordinari care au nenorocit mii de familii si au distrus destine intregi. Comunistii pot fi lesne gasiti in mamutii energetici, ori in aia de gaze, ori in orice alta institutie megalomanica si banopublica mancatoare de la buget. Ori in directorii de spitale. Ori in prefecturi. Ori in societatile de transport public.

    Pentru care motiv din lumea asta ar trebui ca banii munciti de mine sa mearga in huzurul unor generali pensionati care mi-au futut copilaria? Pentru ce sa fi fost sfidat pe strada de abjecti, ordinari ori de alde lati de parma? Cand vreodata in lumea asta ai crede ca MG ar fi jucat mai mult de un rol de vitrina?

    Despre TB nu te contrazic. Spun doar ca aia sint niste gainari ordinari vs gasca vesela de pana in 2004.

    Parerea mea

    teiucul

    Decembrie 7, 2009 at 22:07

  6. Asterix, mai e o diferenta fundamentala rau de tot: TB a fost o rotita dintr-un sistem numit securitate. Izolat, pe mare. E drept ca tot un fel de stat, dar la un nivel mult mai mic – acela al unei nave. Dar ilici? El a fost insusi sistemul.

    Repet ce spusei si mai devreme: sincer zic ca nu urmaresc sa ma cert cu nimeni. Is doar curios care au fost resorturile alegerilor pe care le-am facut. Discutia ma ajuta si pe mine sa-mi verific propriile ipoteze. In fond, nimeni nu trebuie sa explice nimanui, nimic. Fiecare din noi are propriul univers in care isi traieste viata. Cu bune si cu rele.

    teiucul

    Decembrie 7, 2009 at 22:15

  7. Si doua declaratii ale lui CA:

    Daca Traian Basescu obtine al doilea mandat de presedinte, PNL va apara inca odata valorile democratice in Romania, a declarat luni seara presedintele liberalilor, Crin Antonescu, care a afirmat ca va conduce in continuare Partidul National Liberal. „Daca Traian Basescu obtine al doilea mandat de presedinte, cineva trebuie sa apere inca o data valorile europene in Romania si va asigur ca PNL si cu mine o vom face”, a spus Antonescu, la finalul reuniunii conducerii partidului.

    si

    „Dincolo de mahnirea acestui moment, ii aisigur pe cetatenii romani care au dorit schimbarea ca nu avem decat sa ne pastram valorile si principiile si sa ne luptam in continuare pentru ele”, a spus liderul liberal, adaugand ca „daca nu am fost destui de aceasta data, sutem totusi foarte multi”.

    Sursa aici.

    Acum ramane de vazut cat praf se va alege din ele. Mai discutam peste doua saptamani, maxim

    teiucul

    Decembrie 7, 2009 at 22:24

  8. Dupa 20 de ani vorbim despre cei pe care i-ai enumerat tu. Peste 20 de ani vom vorbi despre coloratii de acum care vor imbatrini si vor lua locul celor de acum. A fost o gasca, urmeaza alta gasca.
    Acum 19 ani se spunea ca a fost o tentativa de lovitura de stat data de catre legionari. Azi spunem ca sint comunistii, ce vom spune peste inca 20 de ani?

    Asterix

    Decembrie 7, 2009 at 22:25

  9. Iar Tariceanu spune ca membrii de partid vor ca liberalii sa aiba acces la decizii.
    Care pe care?

    Asterix

    Decembrie 7, 2009 at 22:28

  10. Asterix, atata vreme cat ne vom pastra actualul ritm de viata, da. Ai dreptate, asa se va intampla. Dar crezi ca, dand dovada de nitica incordare, s-ar putea naste societatea civila? Eu spun sincer ca DA.

    In plus, eu nu spun ca sint comunisti. Eu stiu ca ei sint. Iar cand folosesc cuvantul, o fac pentru ca-l inteleg pana in adancurile lui

    teiucul

    Decembrie 7, 2009 at 22:29

  11. Tariceanu & co. CA va fi sacrificat. E drept ca e un nebun, insa e inca prea mic in joaca.

    teiucul

    Decembrie 7, 2009 at 22:33

  12. Sa ne intelegem. Vorbim de acelasi lucru numai ca eu le spun gasca. Tot o gasca se gaseste si astazi dar sub alta titulatura. Citi credeau cu adevarat in ideologie atunci si citi stiu de ideologie acum? Tot niste oameni ajunsi in niste functii si pusi pe capatuiala.

    Am spus mai sus ca sint idealist si cred, inca, intr-o schimbare. In bine. Ca o fi o schimbare dinspre clasa politica sau dinspre societatea civila nu mai conteaza.

    Asterix

    Decembrie 7, 2009 at 22:39

  13. Asterix, vei crede toata viata. Ca si mine. Ca si atatia altii. Pe scurt, haide sa punem osu la treaba. Hai sa infiintam un ONG. Hai sa ne batem de-adevaratelea. Ala de la ProDemocratia e de 20 de ani presedinte, e mai rau decat liderii sindicali.

    Eu tot stau si ma intreb ce naiba ne mai tine inca pe loc? Hai sa facem un club, o adunare, o intamplare, un motiv pentru care sa ne intalnim mai multi. Cred cu tarie ca sintem mult prea multi si mult prea capabili ca sa ne mai multumim a fi niste cifre pe hartie.

    [Am incercat de unul singur, n-a mers! Trecem la next level, ne incordam mai multi, toti deodata]

    teiucul

    Decembrie 7, 2009 at 22:45

  14. Io ma bag dar nu plec in Austria 😆
    Schimbam o vorba si punem tara la cale cu ocazia vernisajului talentatei artiste.

    Asterix

    Decembrie 7, 2009 at 22:53

  15. Bre, ca sa-ti spun pe scurt, ma obsedeaza o cimilitura: cica nu exista probleme, exista doar solutii. Eh, din cauza asta mintea mea e croita sa caute solutii, sa gaseasca mereu cauzele, nu sa rezolve niste efecte. E drept ca de multe ori par nebun – asta e ce am auzit destul de des. Insa jur ca nu ma deranjeaza catusi de putin.

    Cu atat mai putin cu cat stiu cat de placut e atunci cand auzi: stii, atunci cand ziceai nustiuce, credeam ca esti nebun 🙂

    teiucul

    Decembrie 7, 2009 at 22:54

  16. Eu nu zic asa ceva, eu chiar cred 😆

    Asterix

    Decembrie 7, 2009 at 22:59

  17. 😆

    teiucul

    Decembrie 7, 2009 at 23:03

  18. http://groparu.ro/bueeeey-e-si-tara-mea/

    io-s de partea lu’ groparu’

    pisica turbata

    Decembrie 7, 2009 at 23:11

  19. Esti activ si esti de apreciat. Ai idei si asta iar e bine. Ma bucur sa te cunosc. Sa va cunosc. Pe tine si pe toti ceilalti care comentati pe aici sau prin cealalta sufragerie. Cat despre ONG-ul ala … Tu esti cu ideile … Sa se ocupe cu ce?

