Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

B.A.S.M.

with 16 comments

Be Afraid Simple Man! A scris jumatatea Marului despre zbucium. Al sau, evident. Citind, am inteles, trait si simtit exact fiecare cuvant. Caci trairile-mi sint identice. Iar natura pliznotelii zilnice este adanc infipta in absolut toate detaliile si realitatile economiei, legislatiei ori ale vietii unei organizatii. Cred cu aceeasi tarie ca 2010 va fi crunt. De orinde te-ai aseza, de oriunde ai privi, de pe ce scaun ai sta, realitatea ce sta sa vina este una cu miros de ’90, mineriade ori alte bucurii… De aceea, caut mai mereu refugii ori subterfugii.

Un exercitiu pe care il fac frecvent este acela de a ma gandi la ce a insemnat 2009. Pentru familie, pentru cariera, pentru afaceri, pentru prieteni, pentru mine. La o prima vedere, am fost adesea tentat sa consider ca a fost cel mai greu an de pana acum. De departe. M-am aruncat in mijlocul valtorii in cel mai nepotrivit moment dpdv economic. Am iesit din colivia de aur si am fugit in lume. Si asa mai departe. Dar in fond, sint un tampit! Jumatatea mea mai buna e sanatoasa. Eu sint sanatos. Toti cei dragi noua – fie familie, fie prieteni – sint bine. Pe de alta parte, cate lucruri am invatat in 2009 nu am invatat in zeci de ani de scoala. Nu prea am citit despre ce am vazut ori trait. Nu am intalnit multi oameni care sa fi fost capabili sa ma invete tot ce am invatat de unul singur ori alaturi de sburlita.

Pe de alta parte, atunci cand reusesc sa ma echilibrez, ratiunea isi face loc dand din coate. Si imi vin in minte momentele in care ne-am urcat in masina si am fugit din tara. Ori ne-am oprit la casuta. Ori am cumparat flori si le-am plantat. Ori cand am facut focul in soba. Ori am cules struguri. Sau mere. Ori am vopsit vechile geamuri ale casutei boieresti. Ori am lenevit in hamac sau ne-am balacit in micuta piscina. Nu in ultimul rand, GUNOIERII! Ei reprezinta unul din cele mai mari castiguri ai anului astuia. 

Si iaca asa, incepe o alta sarabanda. De data aceasta, mult mai placuta: ua’cab, rasete, crize de ras, capsuna, viersuri, venny, calul balan, tipete, hohote, nasa, eclere, fanta, fantana, soldatul, versuri iar, monique, ada, asterix, marul, metalul, chitzy, sofocle, bineconstruitul, gratar, baie, cald, salate, urziceni, croco, premii, blog, jumatea noptii, ermi, horea, dulve, 1q, blabla, karaoke, zapada, aA, vulpele, motanul ucigas, rasete, hohote, la papi, crosetat, telefoane, sms, MOECIU, plimbari in Brasov, noapte, biliard, rasete, buna dispozitie, scrisorica din tabara, masa, Diana, cetate, ciorba buna, ghebe, zacusca, tablouri, sentimente, asterix, bulgaroaica, ele, eul, marlo, aia cu parul, buratina, rhia, mada, sangerica, dorin, marmotica, miorlaul, boly, greg, fina, ada, la scanteia si cate altele. LE – Si, nu in ultimul rand, Anachen & Andy – de care ne e dor si abia ii asteptam sa ne revedem. Pe scurt, OAMENI!

Sa traim! Si sa ne fie bine toti ai nostri! Si noi! Sa traiesti, Dono! Si poate, intr-o buna zi, vei veni sa vezi cu ochii tai ce ai creat! O COMUNITATE!

Written by Teiucul

Noiembrie 27, 2009 la 00:35

Publicat în Insemnari Ironice

16 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna dimineata Teiucule! Intrand pentru prima data pe blogul acesta, dau de un tanar (gresesc?) care scrie exceptional si are un blog excelent.
    2009? Pentru mine, un an nu prea bun, care a debutat cu inmormantarea socrului meu, apoi, pe la jumatatea anului,o boala de circulatie a sangelui ce-mi tot trimitea sageti de vreo doi ani s-a acutizat, fiind nevoie de spitalizare si schimbandu-mi ordinea de zi. In rest, ma bucur ca familia si prietenii sunt sanatosi si ca si tine, mi-am facut o groaza de prieteni deosebiti de pe urma blogului, unul din acestia fiind si prietenul mnostru comun, Dono. Deoarece constat ca ma aflu in blogroll-ul tau, si reciproca musai sa fie valabila! Inca o data, felicitari pentru blog si…o zi frumoasa!

