Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Scrisoare inchisa

with 4 comments

Dirol! Sau Dear All! – daca doriti…

Cand eram eu ceva mai mic, cam de 169 cm asa, am scris un mesaj intreg in campul numit subiect. Avea 2 pagini de A4. Am mai spus despre asta, acum mi-am amintit caci era sa o comit iar.

Imi cer public scuze ca nu am putut ajunge la intalneala de November Rain. Ada, am inteles ca vom fi penalizati, o meritam. Asteptam nota de plata. Participantilor la beuturica, asisderea o tona de scuze! Vizita mamei, mamicutei mele impreuna cu a familiei in marea sa majoritate, ne-a tinut tintuiti la masa. Si la povesti. Si la depanat de amintiri, care mai de care mai cotoioase. Si nu prea am putut sa-i indemnam sa paraseasca incinta caci ne sint cam dragi. Si nu ne mai vazusera la cearcane de cam o luna si o jumate.

Si iaca asa, mi-au rasarit in creier momentele copilariei. Multe de „menaj a trois, pe rand”. Mda. Suna straniu, insa batranii de varsta mea isi amintesc. Nu e nimic vulgar in acest menaj a trois, pe rand. Se refera strict la acele momente in care acasa se afla el cu ea. Impreuna cu mama. Sau cu tata. Sau cu sora. Sau cu vreun vecin pus sa pazeasca odrasla. Ori cu vreun bunic. De aici si „pe rand”. Acu’ as avea mai multe zbateri interioare: de ce dracului mi-am amintit de acele momente? Vad oare prea multe filme artistice de marimi mari, gen xxx? De unde asocierea amintirilor, cu menaj a trois? O fi ceva bolnavicios? M-o fi tampit munca? Chiar s-o fi intamplat ceva de genul, dar cu fo’ colega a distinsei don’soare? Daca da, de ce nu imi amintesc? Lecitina! Unde mi-e lecitina?

Cele de mai sus is doar pojghita zbuciumului interior. Dar ea se sparge si ma scufund in adancuri. Nu inteleg de ce dracului sexu’ e un subiect tabu, mai ales in relatia cu parintii? Adica, daca te intreaba mama:

– Ce faceti voi aici, puisorilor?

De ce sa ii spui ca lingeti timbre si ca trimiteti scrisori la o organizatie din Africa de Sud? Nu e mai ok sa-i spui:

– Draga mama, eu as cam vrea sa-mi dau chilotii jos! Putin. Vreo trei zile, asa.

De fapt, ca sa fiu sincer, aceasta este un manifest pentru mine insumi. Mi-ar placea extrem de mult sa aflu parerea tinerei generatii. As vrea sa stiu cum se intampla ori se intamplau lucrurile in vremea noua. Am numit aci generatie tanara pe oricare cititor nascut de la 40′ incoace. Eu is mult, mult prea batran ca sa mai contez in discutie! Adica is atat de trecut, incat pe vremea in care umblam gol prin casa se vindea margarina Rama si bomboana cubaneza. Fara legatura intre ele. Iar daca as fi vrut sa raman singur acasa, trebuia sa explic vreo saptamana ca e important, ca urmeaza o lucrare de control, ca aveam nevoie de liniste pentru a invata si de niste bani pentru fondul clasei. Care se cheltuiau la farmacie.

Ma macina tare gandurile astea. Ma intreb ce as fi facut daca m-ar fi prins polu(a)tia in vremuri de democratie. Ce motive as fi inventat? Cred totusi ca mi-as fi luat o camera la mol. Ca de hotel sigur nu aveam bani.

Written by Teiucul

Noiembrie 23, 2009 la 01:06

Publicat în Insemnari Ironice

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. eu sunt mica… nu stiu nimic 😛
    despre ce e vorba aici? 😀

    P.S. Neataaaaaaaaaaaaaaaaa

    Pfuai ce prima sunt

    crocoditza

    Noiembrie 23, 2009 at 12:20

  2. Hai neatza !
    Sa te uiti la noi sa vezi ce-ai pierdut aseara. 😛
    In afara de alegeri … 😦

    KingSnake

    Noiembrie 23, 2009 at 13:58

  3. Domnu’ Sburlea, ma gandesc eu la penalizare, nu-ti face griji! 🙂

    Ada

    Noiembrie 23, 2009 at 15:59

  4. Parerea tinerei generatii e in felul urmator: parintii mai si pleaca pe la job-uri, minim pina la ora 5. In al doilea rind, prezenta la ore nu e obligatorie. Chestie de probabilitate, din doua variante macar una are sanse de a se intimpla. Daca nu, ghinion. Si cind e sa ai ghinion, gasesti un cui si-n…

    Miorlaupufos

    Noiembrie 23, 2009 at 22:47


Lasă un răspuns