    Marius

    Decembrie 7, 2009 at 23:18

  20. Marius, mai bem o bere, mai crosetam un ciorap, facem floricele si-om vedea ce iese. Scandal si singe sa fie.

    Asterix

    Decembrie 7, 2009 at 23:22

  21. Hai buna seara !
    Am votat Crin in turul 1. Am votat MG in turul 2. De ce ? Din o multime de motive:

    1. Il dispretuiesc pe Basescu. A avut o sansa imensa. Dupa alegerile din 2004, putea sa faca ceea ce sperau toti cei ce l-au votat. In loc de asta a ales sa incerce sa distruga PNL si sa-l absoarba in PD. La nici 5 luni dupa alegeri. Avea o sustinere pe care n-o va mai avea nimeni niciodata de acum incolo si el s-a pisat pe toti pentru ca asa a vrut. Tot Basescu a pus umarul cu toata forta la risipirea unei alte sanse pe care a avut Romania sa se schimbe, intre 1996 si 2000. De aceea nu cred nici o iota din anticomunismul lui. Din cauza si din motivele enumerate de Asterix.
    2. Stiam ca nu vom avea guvern. Cel putin nu unul „transparent”. Probabil ca va fi unul PD-L + UDMR + tradatori. Am oroare de guverne monocolore. Vor fi aceiasi specialisti: Pogea, Videanu et co. Sau altii, la fel de cointeresati. Se vor imprumuta ca sa fure.
    3. Banuiam ca va incerca sa sparga PNL-ul. Iarasi ipocrizia social-democratului de dreapta.
    4. Comunistii lui Basescu ( Udrea, Ridzi, Casuneanu, Bucsaru si multi altii) fura pe fata, fara fereala cu mult tupeu si multa nesimtire si sunt in stare si sa-ti sparga freza doar daca te uiti inspre ei. Si dupa aia urla din toti bojocii „prindeti hotii !”
    5. N-a avut nici o jena in a se alia cu comunistii si sa proclame ca a fost visul lui.
    6. N-a avut nici o jena sa-si faca fata europarlamentar. E drept ca au facut-o si altii, dar totusi nu exista comparatie de educatie a candidatei si mod de actiune.
    7. A promovat extrem de multe non-valori. Alti le-ar zice curve. Sau oportuniste. Sau sufletei.
    8. Nu va avea absolut nici o apasare in mandatul asta, nu va avea nici presiunea alegerilor. Va face fix ce vrea pula lui. Cine stie pe unde le vom mai vedea pe Udrea si pe EBA. Va termina mandatul cu familia Basescu cu o avere peste doi dintre moguli. Pot sa fac pariu pe asta.
    9. Cu MG presedinte si CA la guvernare exista o sansa ca cei doi sa se concureze pozitiv pt alegerile din 2014 si astfel chiar sa se si faca ceva in tara asta, dincolo de furturile inerente oricarui guvern roman.
    10. PSD-ul ar fi stiut ca nu poata sa mai obtina niciodata 51 % din voturi si atunci ar fi trait cu frica intrarii in opozitie si nu cred ca si-ar fi permis atat de multe ca PD-L. Care PD-L are acum dovada ca se pot castiga 50,3% din voturi 😈
    11. Nu ne permitem inca cateva luni de acrobatii pe sarma cu miere, rahatul se aproprie cu pasi repezi.
    12. Prioritatea mea numarul 1 mi se parea alungarea lui Basescu si apoi sa ne ocupam de PSD. In maxim 3 ani.
    13. Politic. Basescu dat jos => PD-L micsorat => PNL intarit pe dreapta politica.
    14. Mi-e mai frica de securisti decat de comunisti.

    Cam asta e deocamdata.

    KingSnake

    Decembrie 7, 2009 at 23:22

  22. Ah, inca doua:

    15. Parlamentul unicameral si mic mi se pare o idiotenie in tara noastra. Nu va face decat sa coste mai mult un loc de parlamentar si sa fie mai mare foamea de recuperat. Prefer bicameral, dar trebuie schimbat rolul senatului. Eventual uninominal pur la senat.
    16. Geoana ca presedinte mi se pare ideal pentru o tranzitie la o republica parlamentara, care mi se pare o varianta mai buna. Mai decorativ de atat nu se poate.

    KingSnake

    Decembrie 7, 2009 at 23:25

  23. Cat despre PNL situatia e cam asa:

    Crin incearca sa tina unit partidul acum
    Tariceanu se viseaza prim-ministru
    Orban si Norica Nicolai par hotarati anti-Basescu.

    Vom vedea miercuri la comitetul ex. sau ce e ala cu sefii filialelor.

    Daca PNL sau o parte din PNL intra la guvernare vor fi tinuti de Base pana pe la toamna la anul, dupa care vor fi acuzati de toate masurile nepopulare ce trebuie luate pana atunci. Daca intra tot PNL-ul la alegerile din 2012 vor lua sub 10%

    Daca PNL nu intra la guvernare, in functie de opozitia pe care o vor face au sanse destul de mari sa se mentina sau sa creasca, dar nu foarte mult.

    KingSnake

    Decembrie 7, 2009 at 23:28

  24. Cat despre partea economica … sper doar ca portocalii nu se vor imprumuta la banci doar ca sa aiba de unde sa fure. 😀

    De fapt, eu stiu … poate pentru mine ar fi bine sa se imprumute. 😛 (just joking … the shit is already very stinky)

    KingSnake

    Decembrie 7, 2009 at 23:30

  25. King, Base si-a bagat coada la PNL. Are antrenament de la taranisti. Nu stiu de ce-l vad ca pe Antichristul. Nu l-am vazut pina azi dar banuiesc ca arata ca el 😆

    http://www.gandul.info/politica/tariceanu-ar-vrea-la-guvernare-alaturi-de-pd-l-cum-s-a-impacat-fostul-premier-cu-basescu-afla-si-cum-s-au-intalnit-vecinii-vasile-blaga-si-verestoy-atilla-5161791

    Asterix

    Decembrie 7, 2009 at 23:33

  26. Serpent, culmea e ca sint de acord cu tine 100%. Dar umbra lui ilici nu te apasa catusi de putin? De activitatea prodigioasa a lui Nastase de dinainte de 89 nu vorbim? De lectiile de viata a lui SOV, nimic? Da’ de oprisan? Da’ de sexhelariu?

