Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

De… cum ii zice?… Asa, de poveste

with 7 comments

Ma gandesc sa incepem sa ne asezam comod, sa ne suflam in degete si sa incepem sa ne scriem scrisorile de trimis catre Batranul cu Haine Verzi – iar aci pomenesc de Mos Craciun! Caci planificarea e mama cadourilor reusite, nu?

Written by Teiucul

Noiembrie 26, 2009 la 01:00

Publicat în Insemnari Ironice

7 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Io vreau un sac mare,plin cu sanatate pt mine si pt cei la care tin…si unul mai mic cu un ceas Rolex 😀

    Monique

    Noiembrie 26, 2009 at 01:08

  2. eu vreau sanatate, intelegere si intelepciune
    revin si cu cerinte materiale, mai aproape de eveniment, sa vad ce imi doresc mai mult 🙂

    crocoditza

    Noiembrie 26, 2009 at 12:05

  3. Noi vrem chiar atmosfera de Craciun, un bradut frumos, relaxare, cozonac si vin rosu, bocancei pentru munte si o steluta mica la mine in burtica.

    Joaninha

    Noiembrie 26, 2009 at 13:55

  4. io am crezut in mosu atata timp cat nu l-am vazut. cand ai mei au avut proasta idee sa-mi aduca un prieten de familie deghizat, cu toate ca aveam patru ani, pe langa ca mi-a parut hidos, i-am privit pantofii si pantalonii bej ce ieseau de sub sutana, i-am simtit mirosu de tutun si m-am suparat si am plecat.iar cand mama a venit dupa mine i-am zis ca nenea radu nu e mos craciun si sa-si dea barba aia jos. 😆

    alexman

    Noiembrie 26, 2009 at 21:07

  5. Bine te-am regăsit,tei!
    Mă gândesc şi realizez că nu’mi doresc nimic.Doar sănătate şi căldura,dragostea familiei mele!!
    🙂
    Ce mai faci?
    Salutări de pe meleaguri uacabiene
    😆

    lory

    Noiembrie 26, 2009 at 21:40

  6. Bine ai revenit, Lory!

    teiucul

    Noiembrie 27, 2009 at 00:41

  7. Vreau sa-i am pe cei dragi aproape, sa ne petrecem de pomina si sa-mi amintesc peste ani cu drag de perioada asta! 🙂 Si… sa fiu sanatoasa!

    Ada

    Noiembrie 27, 2009 at 11:35


Lasă un răspuns

