Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Tabu. Nu banbu

with 11 comments

Ma simt nevoias. Adicatelea cu o acuta nevoie de a scrie. Nu stiu de ce, nu am un motiv anume… Poate ca din cauza de dor de taste, fire’ar luciul al dreaq.

Ma gandeam la ce naiba or fi alea boli venetice. Cum se denumesc ele si de unde vin. Si, mai ales, ce cauta acestea in pantalonii respectiv fustele unor oameni decenti. Asta ar putea fi un subiect tabu, nu? Tot apasand pe pedale ma cam macinau gandurili: oare cine ar recunoaste ca a avut asa ceva? E un motiv de dialog? Cine ar recunoaste deschis: eteeeeeee, io am avut spondiloza sau cum s-o chema treaba aia de te ustura.

Altul: cand ai facut-o prima oara? Dar a doua? Ca pe prima sigur nu ti-o amintesti…

O fi oare adevarat ca o femeie nu uita niciodata un barbat pe care l-a avut in pat, iar un barbat, invers? Adica nu uita o femeie pe care nu a smotocit-o?

De ce se spune ca prima iubire nu se uita niciodata? Oare cei suferinzi cu memoria ce parere au de aceasta afirmatie?

Cum adica am calatorit in toate colturile lumii? Pamantul a incetat sa mai fie rotund?

Cum sa spui: va rog sa regasiti in atasament, fisierul cutareanu? Adica esti atasat de fisier?

De ce se traduce Induction Programme prin Inductie? Ce, oamenii sint curent electric? 

Cand ai facut prima oara dragoste? Cu tine adica.  Oare cine o fi atat de curajos incat sa raspunda? Uite, io pot: sint inca virgin…

In alta ordine de idei, sper sa nu mai conduc asa de mult ca voi ajunge sa transform blogul asta in oracol. Hai sa avem o super saptamana!

Written by Teiucul

Noiembrie 9, 2009 la 23:41

Publicat în Insemnari Ironice

11 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. he he …daca sunt primu la tine …ma ti minte ? 🙂

    greg

    Noiembrie 10, 2009 at 01:28

  2. Cum Greg sa te uit io pe tine? 😉

    teiucul

    Noiembrie 10, 2009 at 01:36

  3. Greg? Greg? Parca-mi suna cunoscut si mie. 😆

    Asterix

    Noiembrie 10, 2009 at 09:33

  4. Teicule, statul cu covrigu-n mana pe soselele patriei dauneaza grav ideilor putine, dar fixe! 😆

    Hai sa incerc sa raspund eu oracolului. 😛

    Bolile venetice … o femeie a avut cel putin o data probleme mai mult sau mai putin legate de acest aspect. Se trateaza si se trece mai departe.
    Prima oara imi amintesc, era la munte la Sinaia.
    Nu-i adevarat, suntem in secolul vitezei, nu ne incarcam memoria cu lucruri inutile.
    Eu n-am uitat-o pe a doua.
    Pamantul e rotund, dar harta e plata si de-aia calatorim in colturile lumii.
    De unele fisiere esti atasat, altele se ataseaza de tine, sau de mailul tau.
    Oamenii nu sunt curent electric, dar sunt buni conductori, ia baga deshtele-n priza sa faci o proba!
    Sunt batrana, maica, nu mai tin minte… undeva prin tinerete. 😆

    Saptamana frumoasa! 😉

    Ada

    Noiembrie 10, 2009 at 12:18

  5. Wahahaha…pai tiristul se gindeste la boli profesionale, cum altfel???

    Miorlaupufos

    Noiembrie 10, 2009 at 13:55

  6. Ah, si inca ceva. Intrebarea trei coroborata cu patru: se vede treaba ca nu m-ai uitat. Si nici eu pe tine. Deci, se pune legitim intrebarea: noi ce-am facut? Am avut parte de un intreruptus fara sa ne dam seama? E cazul sa recuperam sau o lasam cum a cazut?