    Una peste alta, raman la parerea de aseara: INCA nu s-a terminat! E prea mare umilinta, sint prea multe sforile de care trage si psdul. O simt in vintre, nu e gata! Curtea constitutionala e controlata – in oarecare masura – de rosii. Il vad pe CA tinandu-se tare. Cat o mai putea. Din pacate, ma tem ca psdistii au dobitocii lor notorii. Cei adevarat periculosi acolo sint doar cativa – an, vh, ii si mai is fo doi.

    Cat despre parerea ta, foarte bine argumentata: simt o prea puternica dezamagire. Ca te stiu om onest, te intreb: crezi sincer ca judecata ta e 100% obiectiva? Io unul, ma indoiesc de a mea. De judecata, evident 🙂

    teiucul

    Decembrie 7, 2009 at 23:34

  27. Bre, apropo: cica chioris l-ar viza pe santa klaus in postul de premier, heheheheeeeeeeeee. Iar ca sa fiu si mai obiectiv: mi se pare suspect de mare numarul voturilor anulate, in jur de 150.000. Iar in conditiile date, cred ca acolo se joaca finala 😉

    teiucul

    Decembrie 7, 2009 at 23:38

  28. Marius, ONG era o titulatura generica. In fapt, ma gandeam la orice de tip de organizatie/asociatie non-guvernamentala care sa se lupte pentru drepturile civile ale cetatenilor.

    E foarte adevarat ca e extrem, extrem de greu si va fi super exclusivista. Acu, sa spun si de ce: va trebui sa aiba in randurile ei doar nebunii 😆 Cei care cred neconditionat in visele lor, in ceea ce pot face, in lupta cu morile de vant, samd. Caci de va aparea cel mai mic interes financiar, se va duce dracu’ tot

    teiucul

    Decembrie 7, 2009 at 23:42

  29. Nu stiu daca judecata mea e 100% obiectiva. De fapt e destul de subiectiva. Instinctul meu, subconstientul meu ma face sa ma tem mai mult de Basescu si de gasca lui decat de Ilici, Nastase si Oprisan si gasca lor la un loc. Sunt convins ca Base ar fi gata sa-i ia in barca pe oricare dintre smecherii PSD-ului : Oprisan, Mazare, Sechelariu, Nica etc. chiar si pe Nastase, daca interesele lui (puterea si banii) i-ar zice ca e necesar. Base a salvat toti aruncatii din barca PSD-ului, uita-te. Din punctul meu de vedere prioritatea este Base si Udrea out si dupa ai ne ocupam in liniste de PSD.

    KingSnake

    Decembrie 7, 2009 at 23:43

  30. Bre, as zice ca nu-i departe momentul ala – base & udrea out. Si vor pieri pe mana lor. Stii ce cred: ca nu sintem departe de o revolta populara, jur. Iar daca nici fratii astia mineriosi nu or sti cum sa o orchestreze, nu mai stie nimeni

    teiucul

    Decembrie 7, 2009 at 23:46

  31. CA daca se tine tare in continuare are o mare sansa zic eu. Tocmai datorita nebunilor de care ziceai.

    Iohannis a zis ca nu vrea cu chioru, nu pare chiar genul care atunci cand zice ceva sa se razgandeasca usor.

    Cat despre SOV … uite ca e transpartinic, ca si ceilalti moguli de altfel. De fapt nu prea cred in conceptul de mogul demonizat. Practica ne-o arata ca exista potentii financiar cu influenta in politica in orice tara … din SUA pana in … Italia !

    KingSnake

    Decembrie 7, 2009 at 23:47

  32. Ohoooooo, asta nu o contesta nimeni. Sau, ma rog, cine o face e naiv. Stii care e mizeria maxima? Daca macar o secunda as fi fost convins ca mogulii astia s-ar fi gandit macar 50 zile/an la binele tarii, as fi mers sa-l votez si pe mimi de la scara 3 daca l-ar fi sustinut. Din pacate insa, fratii nu au gasit inca reteta prin care sa pacaleasca nebunii.

    Caci in fond, incep sa fiu convins ca si eu am fost o victima a manipularii, Chiar si a propriei manipulari 🙂

    teiucul

    Decembrie 7, 2009 at 23:50

  33. Vreau sa supun la vot o propunere:
    Cine este de acord ca prima intilnire a ONG-ului care va fi sa o facem in Mihaileanu? Stiu eu pe unu care are o casa acolo 🙂

    Asterix

    Decembrie 7, 2009 at 23:55

  34. 😆 😆 😆

    Asterix, e corect dar incomplet. In Mihaileanu, pe borduri

    teiucul

    Decembrie 7, 2009 at 23:55

  35. Hai sa scriu si eu repede pana nu va incingeti prea tare 😛
    Uite cum a votat una care picteaza „bucle” si scrie povesti despre pisoi:
    In turul I – CA
    In turul doi am zis ca-mi bag picioarele … am fost prea dezamagita de variantele ramase, asa ca am zis ca stau acasa … eram sigura ca pana la data alegerilor va fi unul care se va detasa destul de mult incat sa nu-mi mai pese.
    Apoi a urmat filmul cu palma data copilului. Am simtit cum creste furia in mine si am zis gata!, pana aici. Apoi au mai trecut vreo doua zile, am vazut cat de cat comfruntarea finala si mi s-au parut amandoi atat de slabi, atat de departe de ceea ce avem nevoie, atat de … stersi , incat am revenit la decizia initiala : daca pun stampila pe vreunu’ din astia, imi cade mana ! 😆 Asa ca nu m-am dus …
    Dar stiti ce e cel mai trist ? Ca suntem toti victime, suntem toti tristi, suntem toti pierzatori. Pentru ca inca nu s-a nascut ala care sa ne scoata din troaca asta. Sau daca s-a nascut, e prea educat pentru lupta asta, deci n-o sa-l cunoastem niciodata.
    Antonescu promite si nu-mi pare rau ca l-am votat; pana acum reactiile lui au aratat ca are coloana vertebrala si chiar m-a surprins in cateva reactii pe care nu le-as fi banuit la un om politic roman. Sper sa nu ne dezamageasca mai tarziu, chiar daca stiu ca nu prea poate face asta fara sa riste sa dispara de pe scena politica.

