Insemnari Irelevante

Timiditatea – un defect al oamenilor mari, tupeul – defectul oamenilor mici!

Revedere

with 9 comments

Trebuie sa recunosc extrem de sincer ca nu mai am prea mult timp sa respir, daramite sa mai am si vreo opinie coerenta si consistenta. Iar aci ma refer la cele propuse in articolul anterior. Subiectul mi se pare important, de unde si dorinta de a nu-l trata pe genunchi, in fuga sau doar de dragul de a da bine la poza.

Am observat ca una din teme s-a detasat, e vorba de cea legata de copilasi. Ma gandesc si eu cu mare seriozitate la ea. Pe de alta parte, stau si ma intreb daca nu cumva e un rezultat direct al masivelor campanii media derulate pe subiect. Daca ar fi asa, ar fi exceptional caci cred ca exista deja o foarte mare atentie acordata celor cu probleme. Din perspectiva aceasta, as fi mai tentat sa merg inspre zona indicata de KS. Sincer spun ca mi-ar placea sa ne preocupam de chestiuni mult mai putin cunoscute marelui public. Una peste alta, propun o intalnire dedicata intentiilor noastre de a face bine. Nu as vrea insa a incheia fara a fi sincer pana la capat si fara sa spun ca eu unul incep a fiu ok cu programul abia la inceputul lunii viitoare. Pana atunci, imping aerul pe soselele patriei.

Multumescu-va encore une fois pentru toate gandurile bune!

Written by Teiucul

Septembrie 10, 2009 la 22:13

Publicat în Hobby

9 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buna seara !
    Cam asta a fost si ideea mea, sa mergem pe cai mai putin batatorite, dar cred ca cel mai bine o discutam la un brainstorming organizat sau dezorganizat.

    KingSnake

    Septembrie 10, 2009 at 23:27

  2. Da Doamne sa-si fi luat si gpsul ca altfel il impinge pina cresc copilasii aia.

    Asterix

    Septembrie 11, 2009 at 09:21

  3. Pai… sa ne revedem, zic! ASAP!!! 😀

    Ada

    Septembrie 11, 2009 at 10:43

  4. Hai cu revederea! 🙂

    crocoditza

    Septembrie 11, 2009 at 10:45

  5. Subscriu la ideea lui KS, hai cu brainstorming-ul , si asa e de sezon, o sa se lase cu fulgere…idei fulgerator de bune voiam sa spun!

    Aiacu Paru'

    Septembrie 11, 2009 at 11:00

  6. Vreau si eu sa fac furtuna de creiere cu voi insa online…nu am cum sa ma intalnesc cu voi desi imi doresc de fiecare data cand se face o gunoiereala.

    Mia

    Septembrie 11, 2009 at 11:42

  7. Tema cu copilasii mi se pare importanta dar, asa cum ai spus si tu, poate lesne sa fie rezultatul campaniilor derulate pe subiect, inclusiv cele din online ( majoritatea au ca tema copii ). E cam ca la reclamele la detergent, dupa ce se baga non-stop reclama la unul, cind esti intrebat pe strada care-ar fi prima alegere il spui pe-ala.

    Personal as alege tema batrinilor din mai multe considerente – al marginalizarii, al lipsei de speranta, mai nimeni nu face nimic pentru ei considerindu-i niste rebuturi la marginea societatii. Daca un copil, cu putin noroc, are toata viata inainte si teoretic o multime de sanse, omuletii astia nici macar asta nu mai au, nici teoretic nici practic. Daca pentru un copil mai are cit de cit cine sa strige – un vecin, protectia copilului, un ziar ba chiar proprii parinti, unii batrinei nici asta nu au.

    Nu pot sa uit o imagine de la metrou, intr-o seara tirzie. Era un batrin, cu mina intinsa, jos la scara. Imbracat ponosit, dar nu ca un om al strazii. Statea in picioare, cu mina intinsa, dar pentru ca era o ora tirzie atipea din cind in cind.

    Pragmatic vorbind, aici sint si costuri mai reduse. Oamenii astia au nevoie sa stie ca pot sa schimbe o vorba cu cineva si ca nu sint singuri pe lume, poate mai mult decit a avea o mincare de cine stie ce fel.

    Gata, ca devin patetica.

    Miorlaupufos

    Septembrie 11, 2009 at 17:25

  8. te asteptam cu drag. sa ne scriiiiiiiiiiiii. 😀

    Sangerica

    Septembrie 11, 2009 at 20:34

  9. Buna dimineata.
    Am mai zis deja, dar mai repet: si eu sunt de parerea lui Miorlau, sa facem ceva pentru batrini.
    Si haide bre mai repede cu intilnirea aia.
    O saptamina super la toata lumea.

    Eu

    Septembrie 14, 2009 at 09:12


Lasă un răspuns

