Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Insula Gunoierilor – Winter Edition

with 72 comments

Deci? Ne-am mai gandit? Ne-am mai planificat? Ceva noutati? Ca s-a cam asternut linistea asupra subiectului…

_______________________________________

In principiu, p’aci se pot regasi fragmente din organizarea anterioarei exceptionalei intalniri. Nu zic numai eu, asa umbla vorba.

Acum, ne luam frumos de manute si privim impreuna spre Decembrie, intaiul de luna. Primul imbold a fost dat de Ingerica cel albastru. Ca de obicei, Ada a inceput sa pritoceasca planuri. Marul a pus mana pe calendar si a intrebat cum ar fi sa ne organizam de 1 Decembrie?!? Vedeti zapada? – stiu eu pe cineva care sigur o vede. Se aude harsaitul saniei in omat? Astia care zangane is clopoteii cailor? Miroase si la voi a vin fiert cu putina scortisoara si bucatele de mar? Daca da, propunerea ar fi cam asa:

Moeciu – Pensiunea Nicoleta. Sugestia ar veni din faptul ca mai fuseram acolo iar feng shu-iul fu unul potrivit. Personal prefer Moeciu caci is sigur ca va fi nins deja, atunci. Insa is extrem de deschis si altor propuneri verificate – cred ca o sa ne strangem multi si e important a se satisface toate gusturile. Mie tare mi-ar placea si o cabana mirsoinda a lemn, cu un semineu mare in living-ul imens si cu galeti intregi de vin fiert.

1 Decembrie cade intr-o marti. Dupa mintea mea, cam tot programul de lucru va fi croit pe calapodul orelor de munca din banci. Pe scurt, prevad un week-end prelungit pana luni seara. De unde si dorinta de a sta de vineri seara/sambata sera/duminica seara. 3 nopti de cazare, adicatelea. E drept ca trebuie sa incepem nebunia, sa confirmam programul de lucru, rezervari, etc.

De asemenea, vad in globul de cristal, un trafic nebun. O solutie alternativa ar fi inchirierea unui microbuz. Ne poate scuti de multi nervi in trafic, poluam natura mult mai putin si mai si reeditam excursiile cu clasa.

In principiu, mi-ar placea sa ne miscam cat se poate de natural pana la finele lunii in curs. Asta ca sa avem vreo sansa cu rezervarile intr-un loc care sa ne mangaie sufletele.

Ca si program artistic de executat, as propune urmatoarele: plimbare cu sania trasa de cai, un plastic sub cur la partia de la Cheile Gradistei, mult vin fiert la un foc de tabara la marginea padurii, plimbarii romantice intr-un peisaj feeric dar si o discutie serioasa despre binele pe care vrem sa-l facem incepand cu prima zi a anului ce va sa vie. In rest, de voie 🙂

Nu as vrea sa inchei fara a-i multumi Adei, in avans. Ea va juca unul din rolurile principale in acest demers nou, evident alaturi de fiecare din doritori.

PS – Dupa ce am scris cele de mai sus, am realizat o chestie – ma prinse aniversarea pe drumuri. Asterix, multamesc! Omule, ibidem!  Asemenea si celor ce – macar o data – au intrat pe aci!

Written by Teiucul

Octombrie 28, 2009 la 01:19

Publicat în Hobby

72 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Abia astept! 😀
    Pies1: Primaaaaaaaaaaaaaaa!
    Pies2: LMA pentru blog, scriiturile tale sunt un deliciu! 😉

    Ada

    Octombrie 5, 2009 at 22:45

  2. Sa ma numeri 🙂

    crocoditza

    Octombrie 5, 2009 at 22:55

  3. La multi ani si multe scrieri!Sa ne traiesti,teiucule!

    In legatura cu excursia…mi-e si frica sa mai spun ca vin ca cine stie ce mai patesc 😀