    Miorlaupufos

    Noiembrie 10, 2009 at 21:09

  7. bolile venetice – sunt bolile lu Veneticu – e un prieten de-al lu’ unchiuletzu. l-am cunoscut acu o luna cand s-a insurat cu mama celor 3 copii ai lui. nevasta-sa zice sa se rezume numai la sub-fusta ei.

    prima oara am facut-o inainte sa o fac si a doua oara – am vrut sa le iau in ordine

    eu am uitat toate femeile pe care nu le-am avut in pat

    pfoaaa…prima iubire?? alexandru stefanescu, la gradinita, la grupa la mama, aveam fo 3-4 ani 🙂

    pamantul e rotund?!?!

    sunt atasata de fisier si totusi il trimit?? pai sa faceti bine sa cumparati ce va trimit ca m-am sacrificat pentru voi!!!

    la inductie m-ai pierdut…poate vine de la „sa-i inducem in eroare”?

    prima oara dragoste cu mine?dar mie nici nu-mi place de mine!!

    am zis!

    pisica turbata

    Noiembrie 11, 2009 at 02:08

  8. Miorlau, recuperam cum a cazut 😆

    teiucul

    Noiembrie 11, 2009 at 02:53

  9. Oracol, vaaaiii, ce frumos!
    1.Boli venerice a.k.a BTS-urile – de unde naiba sa stie o ipohondra ca mine, analize peste analize si iar analize, si eu si posibilul viitor partener!!! Dar si cand o sa aflu o sa ma plang in toata blogosfera, de la tabloul simtomatologic pana in cele mai mici detalii :))
    Si pentru ca vreau sa continui in aceeasi nota de sinceritate..
    2.Prima oara s-a desfasurat inaintea celei de-a doua, pe timpuri taica..am si uitat cand ce si cum! Si, asa e, nici eu nu uit o femeie pe care n-am avut-o! 😀
    3.Si harta cum s-o agati in cui? Decret : pamantul nu ar trebui sa fie rotund sa poate lumea circula pe la colturi!
    4. noh, unii se ataseaza de munca lor la un anume fisier…e de inteles!
    5.aham, exact de la inductionare helectrica…daca stii de ce mai intrebi?
    6. Aveam 5 ani…si Freud, mai bine lasa, Freud nu zicea nimic..dar tu ar trebui sa te lasi de condus, uite unde ajungi! Maine poimaine o sa fii prezentat ca si caz la pshiho-patologie!
    Zi faina tuturor!

    Aiacu Paru'

    Noiembrie 11, 2009 at 14:37

  10. 1. Sanatosul e un bolnav nedescoperit. Deci fug de doctori ca Basescu de confruntari. 😆 (scuzati comparatia politica (ud)rea, dar nimic nu se potriveste ca politica cu bolile venerice)
    2. Eheeeei, mi-aduc aminte taica … parca vad ca si acum … era intr-o marti, ba nu, luni … ba nu, marti sigur era … si nu 13 (dar asta aveam sa aflu mai tarziu, ca nu-mi ardea de masuratori pe atunci) … si era seara si era frig si in cuptor busteanul … ardea. A doua oara a fost miercuri, ca nu se facea sa le incurc.
    3. Ca unul care am avut intotdeauna darul de a atrage spovedaniile femeilor, iti zic ca da, asa e. Cat despre femeile pe care nu le-a smotocit un barbat … de cand cu internetul asta astept cu nerabdare un chip de memorie.
    4. Prima iubire nu se uita niciodata pentru ca e prima care se termina. 😆
    5. Un cerc are mult mai multe colturi (ceva cu PEE sau PI nu imi mai aduc aminte exact) decat un patrat, deci macar nu e inghesuiala.
    6. Oamenii se simt foarte atasati de fisiere. Mai ales alea AVI (oare se simte cineva vizat? 😛 )
    7. Nu, dar nu sunt nici logici, caci altfel ar fi fost Deduction Programme.
    8. Cand ? Dupa o mancarime.
    9. Opreste-te ca devii blogger jucator.

    Hai neatza si LMA ! 😀

    KingSnake

    Noiembrie 11, 2009 at 15:53

  11. 1. Da, cred ca sunt motiv de dialog. Intre cel care are si medic 😛
    2. Eu am facut-o direct a doua oara. :mrgreen:
    3. Adica ii uita pe aia pe care i-a avut in masina, la cinema sau in wc-ul clubului ? Urat, foarte urat! 😆
    4. Din cauza pensiei alimentare, de-aia. 😆
    5. Pentru ca exoresia „in toate arcele de cerc ale pamantului” ar fi prea lunga.
    6. Da, daca pui suflet atunci cand il compui.
    7. Nu-s curent electric ? De-aia unora nu li se aprinde beculetu’.
    8. Nu mai stiu, da’ ce bine a fost! 😆

    Joaninha

    Noiembrie 11, 2009 at 20:15


Lasă un răspuns