    Joaninha

    Decembrie 7, 2009 at 23:59

  36. *confruntarea

    Joaninha

    Decembrie 8, 2009 at 00:01

  37. Joa, la o prima vedere as spune ca ai avut o alegere super rationala si mega echilibrata. Daca stau insa si ma gandesc mai bine, la a doua vedere… tot la fel! 🙂

    Si cum sufar rau de teoria constipatiei, eu incep sa ma gandesc serios daca nu cumva CA a fost peste MG in primul tur… Si s-a facut o intelegere convenabila partilor… Sau, oi fi nebun pur si simplu… Insa stiu niste date clare si prea s-au rasturnat in liniste, pe ultima suta de metri. Si prea a fost liniste…

    teiucul

    Decembrie 8, 2009 at 00:04

  38. „Bre, as zice ca nu-i departe momentul ala – base & udrea out. Si vor pieri pe mana lor. Stii ce cred: ca nu sintem departe de o revolta populara, jur. Iar daca nici fratii astia mineriosi nu or sti cum sa o orchestreze, nu mai stie nimeni”

    As fi preferat sa dispara prin vot, in urma caruia PNL (CA) sa aiba o urma de control asupra ceea ce fac ceilalti (PSD). Erau mai multe chei de control in toata constructia asta. Chiar asa populista si subreda si cu spectrul lui Vantu si Patriciu asupra ei. Stiau ca-i pandeste inclusiv Basescu dupa colt.

    Asa, in urma unei revolte populare, stim foarte bine cine e mester in a beneficia de pe urma ei. De fapt sunt doi posibili beneficiari: PSD+sindicate sau securistii de bine. Daca nu isi vor da mana peste tara. Fara nici o cheie de control.

    KingSnake

    Decembrie 8, 2009 at 00:05

  39. Serpent, crezi cu adevarat in cheile de control? Eu nu! Mi se par false iluzii.

    In constructia intregii teorii, te mai intreb doar daca – in istorie – ajung sa conteze mijloacele prin care ajungi la un rezultat final sau rezultatul in sine?!?

    teiucul

    Decembrie 8, 2009 at 00:08

  40. Nu musai cred, dar mai ales sper. Daca nu este posibil sa functioneze nici o cheie de control in Romania, atunci nu exista nici o speranta de mai bine. Absolut nici una.

    Nu cred in revolta populara, pentru ca revolta nu schimba poporul. D-aia sunt convins ca de pe urma unei revolte populare va profita la maxim PSD-ul, mai mult decat de pe urma unui vot ca cel de duminica.

    Consider ca schimbarea nu poate veni decat cumva folosind sistemul, adica unele parghii corecte ale lui. Cumva fortand parghiile alea astfel incat alternativa sa nu fie decat prabusirea sistemului.

    Cat despre teoria conspiratiei legate de primul tur, asta ar explica cumva reactia lui CA din seara aia. Oricum a fost limpede inca de la inceput ca Base il prefera pe Geoana in turul 2.

    KingSnake

    Decembrie 8, 2009 at 00:38

  41. Prima data l-am votat pe Crin,a doua pe Geoana.Nu am mai votat niciodata PSD-ul,nu i-am suferit niciodata, insa de data asta am sperat ca poate Crin va reusi sa faca ceva in alianta asta.Macar pt copiii nostri, daca pt noi nu se mai poate.N-as vrea sa mai existe copii nevoiti sa renunte la scoala si sa mearga la munca, asa cum a fost in cazul meu.
    Inca mai sper sa nu-si inghita vorbele Crin…poate peste 5 ani vom avea alta sansa…

    Monique

    Decembrie 8, 2009 at 00:52

  42. Breee, in urma discutiilor de aci imi veni o idee. Pana la sfarsitul anului, as incerca sa obtin o intalnire cu CA. V-ati baga? Evident, in ideea ca si vom avea ce sa-i spunem, iar eu cred ca avem destule. Cum ar fi, de exemplu, sa infiintam Clubul Oamenilor cu Bun-simt.

    Si cand spun intalnire, nu ma gandesc la ceva formal ci la un altfel de dialog. Informal mai degraba.

    teiucul

    Decembrie 8, 2009 at 01:04

  43. Eu m-as baga. Chiar am impulsul asta, sa fac ceva. Un impuls destul de puternic. Ar fi cumva … ultima chestie pe care as putea sa o incerc inainte de a alege strudelul.

    KingSnake

    Decembrie 8, 2009 at 01:10

  44. Bun. Sintem 2. Chiar asa: ar fi tare o intalnire la o cafenea de langa Stephen’s Cathedral (Dom) 😆

    teiucul

    Decembrie 8, 2009 at 01:28

  45. neata. 🙂

    mama, ce dezbatere se lasa acia. maaaa, voi 2 (Teiucu’ si KS) va pregatiti de presedintie. 😆
    asa, revenind: is afon in ale politicii, un naiv cum s-ar spune. in sensu’ ca votez cu inima si mai putin cu creieru’…totusi, la alegerile astea, am apelat si la creier.
    turu’ 1: CA…ca vedeam ceva in el, o scanteie.
    turu’ 2: TB. unu’ din motive e acelasi ca al tau Teiucule (simpatia pt comunisti – desi completez, pentru ai nostri).
    al doilea motiv: palma lu’ Base pentru copil. nu cred ca a dat, mai degraba l’a impins pe copil. si chiar daca a dat, a dovedit reactie si viteza de reactie: pai cum sa ma injure un mucos si io sa stau sa ma uit la el?
    palma asta mi s’a parut mai usoara decat mineriadele lu’ nea nelu.
    al treilea motiv: geoana nu are „coaie” ca sa conduca tara asta. mai mult ca sigur ca ar fi fost pe post de minge de ping pong intre sov si nea nelu. si altii. ca intotdeauna invinsu’ iese de la masa.
    al patrulea motiv: cum poti sa minti cu nerusinare si la 2 minute sa fii deconspirat? nu zic ca TB nu ar minti, da’ asta parca minte mai sigur pe el.
    al cincilea motiv: sloganu’ de campanie al lu’ MG: „Impreuna invingem!”. eram intr’un razboi? revolutie? ce a facut TB atat de rau incat sa’l condamnam in halu’ asta? nimic mai mult fata de Iliescu in mandatele lui.fiecare a avut protejatii lui.
    al saselea motiv: TB e de vina pt starea economiei si a romanilor! e criza la nivel mondial si psd duce o lupta surda cu TB…asta a fost cea mai buna gluma!

    si daca il mai pun la socoteala si pe ponta cu zicala de ieri: „am o datorie fata de copiii mei…sa scap Romania de TB”…:lol:

    aaa, si al saptelea motiv: fusei si io in studentie membru psd…si mi’e lehamite de ei. foarte multa ura in partidul ala. atat interna cat si impotriva celor din afara. poate asa e si in alte partide, nu stiu…
    cam atat…

    Sangerica

    Decembrie 8, 2009 at 13:00

  46. […] cetatenilor din cauza ca nu l-am votat. Oricum nu mai conteaza. Fiecare a avut alegerea proprie, motivata de argumentele pe care si le-a putut aduce in sustinerea unuia din cei doi candidati. Dupa parerea […]

  47. Ma primiti si pe mine in club?

    Duminica am fost la vot, l-am votat pe TB, consider ca am votat raul cel mai mic, desi am facut-o cu scarba. Sunt convinsa ca nu se va schimba nimic, decat daca noi oamenii fiecare in parte nu schimba ceva. Nu conteaza cine-i in frunte, ca e de fatada oricum, sunt altii care trag sforile. Cred ca daca ar fi iesit Geoana, aveam sanse sa ne intoarcem in epoca de aur si, desi eram mica, tin minte cartelele pentru alimentele de baza, cozile la pui, banane si alte delicatese o data pe an.