    Monique

    Octombrie 5, 2009 at 23:58

  4. Hmm ce plan bun. Cine se poate înscrie în acest grup ? 😛

    Viorel

    Octombrie 6, 2009 at 00:42

  5. LMAAAAA! Sa traiesti teiucule si sa ne incanti in continuare cu povestile tale 🙂

    Marmotica

    Octombrie 6, 2009 at 00:47

  6. La multi aaaani! Ziceai ceva de vin fiert? Partieeeeee, ca vin 😀 .

    Ele

    Octombrie 6, 2009 at 00:59

  7. Doi locuri pe sanioara va rog 🙂

    Asterix

    Octombrie 6, 2009 at 10:11

  8. LMA teiucule. Să ne încânţi mereu cu scrierile tale 🙂

    Jasmin

    Octombrie 6, 2009 at 10:56

  9. La multi ani-ul se subintelegea, da? Ca n-as fi putut sa scriu un cuvant fara sa zic „LA MULTI ANI” 🙂
    N-am mai apucat sa il scriu ca na….eram prea entuziasmata de plasticul ala de sub cur de pe partie 😀

    crocoditza

    Octombrie 6, 2009 at 11:08

  10. La multi ani ! 🙂
    Cat despre plastic, eu sper sa existe si zapada sub plastic sub cur. 😆

    KingSnake

    Octombrie 6, 2009 at 11:29

  11. Deci ne adunam! Daaaaaaaaaaaaaa!
    Viorel, oricine e binevenit, tu anunta-te hotarat si distractia e asigurata! 🙂

    Hai cu neata, dragilor!

    Ada

    Octombrie 6, 2009 at 11:58

  12. La multi ani teiucului si de la „incepatori”!

    Oau, ce-o sa va distraaati! Va invidiez .. si data viitoare sper sa fiu cu voi.
    Pentru ca de data asta gashca mea ma executa daca lipsesc si nu fac traditionalul ciolan cu fasole (ce prostie, si obiceiurile astea postrevolutionare..) Sau poate ii aduc si pe ei si gatesc pentru toata lumea ciolan cu fasole.

    ikemaua

    Octombrie 6, 2009 at 14:53

  13. *LMA pentru blog, se intelege, si daca o fi si pentru teiuc cu atat mai bine.

    ikemaua

    Octombrie 6, 2009 at 14:55

  14. […] am si o veste buna, excelenta chiar! Am pus la cale cu Sburlea Insula gunoierilor – Winter Edition, asa ca, pana la sfarsitul lunii aveti tot timpul sa va hotarati de da sau de ba, dati un chiot pe […]

  15. Este a doua oare pe ziua de azi cand trebuie sa cant : muuulttiii aniii traiasca :))
    Ma inscriu si eu si al meu Staticus :)Asadar doua locusoare calduroase 🙂

    Aiacu Paru'

    Octombrie 6, 2009 at 16:23

  16. Buna seara! In principiu, apar si eu acolo. Pariaza cineva deja pe acea zi de luni care ne-ar incurca?

    Marius

    Octombrie 6, 2009 at 18:58

  17. Asadar, buna dimineata! 🙂

    Viorel, bine ai venit! E liber dom’le la inscris, sint asteptati toti cei care au chef de ras

    Si multumesc!

    teiucul

    Octombrie 7, 2009 at 00:25

  18. neata 🙂
    multe posturi inainte bre! 🙂
    ma abonez si io. vreau camera vip cu jacuzzi, plasmi la dus, hidromasaj facut de 2 tailandeze, mancare fina (porc, vita), licori alcoolice fine si ele (ma refer la sticle). 😀

    Sangerica

    Octombrie 7, 2009 at 10:00

  19. Hai neatza !
    Noi ne dorim sa venim, dar nu vom sti exact decat dupa 15 noiembrie, din motive de bugete si criza …

    KingSnake

    Octombrie 7, 2009 at 10:48

  20. KS, zi’o p’aia dreapta…va bagati toti banutii in campaniile prezidentiale. 😆

    Sangerica

    Octombrie 7, 2009 at 12:11

  21. Ma intromit si eu in vorba ca mararul in ciorba. Pe Zamora stiu un locsor linistit cu semineu si toate cele. Din pacate sint numai 15 locuri disponibile:

    http://www.cabanabellavista.ro/index2.html

    Mai e si Kalinder, in Busteni:

    http://www.kalinder.ro/galerie.html

    Asta are 21 de locuri disponibile.

