Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

De prin tara adunate – Compunere

with 19 comments

Cand eram eu mai mic, adica acum fo’ doua saptamani, am inceput o calatorie sprancenta. Incepu in Tulcea si se termina la Cluj. Prin mijlocul tarii asteia, de la Ialomita la Sibiu, de la Teleorman la Alba.

Tara noastra e frumoasa. E pacat ca-i locuita. De idioti. Multi idioti. Tone de idioti. Oamenii sint ospitalieri. Adica multi sint la ospiciu. La hotele e frumos. Asta daca nu ai mai fost in viata ta la un hotel. 3 stele ca la noi, nu mai e la nimenea. E belsug. Uneori, ca sa se renteze, receptionera te mai intreaba daca nu ai vrea sa vina sa-ti tina de cald, ca fochistul e racit iar la ‘otel nu baga nimeni lemne in sobita. Iar ei nu vrea sa raceasca clientul nostru, stapanul nostru.

Tara noastra are femei frumoase. Are, ca multe s-au intors. Au fost putin plecate la studii. Multe au acum centura neagra. La muzica. In multe orase nu mai e fita sa ai masina. Fita e sa ai bani de benzina sa o misti din fata blocului. Daca mai stai si la ‘otel, e posibil sa ajungi sa fii ravnit, e semn de belsug.

La Tulcea e bine. E liniste. Si un peste. Arab. Iar pe pod, e mai multi. Cu plumb in burta, nu te opri. Risti sa ti-l iei in dinti, direct. Falimentul e o boala mai raspandita ca porcina. Se ia si se raspandeste cu o repeziciune ametitoare. Multi atinsi de spiritul antreprenorial si-au rupt gatul. Investind in imobiliare. Reteta clasica – am facut bani, ii scot din afacere si cumpar terenuri. Si gata.

Pe sosea e veselie. Benzinariile cu niscaiva masute de cafea is mai tari decat cluburile. Pesemne ca o fi o noua moda, ca prea vazui multe doamne si don’soare populand scaunele si zambindu-mi tamp in drumul meu spre a ma spala pe maini.

Lumea care inca mai are un loc de munca, e vesela. Probabil ca nu stiu cat de bun va fi 2010. Noi sa fim sanatosi!

Written by Teiucul

Noiembrie 19, 2009 la 01:48

Publicat în Insemnari Ironice

19 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. ‘neatza!

    Asta-i Romania! A cui o fi ea. A mea, a ta, a lor? Da, avem o tara frumoasa, femeile sunt la fel 🙂 … Mai avem ceva de pus in talerul cu lucruri bune? Cred ca nu.

    Marius

    Noiembrie 19, 2009 at 11:57

  2. m-am bucurat eu ca ai scris, da’ ce s-o fi bucurat Doamna ta ca iti mai vede culoarea ochilor 🙂

    sa-ti fie de bine plimbarea si da, esti rautacios si ai avut ochelari 3D Armani cu strasuri, ca de fapt peste tot e numai lapte si miere, palmierii sunt in floare, criza nu mai e in zare…

    crocoditza

    Noiembrie 19, 2009 at 12:40

  3. Buna dimineata. Io-s curioasa pe ce droguri e Croco. 😆 Good shit, girl!

    Joaninha

    Noiembrie 19, 2009 at 13:16

  4. Pai si ai lasat povestirea neterminata. Pina la urma ai bagat lemne in soba receptionerei? Sau ai dormit in frig?

    Miorlaupufos

    Noiembrie 19, 2009 at 13:32

  5. Joa, mai nou… imi bag in vena 🙂

    crocoditza

    Noiembrie 19, 2009 at 14:24

  6. O benzinarie cu bara n-ai intalnit in sprancenata ta calatorie? acolo m-as baga sincer 😆 doar ca sa privesc

    mirela64

    Noiembrie 19, 2009 at 19:58

  7. Cum măi Teiucule, ai fost la Tulcea şi vrei să iei peşte de la pod??
    Puteai să spui din timp, şi-ţi recomandam o pescărie.Sau nişte pescari 😛

    sebra

    Noiembrie 19, 2009 at 21:48

  8. Fazani n-ai gasit in drum?

    Asterix

    Noiembrie 19, 2009 at 22:12

  9. @Asterix,
    Întrebi de aia cu pene sau fără pene? 😛

    sebra

    Noiembrie 19, 2009 at 22:19

  10. Daca aveau pene ii lasa Teiucul fara iar daca erau fara pene tot Teiucul le punea.

    Asterix

    Noiembrie 19, 2009 at 22:36

  11. Buna seara! 😆 Croco, vreau si eu ce iei tu 😆

    Fazani vazui fo’ cativa. Am dormit in frig. Sebra, as fi sunat da nu aveam retea 😆

    teiucul

    Noiembrie 19, 2009 at 22:56

  12. m-am bucurat eu ca ai scris, da’ ce s-o fi bucurat Doamna ta ca iti mai vede culoarea ochilor

    crocoditza

    noiembrie 19, 2009 at 12:40 Editează

    Croco, si eu ma bucur de movul prezent acum. Cica se asorteaza cu capruiul. De la polonic, cica e ultima strigatura in materie de fard 😆

    teiucul

    Noiembrie 19, 2009 at 22:58

  13. asa-ti trebuie, daca nu esti cuminte si nu stai acasa! 😛

    crocoditza

    Noiembrie 20, 2009 at 11:08

  14. […] altfel corespondentul nostru prin tara ( ) ne poate confirma ca economia este sublima si cu motoarele in […]

  15. Bine ai revenit! 🙂

    Jasmin

    Noiembrie 20, 2009 at 15:32

  16. Buna de dimineata! Bine ca ai scapat intreg din aceasta experienta 🙂

    Julianne

    Noiembrie 20, 2009 at 19:54

  17. Uelcom bec!
    Bre,mie nu-mi place rautacismele astea ale tale…Io si Croco ne aprovizionam de la acelasi dilar si stiu sigur ca nu e asa cum zici matale.Doar ca atunci cand mi se termina marfa incep sa am halicinatii si vaz si io trebile astea de zici tu de ele…de aici deduc ca erai in sevraj.Am zis!! 😆

    (e clar, trebuie sa ma las…de orice)

    Monique

    Noiembrie 21, 2009 at 02:08

  18. Monique, se vede ca esti mai inteleapta decat mine 😀 Tu iei si suplimente, precis!!!! Nu-i corect!!!!! 😛

    crocoditza

    Noiembrie 21, 2009 at 10:44

  19. Croco…iau doar contact cu realitatea.Cel mai tare supliment ever 🙂
    Si cateodata mai iau un supliment pe baza de alcool 😀

    Monique

    Noiembrie 21, 2009 at 15:06


Lasă un răspuns