    Schimbarile depind de noi ca oameni, in primul rand. Va recomand sa vedeti un film… The Box… sa vedeti acolo niste chestii, apoi imi veti da dreptate.

    Ada

    Decembrie 8, 2009 at 13:12

  48. Of !

    Banul este ideologia din ziua de azi. Nu exista nimeni care are puterea si banii care sa vrea o Epoca de Aur. In afara de Basescu, nu exista vreunul care sa vrea puterea absoluta. Restul, comunistii din toate partidele, nu dau doi bani pe ideologie. Ei vor doar sa castige bani cat mai usor si sa nu intre la puscarie.

    Nu-i nimic, nu ne intoarcem la cozile la pui si banane, dar poate ne ducem inspre magazine sparte de multime si oameni fugind cu pui si banane in brate. Sau cu paine. Vezi Buenos Aires acum vreo 4-5 ani daca nu ma insel.

    Comunismul nu mai e la moda, nu mai exista forta care sa-l sustine international. Nici Rusia nu mai e comunista, este atat de capitalista incat daca se impusca un miliardar pe strada, se gaseste imediat unul sa-l inlocuiasca in top 5000 Pravda.

    P.S. partidele social democrate din Franta si Italia, ca si cele din scandivia sunt de 100 de ori mai comuniste decat PSD-ul. PSD-ul este un partid social democrat format dintr-un tatuc si o suta de mii de bogatani.

    KingSnake

    Decembrie 8, 2009 at 13:30

  49. Uite ce face o guvernare (de dreapta, dar nu asta e important) facuta cu fundul:

    http://en.wikipedia.org/wiki/December_2001_riots_in_Argentina

    Romania are in momentul asta o democratie tipic sud-americana.

    KingSnake

    Decembrie 8, 2009 at 13:36

  50. P.S. Aduceti-va aminte de leapsa de zilele trecute. Eu, din pozitia mea de idealist de dreapta, zic ca nu-i bine sa injurati foarte mult stanga. 😆 😛

    KingSnake

    Decembrie 8, 2009 at 13:42

  51. Erata: De fapt guvernarea era de centru, nu de dreapta: Era reprezentatul unei aliante dintre un partid de centru-dreapta (desprins din fostul partid peronist) si un partid care fusese ba in internationala socialista, ba liberal. 😆

    KingSnake

    Decembrie 8, 2009 at 13:47

  52. Buna dimineata.
    Eu l-am votat pe Crin in primul tur.In al doilea un am fost , dara daca ma duceam, cu toata sila pe care o simteam,votam cu Geoana. De ce? In primul rind pentru ca avea un proiect comun cu liberalii, iar in al doilea rind pentru ca de Basescu m-am lamurit si sunt satul. „Un fleac, i-am ciuruit si de data asta” spune foarte multe despre caracterul lui si despre ce ne asteapta.In opinia mea , aveam de ales intre un rau sigur (baselu) si un rau posibil(gioana).
    Desi ca fac pasi inapoi, sper ca liberalii sa nu cedeze si sa ramina in opozitie. Sper sa nu vorbesc vorbe mari, dar acum se poate naste un adevarat partid, o alternativa viabila in fata haitelor rosii si portocalii.
    Daca se da haleala in ONG (ostropel-nuga-gratar) viu si eu.
    PS:Astia doi conspiratori( se stiu ei) daca mereti la Crinu fara sa ma luati si pe mine, va promit solemn ca va pun pe acatiste la biserica.(vreau sa sparg haicinciu cu o poza cu_crinu).

    Alexu'

    Decembrie 8, 2009 at 14:12

  53. crin in primul tur…l-a al doilea l-as fi votat pe geoana daca m-as fi dus…dar nu m-am mai dus…nu puteam….comunisti sunt in ambele partide….ca s anu mai zic..base…ce baga in prostime ca psd e partid comunist…pai in masa pe gheata……ca el si ai lui nu sunt tot din fsn, pdsr, psd….si din vechea garda comunista….ma lesi?P!!..mogulii…pai ambele partide s-au pupat cu mogulii..de fiecare data cand au avut interese comune….
    sunt de acord cu marul..nu-l mai suport pe base…stiu si cine sunt oamenii din spatele prostanacului-chiar isi merita porecla-, insa…sa mai aud de udrea, videanu, base, ebola lui base etc..ma ia durerea de cap…din pacate inca voi auzi…sunt sigur ca au fost fraude electorale….dar…ei au puterea….din pacate..nu poporul asa cum ar trebui..poporul e deja bun de dictonul dezbina si cucereste…bine practicat de base…….mi-e scarba de ce am vazut in campania asta..din partea marii parti ai postacilor si a „alesilor”…si daca a-ti stii ce urmeaza..v-ati lustrui pasaportul….
    era un banc…cu un politician…ce moare…si ajunge la poarta raiului…sf petre..il vede si ii zice…bre…nu am mai avut astfel de oameni ca matale la poarta raiului….asa ca uite ce iti propun…o zi te duci in iad..o zi in rai….si apoi tu alegi…
    prima zi…se duce politicianul in iad…femei frumoase…bauturi fine…distractie..golf..etc…se simte extraordinar…..a doua zi..urmeaza raiul..muzica divina..sta pe un nor…da din harpa toata ziua…si se plictiseste…
    dupa ziua asta vine sf petre si il intreaba: eee..ai ales…da…vreau in iad..zice politicianul…..imediat se trezeste apoi…inconjurat de flacari..smoala..puaicoasa…il durea..il ardea…incepe sa urle..ajutorrrrrrr…ajutorrrrr…apare un drac…ce vrei mah..zice asta..ce nu iti convine..pai..zice politicianuil….acum doua zile..erau fete frumase, golf, bauturi fine..totul frumos si acum asta…ce se intampla??…la care dracul…: ce vrei mah…acum doua zile eram in campanie electorala….