    Miorlaupufos

    Octombrie 7, 2009 at 12:34

  22. Multumesc pentru invitaţie atunci ma abonez si eu la o camera ca cea descrisă de Sangerica 😛

    Viorel

    Octombrie 7, 2009 at 14:03

  23. Daca e vb de vin fiert si zapada vreau si eu 🙂

    andutza

    Octombrie 7, 2009 at 14:05

  24. Io iar nu stiu ce sa zic 😀 In afara de traditionalul LMA…
    Prea multe variabile, domn’le, pt mine 😛

    BlueAngel

    Octombrie 7, 2009 at 15:11

  25. Sangerica & Viorel, alooo, trezirea…
    Auzi la ei..camere cu thailandeze, jacuzzi, finetzuri…

    crocoditza

    Octombrie 7, 2009 at 17:22

  26. Ingerico, asa te bat, de nu te vezi! Pai tu ne intarati si tot tu faci pe mirandolina acuma?! Vin cu Sangerica la Tulcea si te luam pe sus. 😆 Pe el il trimit la Tulcea, eu vin unde trebuie! 😀

    Ada

    Octombrie 7, 2009 at 17:23

  27. Ada, s’o crezi tu! ai zis ca mergi cu mine la Tulcea, pai la Tulcea merem. Ermi sa te misti gratios pana acolo! Da? 😆

    Sangerica

    Octombrie 7, 2009 at 23:04

  28. Ete cucu, da? Daca veniti sa ma luati de unde trebuie, promit ca vin 😆

    BlueAngel

    Octombrie 7, 2009 at 23:28

  29. Unde-i cucu??? 😯 Arata-mi-l! (Si mai repede, da?! 😆 )

    Ada

    Octombrie 7, 2009 at 23:56

  30. E la Sangerica.
    Sangericaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vrea Ada sa vada ceva 😛

    BlueAngel

    Octombrie 8, 2009 at 00:05

  31. 😆 😆 😆

    (asa, asa. intarate-le drace ca si mie-mi place)

    teiucul

    Octombrie 8, 2009 at 00:07

  32. Domnu’ Sburlea, treci acasa! Acasa unde n-ai voie pe net! 😀

    Erminuso, nu vreau sa vaz la Sangerica, vreau la tine… ia sa-ti iei inapoi cucu! 😆

    Ada

    Octombrie 8, 2009 at 00:11

  33. Nu-l mai vreau. Am zis! 😛

    BlueAngel

    Octombrie 8, 2009 at 00:18

  34. sa fie clar…arat cucu’ doar cui vreau io, nu asa la comanda! 😆

    Sangerica

    Octombrie 8, 2009 at 09:50

  35. trecu anu’, fratiloooooor!!! pfoaaaa… sa traiti toti!

    treaba cu winter edition e buna. mai ales ca nu cred ca am vreo nunta atunci :))
    cred ca pensiunea nicoleta se potriveste bine, mai ales ca numar de camere … cine stie cati ne mai strangem de data asta. data trecuta am fost peste 20 de insi.

    pisica turbata

    Octombrie 8, 2009 at 11:56

  36. salutare!
    in pricipiu suna bine si tare mi-as dori sa ne vedem,dar cum zicea si ermi,sunt multe variabile…mai vedem pana la sfarsitul lunii 😉

    aA

    Octombrie 8, 2009 at 12:42

  37. La multi ani si multe posturi, …cu intarziere, dar sper ca primesti oricum urarile. 🙂

    PS. a nu se intelege ca trebuie sa renunti la costite afumate =))

