Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

YM

with 9 comments

Cati stiu ce inseamna abrevierea? Imi imaginez ca extrem de multi oameni. Daca mama stie, trebuie sa stie oricine.

Vorbeam ieri despre subiectul acesta, ghici unde? Exact la pervazul unei ferestre, cu o distinsa si inteligenta felina. Si mi-a placut mult subiectul: cine sintem atunci cand sedem in buza ferestrelor? Sintem noi? Sintem noi, la un bal mascat? Ne punem masti? Jucam o piesa? Ce urmarim, de fapt?

YM este strict un vehicul de comunicare? Sau e mult mai mult de atat? Ce vrem, de fapt? Sa ne ascundem in spatele obloanelor? Sau, dimpotriva, sa ne lasam descoperiti? Si sa descoperim!?! YM are un parfum aparte? Sau e banal? Ne ajuta? Sau ne impiedica? Il folosim in mod egal, indiferent de interlocutor? Sau starea ferestrei se schimba?

Cat sintem de dispusi sa tinem piept convenientelor? Cat de gata sintem sa recunoastem ca am cunoscut-o la o terasa si am descoperit-o pe mess? Sau ca i-am aflat id-ul de la o prietena si m-am indragostit de el, la o fereastra in miez de noapte? Ne crede lumea? Ne credem noi? Incadram YM-ul in atat de hulita lume virtuala? Credem in lumea asta virtuala, in valorile ei? E diferita? Sau e aceeasi? E un refugiu? Sau doar un subterfugiu? E mai bogata vorba? Sau scriitura?

Cine e, de fapt, YM-ul?

Written by Teiucul

Noiembrie 24, 2009 la 02:13

Publicat în Insemnari Ironice

9 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eu am cunoscut-o la o fereastra. E drept ca de descoperit am descoperit-o pe un colt de forum, isi intindea aripile acolo. Iar eu imi intindeam pielea obosita la soare, in asteptarea naparlirii. Si vorba si scriitura pot fi bogate. Daca sunt. Daca nu, nu. Si mai ales important e sa fie amandoua.

    KingSnake

    Noiembrie 24, 2009 at 02:32

  2. Cum sa nu credem in lumea virtuala ? Uite cati prieteni gunoieri ne-am facut ! 🙂

    Joaninha

    Noiembrie 24, 2009 at 11:23

  3. eu cred ca atata timp cat nu e singura cale de comunicare nu face rau deloc

    pisica turbata

    Noiembrie 24, 2009 at 14:44

  4. YM-ul face si desface, e chestie testata, depinde foarte mult de interlocutor si de lungimea lui de unda.
    Dar, datorita lumii virtuale ma simt mai bogata sufleteste, pentru ca v-am intalnit pe voi, gunoierii. Si asta e priceless!

    Ada

    Noiembrie 24, 2009 at 15:01

  5. Uneori e o excelenta unealta ce ii ajuta pe unii sa spuna acele lucruri care i-ar face sa roseasca daca le-am comunica prin viu-grai.

    Miorlaupufos

    Noiembrie 24, 2009 at 17:41

  6. eu as raspunde si da si nu la toate intrebarile, depinde foarte mult de persoana.
    daca stie sa faca diferenta, daca stie sa ia ce e bun in lumea virtuala, daca nu ramane permanent in lumea virtuala, daca si daca…
    si in secolul vitezei… YM e ca si telefonul… o unealta de a tine legatura cu cei dragi, care iti sunt aproape sau se afla la mii de km departare
    faptul ca ne-am cunoscut… cred ca e cel mai solid argument! 🙂 si nu suntem niste tocilari sau mai stiu eu ce speriati de bombe 😛

    crocoditza

    Noiembrie 24, 2009 at 19:54

  7. lumea virtuala este lumea umbrelor din mitul pesterii din republica lui platon. un model abreviat al unei lumi in care intoarcem spatele realitatii spre a ne relaxa. ym este un vehicul de comunicare asemanator telepatiei prin care transmiti niste ganduri la distanta si care poate vor ramane ca intr-un subconstient colectiv.

    alexman

    Noiembrie 25, 2009 at 21:51

  8. Sa traiesti, Alexman! Si bine ai venit! 🙂

    teiucul

    Noiembrie 25, 2009 at 23:29

  9. Depinde foarte mult de persoana care e la cealalta fereastra…restul e cancan 🙂

    Monique

    Noiembrie 26, 2009 at 00:56


Lasă un răspuns