    Dragos

    Decembrie 8, 2009 at 15:20

  54. Bre, se mai aude ceva cu gaseala de decembrie?Parca era vb de 17, sau bat campii?

    Monique

    Decembrie 8, 2009 at 16:08

  55. 17 decembrie in Bla-bla, ora 20 … aduce si Joa tablourile, o sa dam mai multe detalii cat de curand …

    KingSnake

    Decembrie 8, 2009 at 16:27

  56. Ceva nu prea e ok pe blogul asta. Am observat eu, dle! Pai, sa nu vorbiti voi deloc despre mancare si sex? Nu prea se cade, mai ales ca ne apropiem de 69.

    Marius

    Decembrie 8, 2009 at 20:42

  57. in primul tur l-am votat pe Crin, in al doilea n-am mai votat, desi ma hotarasem sa votez cu Geoana, pe urma am vazut mai multe dezbateri si ii cam „luasem frica”, numai cand il vedeam pe Iliescu in spatele lui ranjind… ma zbarleam… asa ca m-am sucit in optiune, si am zis ca il votez pe Base, fie ce-o fi… in ziua cu pricina ma uitam la tv cand ma pregateam sa merg la vot, asa m-am sictirit, incat am zis ca si-asa sunt 2 nenorociti si nu merita, asa ca nu m-am mai dus

    crocoditza

    Decembrie 8, 2009 at 21:12

  58. Geamano! 😆

    Joaninha

    Decembrie 8, 2009 at 21:55

  59. Joa, si tu, Brutus? 😀

    crocoditza

    Decembrie 8, 2009 at 21:59

  60. Am recunoscut tiparul 😆

    Joaninha

    Decembrie 8, 2009 at 22:30

  61. Teicule, sa citesti povestea aia despre Argentina, sa-mi spui daca ti se pare interesant.

    KingSnake

    Decembrie 8, 2009 at 22:55

  62. […] lectii de tricotat – pentru asta, cred ca trebuie sa-ti dau nr de telefon al lui… Sburlea […]

    Gugalitura « Fiti fericiti!

    Decembrie 8, 2009 at 23:05

  63. Lasa-l ca o sa citeasca, termina in doua zile, tu nu stii ca da cu degetul si silabiseste?

    Asterix

    Decembrie 8, 2009 at 23:06

  64. Buna seara! Ma iertati, va rog, abia acum am venit de la uzina.

    @Serpent – in principiu, stiu ce s-a intamplat in Argentina, stiu ce a fost pe acolo. Dar ma bag imediat sa citesc

    @Dragos – cititnd cu foarte mare atentie argumentele voastre, ale celor care au votat cu Geoana, am realizat ca nu pot combate nici macar o litera pe care ati scris-o despre TB. Am fix aceeasi sila. Problema mea majora este ca nu am inghitit povestea cu psd si liberalii. Nu stiu de ce, mi s-a parut o butaforie ieftina. Acu stau si ma tot intreb daca nu m-am inselat io prea tare.

    Pe de alta parte, io continui sa sustin ca afacerea nu e incheiata. A fost prea mare umilinta ca psdul sa nu-si joace perfect cartea cu contestatia si curtea constitutionala

    teiucul

    Decembrie 8, 2009 at 23:41

  65. deja se prevede marea curvasareala..fiindca toti vor ciolanul..asta de fapt ii interesa……mi-e scarba….

    Dragos

    Decembrie 8, 2009 at 23:46

  66. Pai te mira? Credeai in ideologii? In politica doctrinara? Haide bre ca te stiu om destept tare. Io cred ca se va rasturna toata situatia, curand. Si va iesi MG & CA. Apoi, vom vedea cat de fundamentate au fost rationamentele exprimate mai sus 🙂

    Cel mai tare ma tem ca fiecare din noi va avea partea lui de dreptate. Iar in final, tot noua ne va fi greu. Din ce in ce mai greu

    teiucul

    Decembrie 8, 2009 at 23:51

  67. Eu nu am certitudinea ca ar fi iesit asa de basm alianta aia. Eu doar compar o „tampenie certa” cu o „tampenie posibila”. Din punctul meu de vedere, o „tampenie posibila” are o probabilitate undeva intre 0,000000001 si 0,499999999999 sa nu se intample. Cum ar veni … 0,0000000000001 > 0 😀

    Pana si politica foloseste matematica.

    KingSnake

    Decembrie 8, 2009 at 23:55

  68. pai nu credeam deloc…..cat despre rasturnari..pai nu se rasturan in SUA ale Americii cu Bush si gore..paremi-se…daraminte aci cu goe marinerul si mircica prostanacul?
    iar daca…si numai daca…pai…dupa miscarile de trupe de azi..pnl..pupat metaforic mana lu’ base…numa sa vina la guvernare…dar…ridicand fusta numa la premier…pai iti inchipui ce le-o trage apoi psdul lu pnlul lu asta mic antonescian?

    Dragos

    Decembrie 8, 2009 at 23:57

  69. Bre Serpent, politica intotdeauna foloseste matematica. Numai ca pe aia cu reguli in afara logicii 😆

    Ma distreaza, acum mi-a venit in minte: cica speranta e cea mai mare curva. Dar tot ea, speranta, moare ultima. Unde speranta este politica 😆 😆 😆

    teiucul

    Decembrie 8, 2009 at 23:57

  70. Cat despre curvasareala ….

    1. Eu nu cred ca se va schimba ceva la Curtea Constitutionala.

    2. Vedem maine la sedinta PNL ce se va decide. Taberele sunt impartite, vedem care va invinge. Si vedem si care va fi atitudinea lui CA.

    Dar eu zic ca nu e momentul sa judecam acum. Propun sa tragem linia prin iunie asa. Si atunci sa facem si intalnirea aia daca e posibil si daca mai e cazul. 😉

    KingSnake

    Decembrie 8, 2009 at 23:58

  71. si numai stiu unde citii..politica nu e curva…
    explicatie:
    curvele se muta pe bani
    astia ne muta ei pe banii nostri…

    PS:..am asa…o…scarba….
    PPS: a se vedea si la mine pe blog

    Dragos

    Decembrie 9, 2009 at 00:01

  72. Dragos, nimic nu e jucat! Traiesc o senzatie acuta de mocirla maxima. Nu cred o iota din ceea ce ajunge in mediul public, ca informatie. jur ca Romania e studiu de caz pentru manualele de manipulare a maselor.