    Rhiannon

    Octombrie 9, 2009 at 03:04

  38. Buna seara! 🙂

    Rhia, long time no see cum ar spune batranul rus. Multumescu-ti de uraturi 🙂

    teiucul

    Octombrie 9, 2009 at 22:12

  39. Haidi,breee,iar ne lasasi pe uscat?
    Mai baga si tu o duda…o bomboana cubaneza…ceva 😀
    Va salut respectuos!

    Monique

    Octombrie 11, 2009 at 21:40

  40. Monique, ca bine zici, trebuie sa-i batem in geam. C-o piatra. Poate asa ne mai baga si pe noi in seama.

    Asterix

    Octombrie 11, 2009 at 21:50

  41. Buna seara! 🙂

    Am auzit. Ma execut. De maine intru in normal, Dzeu stie ce-o fi aia normal. Unii spun ca normal e in ruga (anagrama). Io sper ca e vorba de normal in taste 😉

    Deie Domnu sa avem o super-saptamana!

    teiucul

    Octombrie 11, 2009 at 21:54

  42. Nu fac nicio discriminare!Va urasc pe toti pentru intalnirea asta,pe care cred 99,9% o sa o ratez!

    Anachen

    Octombrie 11, 2009 at 22:21

  43. Anachen, de data asta, sentimentul nu e reciproc 😆

    Da cine stie?! Daca ne dorim cu adevarat, sigur o sa reusim 🙂

    teiucul

    Octombrie 11, 2009 at 22:37

  44. Normal e plictisitor.
    S-auzim de bine! 🙂

    Monique

    Octombrie 11, 2009 at 22:42

  45. 😆

    teiucul

    Octombrie 11, 2009 at 22:43

  46. Anachen, eu ma programasem sa vorbesc numai cu tine. Ma antrenez sa vorbesc si cu domnul, dau toata ziua din miini.

    Asterix

    Octombrie 11, 2009 at 22:43

  47. @Teiuc
    Breh,eu nu va urasc la propriu,nici macar la figurat.Da pentru faptul ca o sa beti vin fiert cu scortisoara fix pe sanioara,va urasc buei.
    Ca ii planuit sa nu venim anul asta in Romania!Dar cine stie?
    @Asterix
    Sa te antrenezi in continuare,nu se stie!Andy imi spune ca n-ai nevoie de maini..ci doar de un dictionar 😆

    Anachen

    Octombrie 11, 2009 at 23:38

  48. Daca-i vorbesc cu dictionarul in brate trece ziua si beau astia tot vinul. Eu dau cu degetul si silabisesc cind citesc. Ai idee cum imi arata monitorul?

    Asterix

    Octombrie 11, 2009 at 23:41

  49. =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Cardinale, nu-mi spune ca e plin de ceara – intr-o mana lumanarica de la candela, si ailalta pe monitor.

    teiucul

    Octombrie 11, 2009 at 23:44

  50. Asta,numai cand are internet Teiuc =))))

    Anachen

    Octombrie 11, 2009 at 23:51

  51. Am facut rost de niste net de la vecini. Vad ca cam de pomana 😉

    Asterix

    Octombrie 13, 2009 at 21:51

  52. Ia mai uita-te o data 😆

    teiucul

    Octombrie 13, 2009 at 22:08

  53. […] Si mai important, la sfarsitul lunii trebuie sa va hotarati pentru “Winter Edition“! […]

  54. Ei, acum sper eu ca dupa ce mi-ati pus motorasul in miscare cu planuiala asta, sa nu o lasati balta, ca ma supar rau de tot, parca si simt mirosul de vin fiert…saniuta..zapada… Mai oameni buni, cum ramane??? Ca atare eu m-am anuntat cu tot cu Staticus, si asa ramane! 🙂 Sburlea, care-i statusul?

    Aiacu Paru'

    Octombrie 28, 2009 at 13:31

  55. Deci?

    Asterix

    Octombrie 28, 2009 at 23:26

  56. Da bre! Vaz ca-i liniste maxima si totala. Mai am un pas pana la a modifica titlul adaugand CANCELLED! 😉

    Asta e, nu au cum sa ne iasa toate, mereu. Apropo, am un singur mail: e de la Alex Eu. Sa traiesti! Si declaratia ferma a Don’soarei cu Parul. in rest, e liniste

    teiucul

    Octombrie 28, 2009 at 23:41

  57. cum asa? are si Ada o lista, n-ati apucat sa va consultati 😛
    eu prezent, ada prezent, ermi prezent ca altfel jar mananca, suri sa vada daca poate sa isi ia liber, dar vrea sa vina

    crocoditza

    Octombrie 29, 2009 at 10:21

  58. Noi absenti, din mai multe motive.

    KingSnake

    Octombrie 29, 2009 at 10:49

  59. Si eu vreau sa vin. Eram doar un pic in asteptare din cauza de liber/serviciu pe 30 noiembrie. Oricum, pune-ma pe lista :).

    Marius

    Octombrie 29, 2009 at 12:56

  60. si Sangerica parca zisese DA

    crocoditza

    Octombrie 29, 2009 at 13:03

  61. zisesem Crocoditzo, asa e (io’s mai mic si nu ma baga lumea in seama) 😆
    si inca zic. 🙂

    da’ intre timp: pe 1 decembrie e petrecere fastuoasa in clan datorita unor aniversari, 2 la numar. acu’ io nu stiu cand or sa fie petrecerile (ca de’s pe 1, trag o fuga cu voi la munte…de’s in uichendu’ din fata 1-ului, nu mai pot fugi).

    asadar, bre Teiuc, trece’ma cu un semn mare de intrebare in spate ca „nu”-ul din brate i l’am dat fetitei. 😆

    Sangerica

    Octombrie 29, 2009 at 15:18

  62. Nu mananc nici un jar. Am zis! De venit, vin in proportie de 80%. Si 50% nu vin singura 😛
    Deci va hotarati ca sa stiu ce si cum?

    BlueAngel

    Octombrie 31, 2009 at 11:30

  63. Da, ne hotaram! Eu vin sigur, pastreaza-mi o camera dubla ca nu se stie pe cine mai aduc, fratioru’, verisoara sau vreun fat frumos pe cal alb… si sigur vin, daca am racit acum, nu mai racesc toata iarna! Am zis!
    Hai sa aveti un weekend minunat!

    Ada

    Noiembrie 1, 2009 at 00:09

  64. Neata! Cu mare parere de rau zic pas si de asta :(( , da las ca ma facu eu mare 😛 .

    Ele

    Noiembrie 1, 2009 at 03:53

  65. Ma fac eu, adica nu ma face EU 😆

    Ele

    Noiembrie 1, 2009 at 03:53

  66. Buna dimineata si pe aici.
    Vecino vecino, ce o sa creada oamenii astia de noi? Aici zici ca te fac mare, la Dono ca te ignor…

    Alexu'

    Noiembrie 1, 2009 at 22:32

  67. Bueiii… ne hotaram si voi azi???
    Ce mama zmeilor facem? Mergem la Moeciu sau nu? Ne adunam sau nu? Ne organizam sau nu? 😀

    Ada

    Noiembrie 4, 2009 at 11:28

  68. asa, mama! pune biciul pe ei ca vad ca altfel nu se poate!

    crocoditza

    Noiembrie 4, 2009 at 20:34

  69. Alooooooo….iar te dai lovit?Sa-ti fie rusine pe la obrajori! 😛
    Unde disparusi,bre? 🙂

    Monique

    Noiembrie 4, 2009 at 21:49

  70. buna seara, bucurosi de musafiri?…pisica turbata m-a indrumat spre aceasta insulita, deci aici va tineti tomberoanele!…spuneti-mi si mie ce puneti voi la cale?…dupa cum imi miroase se va lasa cu chef!…

    alexman

    Noiembrie 11, 2009 at 20:30

  71. […] gandim daca vom reprograma sau nu Winter Edition (pentru ianuarie), deoarece suntem putini care putem merge acum, inca […]

  72. […] un bagajel micut. Cum de ce? Aaaaa, nu v-am spus. S-a gandit iubitu’ ca daca tot s-a amanat Gunoiereala-Winter edition si daca tot eram io suparata, de ce sa nu mergem noi la munte in week end? Ca tot il intaratasem cu […]


Lasă un răspuns

