Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Break. Nu dance

with 18 comments

Asadar si prin urmare, grecii fac comert pe mare. Asta doar ca sa nu incep cu deci.

De o vreme buna incoace, ma tot amagesc cu ideea ca am eu un locsor al meu in care ma vad la avatar cu oameni dragi. Si ca o sa scriu. O sa mai scriu. Ei bine, bag sama ca nu e deloc asa. Pentru ca-mi place sa cred ca-s un om cinstit, zic ca ar fi cazul sa o fac si atunci cand vine vorba de mine.

Nu am timp. Sau nu reusesc sa vreau sa am timp. Cred ca e o chestiune de optiune, in fond. Nu stiu sigur. Singura certitudine ar fi aceea ca mi-as dori o zi polara. Sa ma pot ocupa de tot ce imi propun. Si cum nu-mi plac chestiunile facute pe genunchi, prefer sa recunosc sincer ca se cam asternu’ praful pe aci. Si va mai sta o vreme. Minim pentru inca o saptamana – doua. Dar ma fac eu mare! Sa fim sanatosi si sa ne vedem la Winter Edition! Caci I’m still alive & kikin’!  Pentru moment, prin tarisoara draga si scumpa.

Si, vorba Marului: over & out! Din Pitesti, deocamdata. In drum spre Valcea, Bran, Brasov, Miercurea Ciuc, Tg Mures, Bistrita & Cluj. Tirist, dom’le ca sa zic precum Miorlaul

Written by Teiucul

Noiembrie 6, 2009 la 00:27

Publicat în Insemnari Ironice

18 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Over & out, ok, dar Roger ? Roger ce mai face ?

    Hai sa ai drumuri bune si libere si rezolvari eficiente. 😉

    Joaninha

    Noiembrie 6, 2009 at 00:35

  2. Roger e bine, doarme 😆

    Multumesc frumos, Joa!

    teiucul

    Noiembrie 6, 2009 at 00:37

  3. Noah, eu am comentat mai sus (nu m-am uitat ce user e logat), dar mesajul era oricum din partea marului. 😉

    KingSnake

    Noiembrie 6, 2009 at 01:07

  4. 😆

    Multumesc, Marule!

    Sburlita! 😆

    teiucul

    Noiembrie 6, 2009 at 01:10

  5. 😆

    Noapte buna, Hebe !

    KingSnake

    Noiembrie 6, 2009 at 01:15

  6. Vint din pupa!

    Asterix

    Noiembrie 6, 2009 at 09:46

  7. Hai sa te intorci sanatos si cand vii sa angajezi o menajera sa mai stearga praful pe aici 😛

    crocoditza

    Noiembrie 6, 2009 at 10:23

  8. Buna dimineata. Se intampla chestii ciudate cat dorm! 😆
    Drum bun si ochii la gps! 😀

    Joaninha

    Noiembrie 6, 2009 at 11:34

  9. Sa ai grija despre tine! 😉
    Noi te asteptam acilea, cumintei.

    Monique

    Noiembrie 6, 2009 at 13:04

  10. Ai grija de tine! 🙂

    Ada

    Noiembrie 6, 2009 at 13:17

  11. esti norocos ca bati tarisoara asta in lung si-n lat!
    ti-am pregatit un covor rosu, flori si paien cu sarea la intrare in Cluj 🙂

    Lilly

    Noiembrie 6, 2009 at 20:29

  12. *paine cu sare

    Lilly

    Noiembrie 6, 2009 at 20:30

  13. Lilly, degeaba, ca nu da semnale pe unde trece 😀

    Roxana

    Noiembrie 6, 2009 at 20:33

  14. Sburlea, drum bun!

    PS: lasat mail

    Roxana

    Noiembrie 6, 2009 at 20:34

  15. Buna seara! M-am intors sa pun oleaca de benzinuta 😆

    Roxana, apropo: iar fusei la Valcea :mrgreen:

    teiucul

    Noiembrie 8, 2009 at 21:30

  16. Am uitat, ca-s batranel: multumescu-va de ganduri! Si Lilly, sigur o sa-mi fie foame cand voi ajunge in Cluj 🙂

    teiucul

    Noiembrie 8, 2009 at 21:53

  17. dapoi la Cluj se mananca bine nu-ti face probleme 🙂
    da numai un semn si se rezolva totul 🙂

    Lilly

    Noiembrie 8, 2009 at 22:13

  18. Drum bun Teiucule! SI fara evenimente rutiere 🙂

    Marmotica

    Noiembrie 9, 2009 at 18:58


Lasă un răspuns