    Serpent, intalnirea putem sa o facem aproape oricand, in limitele agendei omului. Usa e data de perete. Ca sa spun si mai pe romaneste: acum mai bine de o luna, si-a exprimat deschis dorinta de a ma cunoaste 🙂 Si nu, nu-s vreo vedeata locala. Doar am pus un rationament pe un ppt iar comunicarea a functionat si propunerea a ajuns la el.

    teiucul

    Decembrie 9, 2009 at 00:02

  73. Ah, bun atunci. Poate mai bine acum. Pana nu se strica totul.

    P.S. O teorie a conspiratiei zice ca odata nominalizat un premier ai o putere inimaginabila in mana. Mai ales daca ai si voturile din Parlament. Exemplul guvernului Tariceanu guvernand cu 20% e graitor. De aceea cred ca Basescu nu va nominaliza un premier din alta parte.

    KingSnake

    Decembrie 9, 2009 at 00:04

  74. Hmmmmmmm. Cred ca e adevarata teoria, daca ma intrebi pe mine. Mai cred doar ca un om cu bun-simt ar privi-o cu atentie 🙂 Ceea ce nu prea e cazul in cele mai sus mentionate.

    Ramane de vazut! Ceva, ceva imi spune ca nu e gata joaca! Spuneam si ieri: finala se desfasoara in sacul voturilor anulate

    teiucul

    Decembrie 9, 2009 at 00:10

  75. Joaninha zicea dupa primul tur ca si-ar dori sa vada o tura de alegeri anulata in Romania. Asa, de dragul datului peste bot, ca prea au prins tupeu la furat. Si eu m-as bucura sa se intampla asta, nu pentru rezultatul final (caci e posibil ca victimizarea lui Basescu in fata sistemului ticalosit sa-l faca sa castige cu o diferenta mai mare ca acum), ci ca un fel de palma morala. Chiar si ineficienta. Macar o „bucurie” sa avem.

    Deci … facem clubul ala ?

    Ai vazut evolutia la argentinieni ? Ti se pare cunoscuta ?

    KingSnake

    Decembrie 9, 2009 at 00:15

  76. Am citit in diagonala si m-am enervat. Ca mai vorbesc la telefon si mai scriu aci, ca m-a prins discutia. Iau o pauza de 10 minute si revin. Ca sa lecturez in liniste 🙂

    Si da, facem clubul ala! Pe cuvant!

    teiucul

    Decembrie 9, 2009 at 00:18

  77. @aseistprobono

    Bine ai venit, ca am uitat sa-ti spun! In cazul in care o sa ai timp sa scrii si doua cuvinte de dialog, m-as bucura foarte tare 😉

    teiucul

    Decembrie 9, 2009 at 00:25

  78. Gata Serpent! Am cetit. Si mi-am improspatat amintirile. Incredibil cat de mare e asemanarea. Tot ce ne-ar mai lipsi acum ar fi un crah al sistemului bancar. De acolo, mai e un pas pana la replicarea, in cele mai mici detalii, a evenimentelor petrecute in Argentina

    teiucul

    Decembrie 9, 2009 at 00:48

  79. Asta ziceam si eu. Eu m-as intreba cati din politicienii nostri au o minima cultura politica. Macar asa, prin puterea exemplului. Se zice ca e bine sa inveti din greseli. Mai ales din greselile altora.

    KingSnake

    Decembrie 9, 2009 at 00:56

  80. Heheheheeee, ce mare vorba zici si tu. Haide bre! Ca din 10, 8 nu stiu exact sa spuna pe unde e satul asta, Argentina 😆

    teiucul

    Decembrie 9, 2009 at 01:00

  81. @ks li se rupe de cultura politica….daca o aveau…si..pe deasupra si una economica……nu dadeau legi…pe care apoi sa nu le respecte…si asta e un exemplu dintr-un infinit…

    Dragos

    Decembrie 9, 2009 at 01:02

  82. Bre Sofocle, vezi ca ai o dedicatie 😉

    Cat despre cercopitecii astia, bat pariu ca ei nu au pic de cultura, in general. Darimte una politica? Ma scoate din minti, la propriu, faptul ca sintem atatia care le inghitim rahaturile zilnice. Jur ca nu inteleg!

    teiucul

    Decembrie 9, 2009 at 01:05

  83. pai inghitem ighitem..pana devenim satuli…si dup-aceea..pe cuvant daca stiu cum vor reactiona oamenii…nu prea vad o reluare a 90…ma rog..ideea in sine…ca toti vor fi..prea ocupati cu altceva….

    Dragos

    Decembrie 9, 2009 at 01:08

  84. vazui dedicatia….eu raman la slayer..la political class slayer….cel putin imaginativ… deocamdata!

    Dragos

    Decembrie 9, 2009 at 01:08

  85. Well, atunci avem 8 prostanaci, unul care da un raspuns smecher si scapa si unul care poate stie raspunsul. Si ne mai miram ca ajungem sa alegem intre un prostanac si un smecher.

    Cred ca nu-i nevoie de un crah al bancilor ca sa ajungem la revolte de genul ala. Pentru ca romanul nu are un apetit la fel de mare pentru economisire cum aveau argentinienii in 2001. Ei aveau deja din anii 90 si fonduri private de pensii (care au scazut masiv in anii 2001-2002, si-au revenit pana prin 2007 si anul trecut au fost nationalizate de stat de cand cu criza, pentru a le proteja sa nu cada de tot). Sunt multi care n-au economii si atunci cand n-or mai fi nici bani de bautura si nici maneaua n-o sa mai sune asa dulce …
    Stiu, ma folosesc de prejudecati, dar e doar de dragul demonstratiei.

    Un singur lucru mi-a placut la argentinienii aia. Revolta initial violenta si cu spart de magazine, pornita de la someri a fost preluata de clasa de mijloc si transformata intr-o manifestatie cu zdranganit de oale. Si i-au sunat presedintelui ala oalele in cap pana la urma. 😀

    KingSnake

    Decembrie 9, 2009 at 01:09

  86. Dragos, ai vazut pe dreaq – io zic de dedicatia de aci, chiorule! 🙂 Sau, ma rog, daca nu vrei s-o vezi, asta deja e alta treaba :mrgreen:

    Serpent, o revolta a clasei de mijloc in Romania ar aduna maxim 100.000 de oameni in toata tara. Din pacate

    teiucul

    Decembrie 9, 2009 at 01:12

  87. Continuare: da asa de drag mi-ar fi si mie un zdranganit masiv de oale si de scene 😆

    teiucul

    Decembrie 9, 2009 at 01:13

  88. Nici n-am zis ca ar fi posibila la noi. Sau eficienta. Dar mi-ar placea. Chiar mi-e dor de un protest, fie el si boem, in strada. Dupa cum ziceam si mai saptamanile trecute, mi-am amintit cu placere de ultima greva majora a studentilor.