    Nea Costache

    Noiembrie 27, 2009 at 09:26

  2. Sa traiesti, Nea Costache! Si bine ai venit! 🙂

    Multamesc de aprecieri, reciproca e mai mult decat valabila. Si multumesc de gazduirea in blogroll-ul tau!

    PS – teiucul, sburlea sau Dan. Sau 3 in 1 😉

    teiucul

    Noiembrie 27, 2009 at 09:37

  3. La Multi Ani!
    Fara prezenta voastra ar fi fost ceva modest.
    Stima!

    Asterix

    Noiembrie 27, 2009 at 09:40

  4. Neatza,
    Cred ca daca stau sa ma gandesc bine singura realizare importanta a mea pe 2009 este faptul ca v-am cunoscut pe voi, gunoierii! Ca in rest……….. :(( Dar vorba aceea „noi sa fim sanatosi, ca necazurile vin si singure” 😀

    Chitzy

    Noiembrie 27, 2009 at 10:59

  5. Nea Costache, ca mi-am amintit: numa’ tanar nu oi mai fi si io 🙂

    teiucul

    Noiembrie 27, 2009 at 11:25

  6. Neatza !

    Chiar ca e una din chestiile cele mai misto intamplate in 2009, intalnirea gunoierilor. 🙂

    Cat despre zbucium … este ghinionul mintilor functionale. 😆

    KingSnake

    Noiembrie 27, 2009 at 11:37

  7. Neata! Ma voi apuca de bilant luna viitoare, dar cu siguranta a fost un an bun pentru su(f)letelul meu! 🙂

    Am adunat rasete, momente frumoase, oameni deosebiti… da, clar, comunitatea creata este una dintre cele ami importante realizari ale anului.

    Ada

    Noiembrie 27, 2009 at 11:47

  8. cea mai cea comunitate 😀
    mi-aduc aminte o frantura de gunoiareala de la Blabla cum stateam toti si ascultam la batranul si inteleptul Sburlea… si pe drum ma gandeam ce norocoasa sunt sa cunosc niste oameni deosebiti ca voi…

    crocoditza

    Noiembrie 27, 2009 at 12:20

  9. eheee,mă tot gătesc şi io să ajung la o întâlneală .Cu junioara care-i mare,matură(am dat io-n mintea copiilor).şi-o place nespus pe Ada 🙂
    Ne punem preţ de fo oră pe versuri,nene….ş-apoi viu c-o plasă maaare de rafie plină di bunătăţuri:poali-n brâu(Andutza vine?),portocale fragede(vorba lu’ Serpent) pentru tine,ceaiuri alese,aromate,lămâi….vin fiert aduce consortu’…..aştept să vă văd!în decembrie sper!!

    lory

    Noiembrie 27, 2009 at 16:41

  10. şi m-am întors că am uitat,îs zăpăcită.Mariana îţi trimiti un suvenir,te roagă să n’o scoţi din inimă 😆 😆
    Lu’ sburlea,adicălea.
    Până atunci,tăte bune!

    lory

    Noiembrie 27, 2009 at 16:52

  11. ‘neatza pe seara! Gunoierii sunt un castig si pentru mine. Am mai zis-o cred, dar … Intr-o lume rea, unde fiecare are un interes mai mare sau mic, faptul ca exista un grup de oameni care se intalnesc doar pentru placerea de a se vedea si discuta, fara interese meschine, mi se pare a fi un lucru deosebit.

    Marius

    Noiembrie 27, 2009 at 21:21

  12. Deci noi nu suntem oameni Sburleo?Ca dintre tati pe noi ne-ai uitat!Eh,asta sa fie paguba anului 2009! 🙂

    anachen

    Noiembrie 28, 2009 at 18:23

  13. Mea culpa! Daca ai dreptate, ai! Vezi in bold 🙂

    teiucul

    Noiembrie 28, 2009 at 21:30

  14. Ochiul nemtoaicei,nu scapa nimic,Teiuc!
    ps:si noua ne e dor de voi!

    Anachen

    Noiembrie 28, 2009 at 21:45

  15. Mulţam fain de nominalizare, în ciuda faptului că nu-s atât de prezent precum alţi gunoieri. De citit, însă, citesc tot, chiar şi cu întârziere de 2-3 zile, o săptămână, cum se întâmplă şi acum, când am găsit, surprins foarte, mulţime de posturi noi acasă la tine. Regret enorm, datorită comunităţii gunoierilor, că nu-s şi eu din Bucureşti sau de mai aproape, ori că nu am un job mai permisiv. Multă baftă în ceea ce întreprinzi!

    dorin

    Decembrie 2, 2009 at 03:01

  16. Sa traiesti, Dorine! Si multam’ ca inca mai esti prin preajma 🙂

    teiucul

    Decembrie 3, 2009 at 01:52


Lasă un răspuns

