Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Cum sa-mi sperii mama

with 15 comments

Daca tot am decretat saptamana optimista, tot stau si ma gandesc cum sa fac sa o sperii pe mama. Si ma tot bantuie o idee. S-o invit la urmatoarea gunoiereala. Chiar la Winter Edition, daca se poate.

Imi imaginez lucruri. Imi inchipui o serbare. Am pomenit de multe ori de fetisul asta. Acum imi e clar ca trebuie sa fac ceva pentru a scapa de obsesie. Nu se mai poate asa, nu mai vreau sa traiesc in reverie. Trebuie sa se intample. Sa-mi fie cu iertare prea cinstiti si distinsi cititori, insa cuvintele vor curge fara mila:

PIESA SERBARE

Cires Ari’ (el)

PARTICIPANTI

Dono, Ada, Anachen, Pisica Fina, Miorlau, Asterix, Bulgaroiaca, Croco, Eu, Ele (aci apropierea este incantatoare), Marul, Marius, Rhia, Metalu, Adina, Erminusa, Horea, Vulpele, aA si jeu.

COSTUME

Dono – va fi costumat in reporter interbelic al televiziunii populare – irealitatea tv.

Ada – va fi costumata in Tina. Cred ca ii sade bine cu parul tapat.

Anachen – va fi deghizata intr-un militant Green Peace. Ba nu, ea e deja! Va fi costumata in romanca purtand un costum traditional german din zona Maramuresului.

Pisica Fina – ea se va costuma in functie de starea de spirit. Nu se poate planifica tinuta pisicii. Valoare N/A

Miorlau – va fi deghizata in colega de scoala

Asterix – se va deghiza intr-un tanar iubitor de rock. Va avea parul lung si va purta capa peste pisica. Daca nu va accepta propunerea, se va costuma in Chelar

Bulgaroaica – isi va adapta costumul in functie de tinuta Cardinalului. Asterix va trebui sa inainteze o propunere catre costumiera.

Croco – se va deghiza in cel mai linistit personaj. Va fi dominata de camasa stilistilor, altfel nu are liniste. Va purta casca.

Eu – se va costuma in ecler impotriva savarinei. Va reprezenta lupta de c(l)asa

Ele – se va costuma in participanta la jacuzziada. Elementul definitoriu va fi dat de privirea critica simbolizata de prezenta camerei de luat vederi. Se va plasa in imediata apropiere a lui Eu.

Marul – ei se vor imbraca in tablou. 2 parti, o singura imagine.

Marius – va juca rolul fotografului silentios.

Rhia – va fi purta un costum pasager. Ca si aparitiile sale printre gunoieri

Metalu – va fi costumat in umor negru. Englezesc. De seara. De noapte in tarziu. Va purta un tricou cu Libia. Cu b-ul invers.

Adina – aici e clar. Ea va fi profa de tenis. In actul 2, de gramatica.

Erminusa – ea se va deghiza in pacienta

Horea – el nu se va deghiza. Va fi asa cum e el. Numele de scena va fi celfaradeteamacaretotnuiaspaga. Va trata pacienta

Vulpele – se va deghiza in unchi. Sau in melc.

aA – se va costuma de iarna bucurandu-se de Zapada.

Jeu – eu voi fi abecedarul greiere. Mai visez la un costum de copac. Ren am fost de curand. Eu asta visez, pentru asta traiesc. Daca nu-mi iese, ma imbrac intr-un mosulet cu mult timp liber.

ACTIUNE

[In lucru. Inca se cerceteaza asiduu tema abordata. Se cauta un subiect soc pentru mama. Acesta nu poate fi sexul. Asta nu o sperie, au contraire. Se va baga in dialoguri, va avea opinii. Mai degraba, se va face referire de viata, gen: sedinta/telefon/ai chiloti curati?/nu!/panica/actiune… ]

Written by Teiucul

Octombrie 19, 2009 la 23:49

Publicat în Insemnari Ironice

15 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hahahahaha, bestiala serbare o sa fie! 🙂
    Casca sa fie rosie!!!! Sa nu ma deochi! Ca toata lumea o sa zica „vai, ce bine ii sta in camasa asta” 😀

    crocoditza

    Octombrie 20, 2009 at 09:44

  2. Trebuie sa avem si un cantecel… ce o sa cantam?

    crocoditza

    Octombrie 20, 2009 at 09:45

  3. Hai cu neata!

    Gata… stiu si cantecelul! 😆

    „You’re simply the best
    Better than all the rest
    Better than anyone
    Anyone I’ve ever met”

    Cu dedicatie pentru Teiuc si pentru gunoieri! 😉

    Ada

    Octombrie 20, 2009 at 10:35

  4. ‘neata ! Costumati in tablou ?Stiam eu de ce m-am apucat sa pictez o panza inalta de un metru. Macar de fund sa ne treaca … 😆

    Joaninha

    Octombrie 20, 2009 at 11:30

  5. neata. 🙂

    pai bine bre…adica zisei ca vin si io si m’ai sarit din tablou’ general?

    Sangerica

    Octombrie 20, 2009 at 13:49

  6. Neata! Si lupta aia, cu eclere si savarine se va da in jacuzzi? 😆

    Ele

    Octombrie 20, 2009 at 14:14

  7. nasuleeee, io-s deja deghizata :))

    pisica turbata

    Octombrie 20, 2009 at 18:02

  8. Buna seara! Timiz, timizi rau 😆

    teiucul

    Octombrie 20, 2009 at 23:39

  9. Sangerica, is un mos dobitoc. Tu vei fi deghizat in norvegianca. Sau ce neam era fata de pe vapor 😆

    Ele, evident 😆

    Croco, te-am rezolvat si cu_casca. E gata!

    Marule, insipirat ca de fiecare data 😉

    teiucul

    Octombrie 20, 2009 at 23:41

  10. 😆 sper sa nimeresc o crema cu un factor de protectie solara cat mai potrivit.

    Sangerica

    Octombrie 21, 2009 at 14:32

  11. Pervers mic si obraznic ce iesti, la virsta ta ai fantezii cu scolarite, aaa???

    Miorlaupufos

    Octombrie 22, 2009 at 13:10

  12. Miorlau, mai degraba am scolarite cu fantezii 😆

    teiucul

    Octombrie 22, 2009 at 22:00

  13. Na, ca iar am ratat impartirea costumelor…
    Io joc in piesa… da’ poate-mi gasesc alt rol 😛 si alt protagonist

    BlueAngel

    Octombrie 24, 2009 at 19:40

  14. Ermi, se rezolva 😀

    teiucul

    Octombrie 24, 2009 at 23:20

  15. Sunt convinsa 😛

    BlueAngel

    Octombrie 25, 2009 at 11:52


Lasă un răspuns