    KingSnake

    Decembrie 9, 2009 at 01:20

  89. ks…la astia nu merge cu protest boem…la nesimtire…tot cu nesimtire sa se raspunda…

    Dragos

    Decembrie 9, 2009 at 01:22

  90. Protestul boem era varianta „rea”. Aia degeaba. Dar macar exista.

    KingSnake

    Decembrie 9, 2009 at 01:25

  91. eu vreau sa si existe…si sa fie si rau..sa-l simta..cum am simtit noi…toti anii astia..

    Dragos

    Decembrie 9, 2009 at 01:26

  92. Breee Serpent, tu zici de aia de fuse inclusiv prin curte pe la Drept? Ca asa batran is de nu-mi mai amintesc

    Dragos, nu merge bre asa, cu violenta. Puterea vine din alta parte. Din determinare, din nebunia cu_care crezi in ceva, din forta pe care o ai sa mergi inainte, ca soldatul rus. Din a nu avea nimic de pierdut!

    teiucul

    Decembrie 9, 2009 at 01:27

  93. Teiucule, desi e nerecomandat, permite-mi sa ma autocitez. 😛

    „M-am simtit mandru ca am participat la (cred ca) ultima (si poate singura adevarata) miscare sociala majora din Romania, greva studentilor din 1995. Cand totul a culminat cu o manifestatie de 100.000 de studenti in 23 octombrie 1995, la care am fost. Si in toata perioada aia am simtit cu adevarat ca apartin unei comunitati, am fost mandru ca era student. Chiar daca rezultatele nu au fost pe masura mobilizarii, macar s-a modificat o lege si s-au schimbat unele lucruri atunci. De-atunci n-am mai simtit niciodata ca apartin unei comunitati, unui grup. De aici si titlul. Un cantec ce poate parea stupid si copilaresc, dar care aduna atunci toate frustrarile si sperantele unor oameni ce teoretic ar fi trebuit sa asigure viitorul tarii asteia la un moment dat. Noi nu voiam sa fim o “generatie de sacrificiu”. Si cred ca nici nu suntem, dar asta pentru ca fiecare pe cont propriu se poate descurca, aici sau aiurea. Ca un tradator ce sunt (caci mi s-a intamplat si sa-mi fie rusine ca sunt roman de cateva ori si deci sunt tradator dupa cum zicea cineva), imi doresc sa mai prind o data in timpul vietii si senzatia aia de mandrie ce am trait-o atunci. Pana atunci iata cantecul:

    Un scutier

    Se legana

    Pe o panza de paianjen

    Si fiindca ea

    Nu se rupea

    A mai chemat un scutier

    Doi scutieri

    Se leganau

    ………………….

    S-a rupt panza ! S-a rupt panza !

    Ei bine, panza nu s-a rupt, dar ce cu talent ne miscam acum in ea.”

    KingSnake

    Decembrie 9, 2009 at 01:33

  94. poti sa simti ura…si fara sa fie dat niciun pumn…

    Dragos

    Decembrie 9, 2009 at 01:33

  95. … un guvernant … se legana … pe o panza de paianjen … 😈

    KingSnake

    Decembrie 9, 2009 at 01:35

  96. Heheheheeee, da! Mi-am amintit acum! Eu eram in curte la Drept, ai mei ma sunau de disperati. Vroiam sa plec acasa, da nu puteam din cauza politiei calare. Ne inghesuisera pe toti in curte. Pe 23 Octombrie e nascut tata 🙂

    teiucul

    Decembrie 9, 2009 at 01:37

  97. :mrgreen:

    Asa, in gluma… Hai ca am gasit si scriitura ta, e cea de aci, nu? Vad ca abia de la ora asta mi se refac sinapsele 🙂

    teiucul

    Decembrie 9, 2009 at 01:38

  98. Da, aia e.

    KingSnake

    Decembrie 9, 2009 at 10:08

  99. eu ma abtin de la comentarii……….fac parte din Diaspora mult hulita……imi pare rau ca am indraznit sa hotarasc soarta anumitor conationali…..data viitoare voi sta cumintel acasa
    😉

    Boly

    Decembrie 9, 2009 at 16:26

  100. Uite, asta cu diaspora mi se pare o discutie aberanta. De ambele parti. Si idolatrizarea ( „Diaspora salveaza Romania” ) si demonizarea ( „Diaspora ingroapa Romania”) este absurda. In fond voturile diasporei sunt echivalente cu cele dintr-un municipiu din provincie ca numar. E vorba doar de imaginea de „ultime voturi” care au decis. Doar din cauza faptului ca au fost socotite ultimele.

    Sunt multe discutii absurde in perioada asta si au fost si in ultima luna, nu cred ca astea ar trebui sa ne influenteze modul nostru de a functiona ca oameni, Boly. 😉

    KingSnake

    Decembrie 9, 2009 at 16:33

  101. nici eu nu am fost asa de afectat mai ales ca sunt cuvinte venite din partea unor dobitoci care habar nu au cum ii cheama cu buletinul in mina…..in fine, merem mai departe , sa vedem ce va fi….
    un salut tuturor !
    😉

    Boly

    Decembrie 9, 2009 at 17:26

  102. „Pana la sfarsitul anului, as incerca sa obtin o intalnire cu CA. V-ati baga?”

    Pina ieri imi era totusi frica de presiunea lui Tariceanu si asteptam sa vad ce decide si cum rezolva. Dupa ce i-a pus la punct pe toti care scosesera cutitele incep sa te presez cu intilnirea aia.

    Asterix

    Decembrie 10, 2009 at 08:59

  103. Se renumara voturile nule. Oare aia or fi fost asa de prosti incat sa nu pune inca o stampila pe ici pe colo cand le-au declarat nule ? 😆

    KingSnake

    Decembrie 11, 2009 at 13:50

  104. S-ar parea ca nu prea 😆

    Asterix

    Decembrie 11, 2009 at 18:18

  105. *puna (acum am recitit ce prostie am scris :D)

    KingSnake

    Decembrie 11, 2009 at 20:52

  106. Las’ ca nu-i prima 😆

    Asterix

    Decembrie 11, 2009 at 21:19

  107. „Emil Boc este noul premier desemnat joi dimineata de presedintele Traian Basescu.”

    Tango ! 😆

    KingSnake

    Decembrie 17, 2009 at 10:16

  108. […] derizoriu din start, asa cum s-a intamplat cu multe altele. Vorbeam despre comparatia asta si pe la teiucul acum vreo luna si […]


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: